לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Our Story*

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

האמת היא שאני נורא מתגעגעת


לכתיבה, וזה. ממש ממש מתגעגעת, ואני חושבת על להמשיך את 'הסיפור שלנו'.

אבל אני מפחדת שוב להמשיך ואז להחליט שדי, נמאס לי. אני מניחה שאני צריכה לישון על זה עוד קצת.

בכל אופן, אני באמת מתגעגעת לכל הקטע הזה של לכתוב ולחשוב על המשך ועל רעיונות,

ואשכרה לדמיין ולהזדהות עם הדמויות.

ממש אהבתי את 'הסיפור שלנו' ולאחרונה גם אמרו לי כמה ילדים שהם מתגעגעים אליו ואל הכתיבה שלי,

זה כל-כך נגע בי.

 

אם תהיתם מה שלומי אז אני חייבת להגיד שמצוין, אני אשמור את החפירה לפעם אחרת בתקווה שתרצו לשמוע - כי אני ללא ספק רוצה לספר. (תשאלו את חברות שלי, הן חוות את אותו הסיפור שוב ושוב מידי יום)

שיהיה לכולם שבוע נפלא, אני אשתדל לחזור עם פרק בהמשך. ♥

אוריאן.

 

נ.ב סליחה על המייל המיותר שהמנויים קיבלו.

נכתב על ידי Our Story* , 8/2/2010 19:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,210

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOur Story* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Our Story* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)