לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של-י מלאים ב.. שטויות!!!


החיים שלי מלאים בדבר אחד: ש-ט-ו-י-ו-ת !!!!!!!!

Avatarכינוי:  דנונה [=

בת: 26

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

סגירהה


אני סוגרת רשמית את הבלוג.

קודם כל:

תודה עצומה לכל ה-61 קוראים שלי (:

אני אפתח בלוג - סיפור חדש :)

תודה.

אוהבת תמיד

             דנונה.

נכתב על ידי דנונה [= , 9/2/2009 21:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש, סקר ובחירות (:


איזה כייייייייייף =] חופש (:

רק ליום אחד אבל עדיין..

איך אני מתה על חופשים..!

איך?

בטירוף!!!!!!!!! (;

 

זה פוסט עם סקר.. מעכשיו, כל פוסט או שניים, אני אוסיף סקר, ובתגובות תרשמו לי ת'תשובה :)

מידת הנעליים שלי היא:

30 +

40+

30-

אחר

נא לענות!!

 

נכתב על ידי דנונה [= , 9/2/2009 21:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כניייייייייסות (;


יואו כפרה מי שנכנס אליי =]

אני יודעת, אני יודעת! יש לי כולה 58 כניסות אבל זה בלוג חדש!

אז זהו.. רק רציתי לעשות פוסט לכווווווווווולם (:    (שנכנסים אליי!)

סבבה?! סבבה!

בהזדמנות הזאת באלי למסור ד"ש לכל החברות שלי:

ניצוש הגבוהה

דני המכוערת

נטע השמנה

ווינשטוק הג'ינג'ית

גילי הבלונדינית

לטיפשים שבינינו - כל התכונות הן בדיוק ההפך ממה שהילדות.. [=

ומי ששחכתי - סוווורי (: מיי זיכרון איז דפוק :)

לילה טוב :)

נכתב על ידי דנונה [= , 8/2/2009 20:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומצופה =]


מחר יומצופה [=

איזה כיייייייייייייייייייייייף!!!!!!!!!!!!!!!

יואווווווווווווווו (;

נטוש בובה שלי זוכרת שאנחנו יושבות ביחד?!

מקווה שיהיה כיף ושלא נחטוף צרחות מליאת (ליאתוש אני לא מאשימה אותך, הכל זה אנחנו! מתה עלייך!!!)

מישהי עושה מושמושים?????

דני כפרה אין לך מה לדאוג זה נסיעה של כולה 0 דקות חצי שעה גג :)

שוב:

יווווואווווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

מחכה לראות את כווווולכן (:  3333> דנונה :)

נכתב על ידי דנונה [= , 6/2/2009 14:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קבלת תעודות


כן.. אני יודעת שעשיתי פוסט על קבלת תעודות אבל עכשיו כבר קיבלנו אותן אז...

התעודה שלי יחסית טובה..!

אני מרוצה ממנה (:

הפתעתי את עצמי ואת ההורים שלי =]

טוב אני לא אחפור לכם על זה... קבלו משפט:

עם כל דקה שאותך אני אוהבת היא חיידק, אז יש לי מחלה רצינית!!

איך הוא?!

תגיבו.. אשמח לקבל תגובות טובות.. תגובות קצפ פחות טובות, ובכלל- תגובות (:

 

 

נכתב על ידי דנונה [= , 6/2/2009 14:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנונה [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנונה [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)