לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דני אמיר - הזיות של אוטופיסט


טפס על הר פוג'י, חילזון - אבל לאט (איסה)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

עדכונון פסח


היא כבר כל כך רוצה ללדת - נותרו שבועיים עד תאריך היעד - שהלילה היא חלמה שהיא שומעת את הטלפון מצלצל. היא קמה בבהלה ורצה לטלפון - כי היא חשבה שאולי מצלצלים להודיע לה שהיא יולדת!

כבר כמה שבועות אני לא מעדכן, כמו ששמתם לב. זה לא שאין לי שבע מאות לינקים להניח, שכולם קשורים לחירות ועבדות, אבל התעייפתי, ומעבר לזה, בתקופה האחרונה אני מנסה להעביר כמה שפחות זמן ליד מסך המחשב. אביב, אתם יודעים.

ולא רק - במקביל לעייפות המחשב שלי ולהתקדמות ההריון לקראת היום הגדול, היקום מעדיף, כנראה, שאני אנגן ואשיר - ביום ראשון הופעתי, הלילה, אחרי הסדר, אנחנו (שרון עזריה ואני) מקשקשים על חירות ושרים שירי חופש אצל עידן אלתרמן באולפן השקוף (ערוץ 24, החל מחצות), ולמחרת - בבומבמלה. בדיחה ביתית היא שאם נחזיק את ההריון עוד כמה שבועות מעבר ליעד, אני אגיע לקיסריה - אלא שאז גם הלידה תסתיים בקיסרית. כך שעדיף שנשאיר את זה ככה.

ועוד סיפור קטן: לפני כמה ימים, בסיטואציה חברתית כלשהי, מישהו שאני לא כל כך מכיר הציע לי יחדווֹן, מילה שלא נתקלתי בה מעולם. יופי של מילה, האמת.

נכתב על ידי , 8/4/2009 11:43  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חבר של אריק קנטונה ב-27/4/2009 08:51



Avatarכינוי: 

בן: 63




12,823

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאדום שבלב של אריק קנטונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האדום שבלב של אריק קנטונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)