לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דני אמיר - הזיות של אוטופיסט


טפס על הר פוג'י, חילזון - אבל לאט (איסה)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2009

עד אז...


כמו שאתם רואים אני עובר משבר זהות גרפי חריף. גם הניק שלי לא יציב, ורק אני, המהות האמיתית שלי, כמו סלע.

 

 



 

 

right

 

 

כבר הרבה זמן אני רוצה לבקש את העזרה שלכם, מתוך פרגון עז והערכה מהולה בהערצה לעדת המשוררות, הקופירייטרים, והסתם גאונים/גאונות בלתי מוכרים שמגיעים לפינה הזאת בבלוגואמו. יש לי שיר, שמהרגע שנכתב, בערך, ביקש ממני לפנות לכל מי שמוכן כדי שיציע שורותיים או יותר משלו. זה חלק מהמהות של השיר, זה שהוא מתעקש על זה שהוא יותר גדול ממני. אני לפעמים מדמיין שכשאבצע אותו, כל פעם מישהם יעלו מהקהל ויוסיפו את השני סנט שלהם.

 

המבנה הוא פשוט.

 

הבית הראשון, למשל, שקובע את הטון האוטופיסטי  הולך כך:

 

עד שנשחרר

את אחרון הקופים

ונחזיר אותו לאפריקה 

עם פנסיה ופיצויים

עד אז... עד אז... עד אז...

 

 

הבית השני למשל, ממשיך כך:

 

עד שהבורסה

תיפול ולא תקום

ותתפוצץ כמו מורסה

ותיעלם מהיקום!

עד אז

עד אז

עד אז...

 

 

כמו שאתם רואים לא המצאתי את הגלגל מבחינה קצבית, המבנה ברור לכם.

 

הנה עוד כמה דוגמאות:

 

עד שכל סטלן

יוכל לבוא לכל שוטר

לבקש אש ולחשש

בלי חשש שייעצר...

עד אז

עד אז

עד אז

 

עד שנכבד

את אמא אדמה

ולא נשדוד את אוצרותיה

ולא נשאיר אותה פצועה

עד אז...

 

עד שנסגור

את מרתפי העינויים

ונפסיק כבר לשכלל

את מדע הכאבים

עד אז...

 

 

האפשרויות הן אינסופיות.

והשיר רוצה להכיל לא רק אותי.

 

נלך על זה אחרת. ביום שני הבא, ה-29, אני חוגג איזה מספר בדיוני לגמרי של שנים כאן על הכדור, ובהצטרפות מקרים מבורכת יוצא שיש לנו הופעה באבן יהודה באותו ערב. הייתי רוצה לשיר שם נוסח חדש שלו, זאת תהיה מתנה נהדרת מכם אלי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 22/6/2009 13:41  
85 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בַּיִם ב-18/9/2009 12:38



Avatarכינוי: 

בן: 63




12,823

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאדום שבלב של אריק קנטונה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האדום שבלב של אריק קנטונה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)