לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bring me to Life


In every love there is Pain

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 368071509 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

אז...כן חזרתי(לא להרבה זמן)


פוסטתמונות קצר

זה בשביל רחלי(חחח)

 

גם זה בשביל רחלי(חחח איזה מסיבה)

הצילו?

 

איזה מתוק(><)

 

זה יקרה בסוף השנה הבאה בחופש הגדול

 

איזה מצחיק(חחח...)

מה שאומר שמחשב זה מעייף?

 

הנה הוחכה שספר לא טוב מרדים(חחח)

(איזה חמודדדדדד חחח....)

 

זה החיילים שלנו!(חחח סתם)

 

(לילה טוב חחח...)

 

(חחח יש לי כזה בחדר מטמתיקה)

(אני לא אימו!!!)

 

מגניב!!!(סתם חחח....)

 

מכתב לאמא?!(חחח...)

אמא נכנסת לחדר של הבת שלה ורואה מכתב סגור על המיטה המיועד אליה.
עם תחושה לא טובה היא פותחת את המכתב וקוראת:



אמא היקרה,
מצטערת להודיע לך על זה בצורה הזאת אבל עזבתי את הבית והצטרפתי לחבר שלי ואנו עוברים לגור ביחד
,ממש התאהבתי בכל תכשיטי הפירסינג שלו
ובכתובת הקעקע ובאופנוע הגדול שלו.
אני בהריון ואחמד (החבר שלי) אמר לי שאנחנו נהיה מאוד שמחים בבקתה שלו ביער לא רחוק מההורים שלו.
הוא רוצה עוד הרבה ילדים ממני וזה אחד החלומות שלי.
למדתי שמריחואנה לא מזיקה ואנחנו נגדל ליד הבקתה שלו גם בשבילנו.
וגם בשביל החברים שלו והם יתנו לנו בתמורה את הקוקאין והאקסטזי שאנחנו צריכים.
בנתיים אנחנו מתפללים שימצאו תרופה לאיידס כדי שאחמד ירגיש טוב יותר,מגיע לו.
אל תדאגי אמא אני כבר בת 15 ואני יודעת איך לדאוג לעצמי
אני אבוא לבקר אחרי הלידה פעם בחודש כדי שתכירי את הנכד שלך
הבת שלך
נורית.


נ.ב
אמא כל זה לא נכון, אני אצל דקלה הבת של השכנה.רק רצתי להראות לך שיש
דברים יותר גרועים בחיים מהתעודה שלי שנמצאת במגירה של השולחן...
אני אוהבת אותך.
תתקשרי להודיע מתי זה בטוח שאני אחזור הביתה

 

 

והנה כמה משפטי האבה:

1.מי ששווה את הדמעות שלך בחיים לא יגרום לך לבכות.

2.אהבה היא כמו בנים אי אפשר איתה! אבל גם היא אפשר בלעדיה!!

3.אהבה היא כמו מלחמה קל להתחיל וקשה לסיים!

4.אהבה היא כמו גילוח= לפעמים הולך חלק ולפעמים נחתכים!

5.אהבה היא כמו חלום קשה להתעורר ממנה

6.בבוקר לא אכלתי כי חשבתי עליך בצהרים לא אכלתי כי חשבתי עליך בערב לא אכלתי כי חשבתי עליך בלילה לא ישנתי כי הייתי רעבה

7.שאלת אותי אם אני מחבבת אותך אמרתי שלא שאלת אותי אם אתה יפה אמרתי שלא שאלת אותי אם אתה בלב שלי אמרתי שלא שאלת אותי אם אני יבכה שתלך אמרתי שלא אז הסתובבת והלכת ,תפסתי לך ביד ואמרתי: אני לא מחבבת אותך אני מתה עליך  אתה לא יפה אתה מושלם  אתה לא בלב שלי אתה הלב שלי אני לא יבכה כשתלך אני ימות!!

8.אהבה היא כמו משקה משכר שטועמים מנה קשה להיגמל!

9.אני לא אוהבת אותך יותר!
אשקר אם אומר
שאני רוצה אותך כמו תמיד.
אני מרגישה  בתוך תוכי
שזה לא  סתם...
אני יודעת,
שאתה לא שווה את זה.
לא אוכל אף פעם לומר
שהאהבה שלי אלייך מתחזקת.
יותר מזה, כל פעם אני מרגישה יותר ויותר
שזה נגמר מבחינתי.
ולעולם לא תשמע את המשפט:
א-נ-י- א-ו-ה-ב-ת- א-ו-ת-ך-...
עליי לומר את האמת,
זה מאוחר מדיי...!

