לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My (not) complete Novel



Avatarכינוי:  סופי(:

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

הזנחתי את הבלוג, כבר אחרי הפוסט הראשון!


שלוםשלום~

אז ככה, אני הבלוגרית הכי לא בלוגרית בעולם><"

הזנחתי את בלוגי היקר כבר אחרי הפוסט הראשון^^.

אבל לא נורא^.^

קודם כל אני אעדכן אותכם קצת, ולאחר מכן,

שאלון קצרצרD:

לא היה משהו מיוחד חוץ מההפגנה למען גלעד שליט.

היו המון אנשים, פחות מהפעמים הקודמות אבל..בסדר><"

יצאנו בהרגשה שלא השגנו הרבה.

אף אחד לא הקשיב לנו.

רק המשטרה שאפילו לא נסתה להלחם באנו, או לעצור אותנו.

הם פשוט ישבו בצד ושתו קפה!

אני לא מאמינה על הממשלה המפגרת שלנו.

הנוער משקיע יותר מאמצים מכל הציפי לבני האלה.

בקיצור, אני יודעת שאכפת להם, ושהם דנים בזה..

אבל משהו לא ניראה טוב מבחוץ.

ולפי דעתי אם גלעד עדיין חי, אז הוא כבר איבד כמה ברגים

או משהו כזה.

אבל חייבים להחזיר אותו, ויהי מה!

לגבי נושא אחר,

אתמול הגשתי את עבודתי באזרחות.

והיום הייתי אמורה לעשות מבחן הכנה לבגרות,

ו..הברזתי><"

אבל באישור!

אני ב..נו אתן יודעות!

טוב בקיצור,

בלי יותר מידי חרטות הינה השאלון המאולץ שלי:

אז הינה השאלון, שלו כולכם חיכיתם~



1. בן כמה אתה ? 15 זה מספר המזל שלי^~^

2. באיזה בי"ס אתה לומד ? סוד כמוס לפרה ולסוסXD

3. באיזה כיתה ?  י' ><

4. האם אתה מכין שיעורים ? כן-.-

5. איזה מקצוע אתה הכי אוהב ? במקצוע בו מלמדים אותנו ללכת הביתהXD

6. איזה מקצוע אתה הכי שונא ? המקצוע בו..מלמדים אותנו-.-

7. כמה מחשבים יש לך בבית ? 2, מיני לפטופ*שלי ורק שלי* ומחשב רגיל(:

8. כמה אחים יש לך ? אני, אחותי כבר גדולה^^"

9. אתה אוהב אותם ? תלוי מתיD:

10. אתם מרבים לריב ? לפעמיםS:

11. על מה ? על הכל~"

12. אתה בכור \ נקנקיה \ קטן ? קטן><"

13. אתה אוהב לשמוע מוסיקה ? מאודD:

14. איזה סגנון ? תסתכלו ברשימות=.=

15. להקה אהובה - ביטלס*.*

16. זמר אהוב - פיל קולינס, פול מקרטני..

17. זמרת אהובה - איימי מקדונלד, איימי וינהאוס..כניראה

שאני אובססיבית לשם 'איימי'>.<

18. מה אתה מעדיף, עברית או לועזית ? לועזית בייביX:

19. אוהב מזרחית ? לאS:

20. מה אתה חושב על האחים ג'ונאס ? מסחרה וזיופים.

21. מה אתה חושב על טוקיו הוטל ? אה..אין תגובה><"

22. מה אתה חושב על מקפליי ? סבירXD

23. מה אתה חושב על גרין דיי ? אוהבת מוחעחע^^"

24. מה אתה חושב על סימפל פלאן ? חמודים לאללה:)

25. אתה אוהב סרטים ? כן3:

26. איזה סרט אהוב עלייך ? אהמ.. יש הרבה!

27. האם להקה שאתה אוהב מופיעה בסרט ? לא שזכור לי...

