לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שועל מקומו בטבע...


אבל איפה אני ??


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

סוף מסלול, רות סוף.


סוף מסלול ברוך השם, קיבלנו ת'צפרגול המכוער - תודה באמת תודה למי שעיצב את הטנק המעוך והמכוער הזה.
למה אני מרגיש כאילו אני עוד פעם מפסיד משהו? למה?
אני עוד פעם מרגיש שאני דורך במקום, זה בטח לא בגלל שאני קרבי האמנם.
למזלנו הגדוד שאליו אנחנו עולים 74 הוציא אותנו לרגילה ולא העלה אותנו לקו ישר מהטקס.
7 חודשים עברו על טיל ממש... עכשיו הכל זיכרון רחוק, תודה שזפון ותודה לחזן על האוכל אבל שידעו שעכשיו הם...
רק זיכרון רחוק.
טחינת צעירות, מרץ 09 עומדים לטחון צעירות 2 מחזורים, חוזרים לצביעת וסידור אבנים , מטבחים, שמירות ומחסומים אוף.
אני מתאפק לא לפלוט איזה "כמה עוד?" עסיסי כזה.
7 חודשים בצבא סיימתי מסלול ועדיין לא עדיף יותר להיות ג'ובניק ?
לפחות אתה יודע שאתה בטוח, אתה חצי אזרח רוב הזמן ואפילו יכול להוציא אישור עבודה.
נחמד שמנסים לשכנע אותנו להעלות חיוך על הפנים כי בגדודים זה כמו משפחה וצריך לקחת הכל עם חיוך
למרות שאונסים אותך עם טחינת צעירות, נשמע נהדר אבל באמת... הכל כל כך מסובך לא עדיף להיות עכבר בא"ח?
קשה קשה...
נכתב על ידי , 3/11/2009 14:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 34

ICQ: 274307710 



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , אקטואליה ופוליטיקה , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשועל כארנב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השועל כארנב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)