עכשיו תקראו מהסוף להתחלה

 

http://www.youtube.com/watch?v=dCAU3y_WH24

הנה כמה פספוסים

 

http://www.youtube.com/watch?v=8wnlzcHcDT0&NR=1

 

סוף הפוסט

הא ותשכחו מה שהיה בפוסט הקודם

ייאלה ביוש!

:-)

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/1/2009 13:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה לחיות?


היי,ממצב?

אני רוצה שמכונית או מסעית או אוטובוס ידרסו אותי

אני לא רוצה לחיות

אני פשוט שונאת את כולם,את כול האנשים

כי אף אחד לא מאמין לי וזה מעצבן,אני

בתקופה האחרונה רבה עם החברות שלי והמשפחה

בלי סוף כי אני לא מצליחה לעשות שום דבר,

טוב...תקשיבו מה קרה.

ביום שישי יעל עשתה מסיבת יום הולדת

והזמינה אותי,

באותו יום דיברתי איתה באיזה שעה 5-6

ואחרי שניתקתי חבר של אמא שלי אמר שהוא מחזיר אותי לסבתא שלי

אני התחלתי לריב איתו ועם אמא שלי

ובסוף אני כן נסעתי לסבתא שלי והיא גרה רחוק מיעל(בישבילי זה רחוק)

והי5א לא הסכימה לי ללכת לשום מקום חוץ מליד הבית

אז אמרתי לה שאני ישנה אצל חברה שלי

ויצאתי לארגמן

וסבתא שלי בא 3 פעמים לבדוק איפה אני וגם צילצלה

והיא גם לא הביא לי כסף לסרט אז לא אלכתי לשום מקום חוץ

מארגמן

ותאמינו לי אני פשוט עצובה,אני יודעת שפגעתי בה ואני מצטערת

על זה.

אני מצטערת על זה שאני חיה

כי אני באמת חרא של בן אדם,חרא של חברה,חרא של בת,חרא של נכדה וחרא של אחות

אני מבקשת סליחה

אבל כנראה לאף אחד כבר לא אכפת.

עכשיו אף אחת אחת מהחברות שלי לא מדברת איתי

ואני יודעת למה

אני פשוט רוצה שידרסו אותי ושאני

ימות על הכביש...

אני...אני...פשוט רוצה למות

רוצה לקפוץ ולמות

לקפוף ולא לקום

אני רוצה שהלב שלי יעצר ולא יזוז

אני ממש מרגישה נוראה

אבל מה לעשות ככה זה החיים

לא תמיד הם מצליחים או זורמים

ולא תמיד הם טובים הם גם לפעמים גם רעים

אני פשוט מרגישה נוראה אין לי

כוח לשום דבר אבל אני

אשמח לחיבוק,לחיבוק שמבין,לחיבוק שיודע מה עובר עלי

חיבוק פשוט מנחם מבין ואוהב

אני רוצה חיבוק לפני המוות

חיבוק אחרון

זה יקרה ממש בקרוב

החיבוק האחרון ממש קרב

אני רוצה מישהו שבאמת אכפת לו ממני

אני רוצה למות

 

 

 

אני מצטערת על זה שאני חיה!

אני מצטערת עם עשיתי למישהו משהו רע

אני מצטערת עם הרבצתי למישהו

אני מצטערת עם פגעתי במישהו

אני מצטערת על הכול

על כול מה שעשיתי ולא עשיתי

אני פשוט מצטערת,אף אחד לא חייב לסלוח לי

אבל לפחות אני ימות בלי משהו רע על המצפון שלי

וזה לא צומי אני לא מבקשת צומי אני רק מבקשת הבנה

 

אני מבקשת סליחה מיעל

אני מבקשת בסליחה מסופי

אני מבקשת סליחה מליאה

אני מבקשת סליחה מאביטל

אני מבקשת סליחה מליאור

אני מבקשת סליחה מרוזה

אני מבקשת סליחה מסטס

אני מבקשת סליחה מרוסלן

אני מבקשת סליחה מרחלי

אני מבקשת סליחה מריי

אני מבקשת סליחה מאמא שלי

אני מבקשת סליחה מסבתא שלי

אני מבקשת סליחה מאח שלי

אני מבקשת סליחה מחן

אני מבקשת סליחה ממיכל

אני מבקשת סליחה מסבטלנה

ואני מבקשת סליחה מהחחים שלי

 

ייאלה ביי אנשים היה כיף להיות איתכם

ועם הבלוג

זה לא צומי!!!!

זה אמיתי

ביי

נכתב על ידי , 4/1/2009 16:17  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkittycaty אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kittycaty ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)