לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Three cheers for sweet revenge


oh baby here comes the sound!

Avatarכינוי: 

בת: 28

Skype:  amitush362 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013


יש לי טאבלט

ואני מציירת

נונ-סטופ

אומייגאד.

 

 

 

 

טוב זהו

נכתב על ידי , 15/1/2013 12:46  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טוב, זה ראנדומלי.


לא כתבתי כאן כבר נצח פלוס, אז בקצרה (לא כי אכפת לי להלאות אתכם בפרטים, פשוט אין בי כוחות לכתוב בארוכה)

אני משתדלת ללמוד, אבל עקב מזג האוויר נבצר ממני לעשות כל דבר בסגנון. ממש.

עדיין כותבת בישרא, כמובן. יש לי בלוג נעול שאני מנהלת כבר מכיתה ט' (ואני ב-י"ב, אני נורא גאה בעצמי על זה) עד עכשיו.

האמת היא, שהיום גם עדכנתי בו. אני מעדכנת בו בקביעות פסיכית, מה שנורא לא מתאים לי. באמת.

את הבלוג הזה יש לי מכיתה ח', אפילו שרובו עבר לטיוטות, חבל, אבל מביך אותי לקרוא אותם. לא יכולה לתאר לעצמי עד כמה אחרים יובכו, ועד כמה אני בעצמי אתבייש כשיקראו את אותם פוסטים ארורים.

במעבר חד, מהדיכאון היחסית מזעזע שהייתי בו, אני יכולה לומר עכשיו שאני אפילו חיובית פלוס.

פחדתי נורא שלא יגייסו אותי עד שיצאתי לגדנ"ע, בעצם. שהיה מושלם מכל הבחינות. באמת. הייתי חיה. רצתי יותר מרבע מהבנים בשכבה.

וכמובן שרימיתי בשקילה בצו הראשון כדי שלא יעיפו אותי על תת- משקל, אז אין סיבה בעולם שלא אתגייס. 

בינתיים חשבתי על כמה תפקידים, הראשון מהם אפילו קרבי (בהמלצת המפקד מהגדנ"ע שאמר שאני עקשנית מספיק בשביל לקבל אותו). אני מתכננת על שנת שירות (וזה כל מה שאכתוב, כדי לא לפתוח פה לשטן) ומקווה להתקבל אליה כי היא מתאימה לי נורא. 

המצב באמת טוב.

בקטע מפתיע.

תומר חבר מקסימול כהרגלו, אפילו אם נתקלנו כרגע במהמורה קלה, אבל צחוקים (אנילאבטוחהאםאנחנוביחדשנתייםושבעהחודשיםאושנתייםושמונהחודשים).

לא יודעת

מפתיע אותי.

דיברתי עם ניר היום, דיברנו על זה שתמיד כשמישהו שואל אותך מה חדש אתה לא יודע מה לענות לו ופתאום מרגיש שלא התקדמת לשום מקום. וכמובן מתבאס על עצמך. זה היה מדויק עד כדי גיחוך.

אימצתי גור, הוא מתוק להחריד. שיצו ננסי, הוא פיצי ואין לי מושג איך לחנך אותו.

טיפים יתקבלו בברכה ***

מזג האוויר גרם לי להסתגר בבית בימים האחרונים, להסתגר בבית גרר אותי למרתון אינסופי של 'מרלין', 'דוקטור הו', 'טורצ'ווד' וקריאה חוזרת של כל אוגדן וחוברת קומיקס שיש לי.

בלעתי את וואטצ'מן, אגב. לגמרי.

 

אין לי הרבה מה לומר פתאום.

החוויה האחרונה והכי בוערת לי היא הגדנ"ע

היה מוזר לירות ברובה. הרגשתי רע שאני עושה את זה בגיל 17, מרגיש לי מוזר ולגמרי גדול עליי, אבל לקחתי נשימה עמוקה ויריתי כמו גדולה כדי לא לצאת פוסי לגמרי מול המ"פ.
אחר כך רציתי לבכות

אבל לא.



עמית,

שהכלב שלה מעמיד פנים שהוא צב. זה עושה אותה מאושרת. כן. 

נכתב על ידי , 9/1/2013 19:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,404

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDizzy. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dizzy. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)