לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I Should Have Known Better..


this blog is about my life. not recommended to people who hats the beatles. or john lennon.

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

פארטי שאפל


1. איך העולם רואה אותי?

ןi wanna be your man/The Beatles

מה לעזאזל? יש לי כל כך הרבה מחזרים שלא ידעתי עליהם?OO"
2. איך החברים שלי רואים אותי?

get back/the beatles

ואו איך החברים שלי שונאים אותי. לפחות יש לי הרבה מחזרים><
3. איך אני רואה את עצמי?

somewhere/geva alon

כן אולי.בטוח אני איפשהו.
4. איך אני רואה את החברים שלי?

מיטות חולות/כנסיית השכל (אני בכלל לא מכירה את השיר הזה)

כן, חלקם באמת מאוד חולניים. באמת.
5. האם יהיו לי חיים מאושרים?

עולם מושלם/קורין אלאל

היי, זה בהחלט מעודד!
6. מה אנשים באמת חושבים עליי?

cold turkey/john lennon

אני אתעלם מהעובדה שזה או שחושבים שאני מסוממת, או שחושבים שאני תרנגול הודו קר.
7. האם אנשים חושקים בי בסתר?

2+2=5\rediohead

חמישה / ארבעה אנשים?>< לא נשמע לי הגיוני, אך מעודד.
8. איך אני עם בני\בנות המין השני?

לילות בלי מילים/ענבל פרלמוטר

...
9. איך אני יכול לעשות את עצמי מאושר?

Have a cigar/Pink Floys

לא, תודה.
10. מה אני צריך לעשות עם חיי?

good night/the beatles

אווה זו עצה טובה! ללכת לישון ולשכוח מהכל
11. עצה טובה בשבילי:

בואי הביתה/אהוד בנאי

או...קי..
12. העצה שאני ממליץ לחברים?

לא הולך לאיבוד/  מיכה שיטרית

עצה מצויינת.במיוחד לכל חברי חסרי חוש הכיוון! (והם באמת חסרי חוש כיוון, באמת)
13. מהו שיר הנושא שלי, לדעתי?

deep blue sea/geizzly bear

אני מאוד אוהבת את היםDD:::
14. מהו שיר הנושא שלי לדעת אחרים?

see the sky about to rain/niel young

אי באמת לא האוהבת גשם:\
15. איזה שיר יתנגן בחתונה שלי?

brave man run/sonic youth

איזשהו רמז לחתן? XDDD
16. ובהלוויה שלי?

the great gig in the sky/pink floyd

אה, כן כשאני אמות אני אחבור לחבורה הגדולה בשמייםD:
17. ובברית של הבן שלי?

from me to you/the beatles

אני לא אוהב אותו במיוחד, הא?>< מסכן. למרת שחוץ מפרום מי טו יו (על הברית)זה יותר סימפטיD:
18. איזה שיר אני אקדיש לאהבת חיי?

the end/the doors

אני.. רגע, אפרד מאהבת חיי בטרם עת? מוזר...
19. איזה סוג גבר/אישה אני אוהב/ת?

אני אוהב אותך/החברים של נטאשה

הרי ברור שאני אוהב מישהו שאוהב אותי, לא?:) XDD

20. איך יהיה לי מחר?

love me two times/the doors

אה, ברור, מחר שניים מהמחזרים הנסתרים שלי יתגלו!

21. למה אני כאן?

רואים שלא רואים/בריסחרוף

להתאבד? הרי רואים שלא רואים סיבה לחיות><
22. איך אנשים מבינים אותי?

i've just seen a face/the beatles

?
23. מה הדבר שאני הכי מצטער\ת עליו?

deanna/nick cave&the bad seeds

את הבת מצווה שלי עשיתי במסעדת "דיאנא", ודיי שנאתי את זה כי זה היה מסעדת בשר ואני צמחוניתO:
24. בתור מה אנשים יזכרו אותי?

orange juice blues/bob dylen

אוו, מרגש.
25. איזה שיר יתקע לי בראש מחר?

little chld/the beatles

תמיד חשבתי שהשיר הזה של פדופילים. (ליטל ציילד,  וונט יו דאנס ויז  מי?)
26 מה יהיו המילים האחרונות שלי?

קח לך אישה/שלום חנוך

כן, משהו כמו "או, אהובי! קח לך אישה אחרת!" (בטח-.-)
27. איך תהיה השנה הזו?

a day in the life/the beatles

אוי לא זה לא מעודד במיוחד.
28. מתי אני אשמח?

במבואות סואץ (לילה שקט עבר על כוחותינו במצריים)/מאיר אריאל ולהקת  קריזמא

אוי לא, אני אתגייס לקרבי!
29. איפה אני אחגוג את יום ההולדת שלי?

ארץ קטנה/כוורת

ברור, שבישראל-.-
30. מהי התקופה הכי טובה שהייתה לי?

היכנסי כבר לאוטו וניסע/ מאיר אריאל

אבל עוד אין לי רישיון.
31. לאיזו תקופה אני הכי מחכה?

When I'm Sixty Four/The Beatles

אה, ברור...
32. מה אני הכי אוהב\ת לעשות בזמני החופשי?

knockin' on heaven's door/eric clapton

ברור, כל היום אני רק דופקת על הדלתות של גן עדן.
33. על מה אני חושב\ת עכשיו?

קוק בצהריים/ הרברים של נטאשה

השיר יפה, אבל לא נראה לי שזה כל כך רלוונטי.
34. איך החיים נכון לעכשיו?

סוף/ ברי סחרוף

תיאור פקאצי למדי.
35. מה חשבתי על החיים לפני 5 שנים?

run this town/the apples

אהא....
36. ומה אני אחשוב עליהם עוד 5 שנים?

all things must pass/george harisson

אוי, עצוב:\
37. מה יהיה כתוב על המצבה שלי?

אוטוביוגרפיה/החברים של נטאשה

אויאוי אוי. זה עצוב ומתאים! (זה שיר שמוגלל קורות חיים של מישהו)
38. מה עשיתי אתמול?

hey jude/the beatles

...
39. מה אני אעשה מחר?

donna/hasshsh/hair

tv' crur' tbh tac utgai jaha )an,o kc ahmt,h nna nxunn, npv?(.
40. מה מרגיז אותי?

passin' through/leonard cohen

כן, אנשים שעוברים באמצא לא ממש מעודדים אותי

41. מה אני עושה כשאני מרוגז\ת?

dont cry/neil young

או.. מעניין 
42. מה אני הכי שונא\ת?

מונסון/ברי סחרוף

אה...אבל אני לא שונאת גשם

43. מתי אני אמות?

איש בלי נצח/ החברים של נטאשה

זה הולך ונהיה אירוני מרגע לרגע.

44. איך אני אמות?

natri ba makom/the apples

אני אתאבד.בקפיצה.

45. מה יהיה המשפט האחרון שאני אשמע לפני שאמות?

hard times are over/john lennon(yoko(

אני אמות וכולם ישמחו כי הכל נגמר?:(

46. ולסיום, איך היה השאלון?

misery/thw beatles

או, נכון זה אכל היה מאמלל (אני לא מסוממת עם נטיות התאבדות!!!)

נכתב על ידי , 10/3/2009 11:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**Shahar** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **Shahar** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)