לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דני אמיר - הזיות של אוטופיסט


טפס על הר פוג'י, חילזון - אבל לאט (איסה)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

I've Seen Worse


טוב שזה נגמר.

זוגתי הטובה אומרת שגויסתי, מתחילת המלחמה ועד הרגע שהקלפיות נסגרו.

טוב שזה נגמר.

 

לגבי תוצאות הבחירות, הם הזכירו לי מאד, מהשניה הראשונה, את הסצינה הזאת מה"נסיכה הקסומה":

 

 

 

 

 

 

מת, אבל כבר ראיתי גרועים מאלה...

 

 

 

כתבתי באיזשהי תגובה קטנה איפשהו, שאני בדיוק עסוק, כי אני צריך להביא עוד 50 אלף בוחרים לחד"ש. וזה מזכיר לי ספר שקראתי כשהייתי קטן, שקראו לו Half Magic, ובו שני ילדים מוצאים מטבע עתיק ושמים אותו בכיס. אחד מהם אומר שהלוואי והם היו על אי מדברי, ומיד הם מוצאים את עצמם במדבר. מהר מאד הם מבינים שהמטבע מגשים בדיוק חצי מהבקשה. אז חד"ש עלו ב-25 אלף קולות בערך, כך שהמטבע כנראה היה אצלי בכיס, בכל זאת.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 14/2/2009 10:30  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חבר של אריק קנטונה ב-22/2/2009 09:25



Avatarכינוי: 

בן: 63




12,823

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאדום שבלב של אריק קנטונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האדום שבלב של אריק קנטונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)