לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Oban Star Racers


אני כותב פה כל מה שיש לי לכתוב וגם על אנימה ומשחקי תפקדים (גם שולחנים וגם חיים) וגם על משחקי מחשב והחיים שלי קצת ובקצור כותב על כל מה שיש לי לכתתוב ועל עוד המון דברים מקווה שתנו מכל הכתיבה שלי.

Avatarכינוי:  Drkness -Paladin

בן: 35

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

נחמד ואולי די כזה בסדר


היום אני עובד בבנין (כן אני עובד שם כבר המון זמן פשוט לפני צבא מרווח כסף לעצמי בכיף) אז עבר די בסדר אבל היה מצחיק ניקיתי לוחות וקרשים בכיף וגם נקיתי את המדרכה והכביש בכניסה לבית הפרטי שהקבלן לא יקבל קנס כי בכפר סבא שומרים על נקיון ואם המקום שלך לא נקי אז אתה מקבל כנס של 750 שקל אז שהיה כזה כיף היום לא עבדתי קשה.
נכתב על ידי Drkness -Paladin , 11/1/2009 16:19   בקטגוריות ספורים מהעבודה שלי בבינין  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה


טוב אני לא יודע אם זה אמור להיות עצוב שמח או שאני סתם כותב עכשו, אני לא חושב שאני כותב כי אני שמח לכתוב בבלוג הזה אלה כי אני מרגיש צורך לכתוב פה לספר מה שיש לי לכולם לקבל עצות ולשחרר כיטור פה אני די כועס ו גם עצוב על כמה דברים לבנתים אני השמור את הכעס שלי לעצמי אבל מה שכן אני הכתוב פה את עניין האהבה שמפריעה לי פה זה כן קשור לנערה אחת שאני מרגיש משהו כלפיה נכון שאני הקדיש לזה נושא משל עצמו אך אני המנע מלכתוב שמות ולהגיד דברים שיגידו מי היא אז שאני כותב  כך שאף אחד לא יפגע אז מי שמבין אותי טוב לו  אז הוא ידע על מה מדובר אבל מי שלא לא כל כך נורא  רק שיתן עצמה על המצב אם יש לו אז היה בסדר.

נדבר בקיצור והספר לכם בפרוט מלא בהמשך עכשו יש לי להגיד שאני שמח לחזור לכתוב פה לאחר שהמון זמן לא היתי פעיל.
נכתב על ידי Drkness -Paladin , 10/1/2009 02:06   בקטגוריות סתם כך כותב  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





53
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDrkness -Paladin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Drkness -Paladin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)