לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008


חזרתתי מחחג מעלוות !

היה אחחד הטווביים .. הייתי לרוב עם התימנים עם דווני ועם ליללווש 3 >

 

הייה ממש ממש מצחייק נורא נהניתי אבל מצד אחד גם התאכזבתי כי הוא לא בא.

הוא עושה לי תנאים כדי שהוא יבוא ואם אני לא יעשה את התנאים האלה הוא לא יבוא ..

ושהוא אמר לי על התנאים האלה כל כך התעצבנתי כאילו מה אתה חושב שאני עובדת אצלךך

לא רוצה לבוא אל תעשה לי תנאים לך כוסאמאמק ערס .. אני לא יתחנף אלייך . תנאים תעשה למישהי אחרת לא לי  .. !

ואחרי זה באת עם התירוץ שאתה שצפון ואני אפילו לא יודעת אם זה נכוןן .... :(

זה מעצבן אותי כל כך ההתנהגות הזאת שלך כמו של ילד קטן שעושה לי תנאים בשביל לבוא ועוד איזה תנאים ?

אם אתה רוצה ככה אז אתה לא מעניין אותי ואתה יכול לקפוץ לי כי אם ההתנהגות הזאת בחיים אני לא יהיה איתךך !

 

אבלל מצד שני זה השתלם לי שהוא לא בא כי ככה אני ישכח ממנו ואני חושבת שאני בצעד הראשון לשכוח ממנו

אבל אני לא בטוחה כי תמיד יש לי הרגשה שאני שוכחת ממנו ובסוף אני מגלה שאני עוד יותר אוהבת אותו .ץ.

היה איזה מישהו כזה חתיייייייייך בחג מעלות תימני חתיך חמוד הכול פשוט ילד מדהיים 3 >

נדללקתתי עלייו אחושילינג אבל אנ'לא יודעת מה איתו אני קלטתי שהוא הרבה הסתכל עליי וכל הזמן קרץ לי ודיבר איתי

הרבה והכול ואני באמת מקווה שזה מה שאני חושבת ולא סתםם ...

אני מאוווווווווד מקוווווווווווווה !

 

 

כןכן .. עוד יומיים אני בת 14 אייזה כיףף ללי .ץ.

אני עושה מסיבה בים בקשתות באשדוד עם 45 ילדים והוא כל כך שמח והוא היה כזה חמוד שאל אותי איזה מתנה אני רוצה

בכל הזדמנות אומר לי מזל טוב והוא כל כך חמווד .

ואני בטוחה לא ב 100% אלא ב 1,000,000% שהוא יבוא ואני כל כך שמחה ..

וגם שהילד שנדלקתי עליו יבוא אבל עוד לא אמרתי לו כי רק אתמול הכרתי אותו אבל אני יגיד לו היום ..

וגם בן דוד שלי כפרעלייוו חיים שללי היללד הזה יבווא ואייזה כיףף לי אני כל כך אוהבת אותו

הוא הידיד הכי טוב שיכול להיות בחיים !

אני סומכתת עליו כמו שאני לא סומכת על אפ'חד אני מספרת לו הכול כולל הכול כי לפעמים

שאני מספרת לחברה טובה או משהו אני מחסירה כמה פרטים ואיתו אני אומרת פשוט הכול

אבל זה רק כמה ילדות בודדות כי הילדות שאני מספרת להם באמת דברים שחשובים לי זה בגלל שאני סומכתת עליההם

ויש כמה בנות בודדות שלהם אני מספרת הכול הכול ולא מחסירה שום פרט ..

 

 

וכןן שכחתי להגיד : )

היום יש יום הולדת לאחי הקטן הוא בן 7 מחר יש לאחי הגדול יום הולדת הוא בן 21 ומחרתיים יש יום הולדת לי

ואני בת 14 ..

יום אחרי יום אחרי יום אייזה קטלניי הא ? חחחח XD

 

" עוד יומיים יום הולדת , עוד יומיים יום הולדת , עוד יומיים יום הולדת לי לי לי 3> "

חחחח מזללל טוב לללליייייייי ולאחיים שללי !

נכתב על ידי , 20/10/2008 11:34  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)