לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דני אמיר - הזיות של אוטופיסט


טפס על הר פוג'י, חילזון - אבל לאט (איסה)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

לילה אמריקאי


אני כבר רוצה להתנצל על הפוסט שפרסמתי לפני קצת יותר משעה.

 

למה?

 

מי צריך את זה?

 

לא נמאס כבר?

 

כמה אפשר לחפור?

 

פוליטיקה בכלל לא מעניינת אותי, באמת.

 

תודעה מעניינת אותי.

 

למשל, תמיד אמרו לי שחתולים אוהבים חלב. במשך שנים יש אצלי חיבור ויזואלי בין חתולים לחלב. רגשית, זה כבר צרוב לי, אולי גם בגלל הסצינה ב"לילה אמריקאי" של טריפו, סרט על מהלך צילומי סרט. אחרי ליל אהבה הגיבורה של הסרט בתוך הסרט, יוצאת למרפסת הקרון, ומניחה קערית חלב לחתול. חמש פעמים מצלמים את זה, והחתול לא ניגש לקערית. כל האנשים בסט עומדים ומחכים ומקווים, והאושר מציף אותם כשזה סוף סוף קורה.

 

 

 

 

אבל כל המחקרים היום אומרים שחלב פרה לא טוב לחתולים. חד משמעית לא בריא להם.

 

אני יודע, אבל כשנגמר אוכל החתולים אני אערבב להם ביצה עם חלב וקצת לחם, בלי לחשוב פעמיים. אני לא באמת באמת באמת מאמין שחלב באמת עד כדי כך לא בריא לחתולים. 

 

גם אם אמצא לינקים לאלפי סיפורים על הצד האפל של הקיום שלנו כאן, על השקרים הגלויים והמוסווים, על הנחות היסוד הבלתי מבוססות, הדעות הקדומות והבירוקרטיה האיטית של הדיכוי, רובנו עדיין לא לגמרי נאמין שחלב לא טוב לחתולים. או שהוא עד כדי כך לא בריא לחתולים, שכדאי לעשות שינוי תפיסה מוחלטת ופשוט לא לתת להם יותר חלב לעולם. לחפש משהו אחר.

 

 

 

 

(ובמבט לאחור, יכול להיות שזאת הסיבה שהיו צריכים כל כך הרבה טייקים עד שהחתול הסכים/נאלץ לשתות את החלב. אולי הוא ידע שזה לא טוב בשבילו. )

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/2/2009 12:25  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חבר של אריק קנטונה ב-2/3/2009 13:57



Avatarכינוי: 

בן: 63




12,823

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאדום שבלב של אריק קנטונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האדום שבלב של אריק קנטונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)