לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יום אחד עוד אשלוט בעולם .



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

זהירות . ! שניצלים נופלים מהשמים ~ פוסט ראשון . ddd ' :


      

אעאעאעאעאעאעאע !
גאד ._.
איזו כותרת מופלאה לפוסט הראשון , שיט !
אז .. היי , קוראים לי אנונימת XD
נולדתי ב 27.12 * ואני ממש ( לא) מחכה למסיבת הפתעה *
וגם אני , פתחתי בלוג כזה כי ..
טוב ... כן , בשביל להוציא את כל מה שבלב ? ויש הרבה !
אובכן .. מה ניתן לכתוב כבר על הפוסט הראשון ?
אני לא רוצה להעמיס עליכם כבר בפוסט הראשון ,
ולכן פשוט אחייך ואומר בנימה אדישה לחלוטין :
סיפורים מרתקים ( כן .. ברור ._. ) בפוסט הבא ..
ובמקרים שלא אהיה לי מה לספר לכם על חיי האופטימים ,
אכתוב איזה שיר או קטע אומלל .
ואם כך , לאחר שהסברתי מעט על הבלוג המסכן שלי אסיים להיום ,
תודה רבה למי שקרא , ומקווה שתמשיכו ותקראו גם את הפוסט הבא ..
3 > אנונימית .

נכתב על ידי , 4/5/2009 09:11  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





435

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכינוי טבע בים . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכינוי טבע בים . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)