לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קומיקס וסתמו


בלוג קומיקס ! כבר: שנה . תוכניות בקרוב: דיג ומודי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

העניין בזמן האחרון..


לא באתי לעדכן אתכם על מה שאני אוהב !!!

אני באתי לדבר איתכם מהלב ...

1.הכיתה שלי מדרדרת ...

זה אומר שמקובלים הופכים לחנונים וחנונים למקובלים..

אני לא יודע כבר מה אני..

2.אני לא יודע מה לעשות עם הבלוג..

להעביר אותו לפיתוח אתרים אחר או להשאר פה..

תעזרו לי,אני משתגע !

3.אני כותב תסריט לסדרה שלי- '' crazy''

או בלוגו-

CrAzY

 

4.אני ויוסי[יוסי-המנהל הקודם והישן שלנו שהיה בצוות קומיקס וסתמו]

מפתחים משחק ..

שהשחקנים-מפלצות..

והם נחלמים מול אבירים..

או גיבורים..

אני רושם את הסקיצות.. ורוב הסקיצות כבר יהיו משומשות במשחק.

 תודה לעוזרים !

ניר.

נכתב על ידי , 22/3/2009 20:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכינוי הלך להמציא לעצמו כינוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכינוי הלך להמציא לעצמו כינוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)