28. האם להקה מועדפת עלייך משחקת בסדרה ? הלהקות שאני אוהבת לא משחקותXD

29. מה אתה עושה רוב שעות היום ? משהו~.~

30. כמה אתה אוכל ? כשאני רעבה אני אוכלת..לא מגבילים אותי חחחXD

31. מה אתה אוכל בדר"כ ?הרבה^^

32. יש לך ציונים טובים במתמטיקה ? הכי נמוך אי פעם היה 89><"

33. ובאנגלית ? 100^^

34. ובתנ"ך ?זה לא הצד החזק שלי..

35. ובהיסטוריה ? 90 אולי..

36. אתה נפגש הרבה עם חברים ? יאפD:

37. מי החבר הכי טוב שלך ? אה..אה..שניננה!

38. הוא חבר אמיתי ? אז לאXD

39. על סמך מה אתה מאשר את זה ? היא איתי מהגן יא אהבליםP:

40. איזה שאלון זה ? דבילי!~

41. למה ? כי אתם לא סומכים על שניננה שליXD

42. על איזה נושא את רוצה לדבר ? נושא עם הכי פחות מילים, אתה מקשה עלייO:

43. יש לך אייסי \ מסן ? תנחשו לבד!

44. עם מי אתה מתכתב הכי הרבה ? עם עצמי, אין לי חבריםXD

45. שיחות מעניינות ? מאוד~.~

46. כמו מה ? על השיער שלי><"

47. על איזה נושאים אתם מדברים ? על ה...כל!

48. אוהב מסיבות ? מאודXD

49. מה הכי אתה אוהב במסיבות ? רעש><

50. אתה אוהב את עצמך ? בואו ניראה..

שיער - כן

שפתיים - כן

עיינים - כן..

אז..כן..ניראלי שכן3>

מנוסח בלשון זכר אבל..נתגברD:

 

אז זהו זהD:

עד הפעם הבאה,

ואני מטיחה שזה יהיה מחרתיים גג חח^^"

יומטוב אנשים(:

 

נכתב על ידי סופי(: , 27/1/2009 10:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון.


שלום לכל אנשי ישרא(:

קוראים לי סופי, ואני בת 15 מת''א...

זה לא הבלוג הראשון שלי, כך שאני מניחה

שיש כאלה שזוכרים אותי מהבלוג הקודם שלי, שפרצו אליו.

טוב אז בלי חפירות מיותרות (שמימלא הכל ברשימות)-

הינה הפוסט הראשון שלי!

קרדיט

היום היה די שקט יחסית לשבתות האחרות שלי, חחחXD

בדרך כלל אנחנו תמיד הולכים לסינימה סיטי או משהו,

אבל השבוע כולם נעלמו..

למשל נטע וגולן נסעו לבקר קרובי משפחה בדרום,

אז היינו רק אני, שני ואיתמר3>

מרוב השיעמום סתם ראינו סרטי אימה ישנים בלי קשר.

וגם התקפלנו די מוקדם...

ככה שלומרות הצחוקים היה משעמם יחסית><

ולמרבה השמחה, היה משהו שהעסיק אותי כשנותרתי לבדי!

המורה לאזרחות הביאה לנו עבודת הגשה ביחיד...

-זאת אומרת שכל אחד לבד-

אז היה לי מה לעשות.

יש לי עוד זמן להגיש אותה אבל... מילא הייתי פנוייהXD

ומחר? מחר יש עבודה דאמט.

לפחות אני מרוויחה טוב, יחסית-.-

יותר טוב משני בטוח חחח(:

טוב.. סתם עוד יום עבר><

מחכה לאקשן של מחר^^"

אהה ומחר אני רוצה להעלות לכאן שיר נחמד שכתבתי,

ככה שאני מקווה שתחזרו.

סופיD:

נכתב על ידי סופי(: , 17/1/2009 23:41  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





80

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופי(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופי(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)