לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life in Technicolor


Oh, love, don't let me go Won't you take me where the street lights glow? I can hear it coming I can hear the siren sound Now my feet won't touch the ground

Avatarכינוי:  :)GILI

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

:) Girls Just Wanna Have Fun




וול, ישלי הרבה על מה לעדכן:)
קודם כל לגבי הפוסט הקודם,
אני ממש שמחה שכתבתי אותו,
אם יש מישהו אחד שגרמתי לו לחשוב לשניה ולראות מה הוא עשה או לא עשה בסדר אני מאושרת
~


יומשישי.
ביומשישי גנבו לי את הפלאפון בבצפר:(
קקות של ילדים ישלנו בבצפר, מה אני יגיד? 
בצהריים הלכתי לצופים והייתה פעולה ממש כיפית, למדנו כמה מורלים לים אל ים:)
בערב הלכנו לעומר והיה ממש סבבה
יומשבת.
עשינו מסיבת הפתעה לסבא חחחחחחחחח:)
יצאו כל המשפוחה לטבע, עשינו פיקניק ועשינו טיול קטן.
אח'כ הלכנו למסעדה ואשכרה עשו לנו מן משתה.
על השניה שהתיישבנו התחילה להגיע שתיה ואחרכך גם אוכל מדהיםםםם*~*
כמובן שטחנתי וטחנתי:$
לקראת הסוף התחלתי להרגיש ממש לא טוב אז חזרנו הביתה.
עכשיו אני חולה, בבית, כבר מאתמול, חום, כאב ראש, כאב גרון, אנטיביוטיקה, מה לא?
~~
עוד משו לפני שמסיימים,
כבר כתבתי וסיפרתי על זה שאני פשצית (המבין יבין) וזה משהו שמאוד חשוב לי להיות משצית שנה הבאה.
כנס פסח של הפשצים נפל לי בדיוק באמצע של טיול שגם מאוד חשוב לי בצופים- הים אל ים, טיול בו הולכים במשך ארבע ימים מים תיכון לים כינרת.
לטיול הזה אני מצפה בערך מכיתה ה' שאני בצופים וכלכך חשוב לי להגיע אליו ולהיות נוכחת בו.
בסירה איתי נמצאות עוד כמה חברות, חשבנו להגיע באמצע הטיול אבל בסוף זה לא הסתדר.
כבר הייתי בטוחה שאני לא יוצאת לים אל ים ואז המורה התותחית שלי כפרה עליה אמרה לנו שאנחנו יכולות לצאת לים אל ים וזה לא יפגע לנו בסיכויים להיות משציות!
הקיצר אני מה זה מאושרת אעעאאעעאD:

אין תמונות חדשות בגלל המחסור בפלאפון ()
ובגלל שאבא עוד לא שלח לי את התמונות מיומשבת.
אז תסתפקו בתמונה שבפוסט:)

הלכתי לראות ג'ימי ניוטרון או משו,
גילי
נכתב על ידי :)GILI , 15/3/2010 11:13  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליין- הבלוג לבנות. ב-25/9/2010 08:46
 



Look at the stars, Look how they shine for you



Look at the stars,
Look how they shine for you,
And everything you do,
Yeah, they were all yellow.

I came along,
I wrote a song for you,
And all the things you do,
And it was called "Yellow."

So then I took my turn,
Oh what a thing to have done,
And it was all "Yellow."


Your skin
Oh yeah, your skin and bones,
Turn into something beautiful,
You know, you know I love you so,
You know I love you so.

I swam across,
I jumped across for you,
Oh what a thing to do.

 Cos you were all "Yellow,"
I drew a line,
I drew a line for you,
Oh what a thing to do,
And it was all "Yellow."

Your skin,
Oh yeah your skin and bones,
Turn into something beautiful,
And you know for you,
I'd bleed myself dry for you,
I'd bleed myself dry.

It's true, look how they shine for you,
Look how they shine for you,
Look how they shine for, 
Look how they shine for you,
Look how they shine for you,
Look how they shine.

Look at the stars,
Look how they shine for you,
And all the things that you do

השיר הזה, שכתוב פה למעלה. 
תקראו שניה את המילים. על מה הוא גורם לכם לחשוב? כשקראתי אותו פתאום חשבתי לעצמי, וואו.
חשבתי על ההורים שלי, המשפחה שלי, החברים שלי. כמה שצריך להעריך אותם!
ויותר מזה, כמה שצריך להעריך כל דבר שקיים, את זה שיש לכם כל כך הרבה דברים, החל מהדברים הכי פשוטים ומובנים מאליו כביכול, ועד לדברים חשובים בעלי ערך.
תעריכו את הדברים האלה, תעריכו את זה שאתם עכשיו בבית שלכם, המקום המוגן ביותר בעולם בשבילכם, שאתם יושבים עכשיו בחדר שלכם, עם המחשב הפרטי שלכם, עם הבגדים הנקיים והריחניים שלכם.
תעריכו את החברים שלכם, שתומכים בכם ועוזרים לכם, שמדברים איתכם, שמשתפים אתכם, את זה שבאמת יש לכם מישהו כזה שיעמוד שם בשבילכם!
תעריכו את ההורים שלכם, שלא משנה כמה הם מעצבנים או מציקים, הם ההורים שלכם והם אוהבים אתכם! הם מעניקים לכם מחסה, הגנה, מזון. והכי חשוב אהבה.
עכשיו תחשבו כמה הדברים האלה נראים לכם פשוטים ומובנים מאליו?
כמה דברים בשבילכם?
כמה דברים קיימים רק כדי לשמח אתכם קצת יותר בכל יום?
~~~
כמה מכם מחזירים את הדברים האלה בחזרה לעולם?

-תחשבו על זה..-


נכתב על ידי :)GILI , 10/3/2010 21:36  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של :)GILI ב-12/3/2010 20:44
 



לדף הבא
דפים:  

15,499
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל:)GILI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על :)GILI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)