לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ya Ya Its Me .....


חרטא על החיים .

Avatarכינוי:  ענתי .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

אתה זוכר ?



אתה זוכר ...

איך ישבנו שם על החוף ,
מתחתנו שמיכה משובצת אדומה ,
ממש כמו בסרטים הרגשנו .
אתה זוכר, היתה לידנו סלסלה כזאת ,
והיו שם המון שוקלדים ושטיות,
מידי פעם אכלנו קצת .
אתה זוכר, היו לידנו שני בקבוקי בירה,
אבל כדי להרגיש קרובים,
שנינו שתינו מאותו אחד .

אתה זוכר ...

שישבנו מחובקים חזק חזק,
אני לא הרפתי ממך ,
פחדתי, פחדתי שתלך לי
ואתה, אתה גם לא הרפת ממני .
הסתכלת עלי וחייכת,
ואני שהייתי שקועה בגלי הים,
ראיתי את החיוך שלך מהצד .
בהתחלה חשבתי שאולי ,
יש לי משהו על הלחי .
אז רציתי לקום ,
כדי לקחת מהתיק שלי מראה
וברגע שקמתי, כמעט בכית
"תשבי נו למה את קמה"
מלמלת בפרצוף עצוב 
התיישבתי, לא אהבתי לראות אותך עצוב .

אתה זוכר ...

ששילבנו ידיים חזק ,
והסתכלנו אחד על השני ,
במבט חזק כזה ,
מבט שאמר ,
את כל מה שלא הספקנו לומר בכמה שעות שהיינו שם .
כי כמעט ולא דיברנו ,
כי המבטים והנשיקות כבר הספיקו להגיד הכל ,
פשוט ישבנו שם מחובקים ונתנו לשתיקה לדבר .
השתיקה תמיד סיפרה לי כמה הוא אוהב אותי,
היום אני שונאת את השתיקה , הבנתי שהיא רק משקרת .

אתה זוכר ...
שקמנו מחובקים , היה לי קר אז חיבקת יותר חזק .
אהבת לחמם אותי , בכמה פירושי המילה .
תמיד אהבת גם 'לחמם' אותי בצורה של הרגזה ,
"את כל כך יפה כשאת עצבננית" היית אומר לי .
נעמדו כשרגלינו בים, והסתכלנו אחד על השני  , מאושרים .
או לפחות אני הייתי ..
"אני אוהב אותך" לחשת לתוך אוזני .
"אוהב מכל הלב, אוהב לנצח, נשבע לך,
זה אמיתי" הוספת . ואני שתקתי,
הבטתי בעינייך, וקיוויתי שהן לא משקרות לי.
"גם אני" סיננתי החוצה, בחצי חיוך .
"אני נשבע לך, לא אעזוב אותך אף פעם"
אמרת והנחת יד על החזה שלך, בצורה שנשבעים .
"תרגישי איך הלב שלי פועם" גם אמרת,
וכן, הוא פעם מהר מאד מרוב ההתרגשות .
"אני אוהבת אותך" חייכתי , קיוותי שזה לא יגמר .

אתה זוכר ...

שנישקת אותי אחרי זה, בעדינות כזו, בלהיטות קטנה,
נשיקה מלאת תשוקה, רגשות, אהבה, קירבה ,
נשיקה שאמרה בכמה שניות את כל מה שניסית לומר לי,
בכמעט חמש שעות .

איך אתה לא זוכר את כל זה נסיך שלי, את כל הרגעים שלנו ,
איך אתה לא זוכר את השבועה שלך ? הבטחת לאהוב לנצח ,
איפה אתה ? אני ידעתי לא להאמיןן למילים שלך ,
ובכל זאת האמנתי, ונקשרתי, אתה לא יכול להעלם ,
כשאני עדיין קשורה אלייך , החוט רק יותר נמתח, וזה רק יותר כואב .
כואב לי יפה שלי, כואב לי בלעדייך . כל בוקר קמה במחשבות עלייך ,
הולכת לישון ובחלום מתגלות לי פנייך , איפה את נסיך שלי ,
למה אתה לא רק איתי כמו שאמרת? האם בכלל פעם היית רק איתי?
מתגעגעת יפה שלי, מתגעגעת לרגעים שלנו ,
ואתה יודע מה הכי עצוב, שאני זוכרת את כל מה שאמרת ,
ואת שכחת אפילו איפה היינו באותו יום ,
נסיך שלי .

נכתב על ידי ענתי . , 6/1/2010 07:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענתי . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענתי . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)