לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תקראו ותראו (:

Avatarכינוי:  ביצה עין oO

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

אולי אני בעצם לא מאוהבת..?


חשבתי על זה ביומיים האחרונים, ואולי אני לא באמת מאוהבת בה, אלא אני מאוד אוהבת אותה כחברה טובה, ואין מה להגיד אני גם נמשכת אליה מאוד, היא כ"כ יפה..אבל אני לא באמת רוצה להיות במערכת יחסים איתה.זה די בלתי אפשרי.

אני חושבת שבגלל שאני אחרי פרידה [לפני פחות משבועיים חבר שלי שהייתי איתו כמעט שנה ואני נפרדנו] חסר לי המקום הזה של הנשיקה והחיבוק והאהבה הזאת ואני פשוט מנסה להשלים את הפער.

בכל מקרה אני הולכת לרדת ממנה ולהסיח את דעתי איכשהו עם קשר לא משמעותי.

נכתב על ידי ביצה עין oO , 14/1/2009 18:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפלאפון שלי רוטט והלב איתו


בבקשה שזאת תהיה היא..

[לא]

 

 

טוב אני חושבת שאני מתחילה להגיע למסקנה שאין באמת סיכוי.

אני באמת נפגעת המון, בטח כואב גם לה שכואב לי והיא הולכת ומתרחקת.

עד כמה שהיא אמרה שזה לא ישנה כלום - בטח שזה משנה, הפרתי את כל האיזון בכל מערכת היחסים הזאת.

היא כבר לא סתם ידידה הכי טובה בעולם, היא יודעת שהיא יותר מזה.

ואני פגועה והיא רואה שאני פגועה וזה גורם לי להתרחק.

ולה עצוב שאני פגועה והיא גם לא רוצה להשלות אותי אז גם היא מתרחקת.

אני כלכך לא רוצה לאבד אותה..

אני חייבת להתגבר עליה, אני חייבת להכיר בנות אחרות, אפילו סתם להתנסויות למיניהן.

אני חדשה בכל הקטע הזה..של בנות..

למישו יש מושג איך מכירים בנות בעולם הזה?

[ולא, אל תגידו לי פאב כי אני לא הולכת לפאבים]

נכתב על ידי ביצה עין oO , 11/1/2009 23:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואם היא כן רוצה?


-
נכתב על ידי ביצה עין oO , 10/1/2009 23:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ואם היא כן רוצה?


אני כלכך מבולבלת.

היום היא הראתה נכונות, ממש, כדאי להסתכן?

אני כבר לא יודעת.

בא לי פשוט לתפוס אותה ולנשק אותה

למרות שזה קצת בלתי אפשרי מבחינה פיזית [הרפס XD]

היא כלכך יפה..

הסיטואציה הזאת כ"כ לא מוכרת לי.

מישהו יכול בבקשה לעזור?

נכתב על ידי ביצה עין oO , 10/1/2009 23:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני פאקינג מאוהבת בה


גליה זהובים ומתבדרים ברוח.

היא מחכה.

כמו יונה, העומדת לפרוש כנפיה לראשונה,

כך גם אני.

הלוואי..

שלי היא מחכה...

 

חזה הלבן הולם בקרבה,

לו רק הלם גם בקרבי...

אני רואה אותנו, טובעות ביחד בין הגלים שבעיניה

אך עיניה מצפות למשהו אחר, חזק, דוקר.

 

היא מצפה לאיזה אורן שיבוא,

רוצה לעוף איתו אל אי שם,

מעבר לגלים,

אך הוא שתול במקומו.

 

הים, בו חלמתי לשחות,קפא בעיניה.

אף לא דמעה אחת העזה לזלוג.

חזה - לא את חזי מבקש, אלא את גבו.

 

השיר בוסרי מאוד, עוד לא עיבדתי אותו כ"כ, ודי ברור לי שלא תבינו כלום.אבל בבקשה תגיבו בכל זאת, כי אני צריכה פה קצת תמיכה.

ואם זה לא מובן - אני מאוהבת בבחברה הכי טובה שלי, שמאוהבת במישהו אחר.

 

HELP?!

PLEASE?!

נכתב על ידי ביצה עין oO , 10/1/2009 19:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





256
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לביצה עין oO אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ביצה עין oO ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)