לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שליי .


השמנמונת הזאתי נו.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

ופתאום קלטתי .


ברגעים האחרונים האלה לפני ההקאה, כשהמים כבר זורמים ושתי הידיים כורכות את הבטן, אני שומעת פתאום מן קול חרישי חושש לוחש ממעמקיי נפשי, בוכה שדי, שלא אעשה את זה הפעם. הקול מתחנן ומתחנן, כי הוא יודע איך זה וכמה זה. ברגעים האחרונים האלה אני כמו ילדה קטנה, ילדה קטנה שיודעת שהולכים להכאיב לה ורק מנסה לברוח. ככה אני עומדת כמה שניות, נותנת לאותה ילדה קטנה אשליה שאולי יש סיכוי, אולי הפעם לא.

ואז אני דוחפת את האצבעות פנימה ורוצחת את ילדת נפשי, שארית התקווה והתום שעוד נשארו בי.

זה בדיוק מה שקרה שאנימקיאה ,במדויק ..מצאתי אתזה פה בבלוג של מישהי ונדהמתי לגלות שזה כאילו ממש כתוב עליי.

נכתב על ידי Ana / , 1/6/2010 14:10  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Ana /

בת: 29




4,322
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAna / אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ana / ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)