לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008


והנה שווב הכול מתנפץ לי בפנים כמו כל הזמן !

נמאאס לי מהבנים האלה נמאסס ללי כוסאמאמאמאמאמק ערסס ...

 

למה תמיד זה חייב להיות ככה לממה ?

דיברנו באייסי והוא שולח לי " ( קרא לי בשם חיבה שלי ואני לא יגיד אותו ) תגידי את אוהבת אותי " ?

ופשוט הייתי בשוק אני ידעתי שהוא יודע שאני אוהבת אותו זה הכי שקוף בעולם

וגם כולם אומרים לו אבל בחיים לא היתי חושבת שהוא ישאל אותי את זה והוא שאל

אז אמרתי לו" לא אכפת לי שתדע כן אני אוהבת אותך "

והוא אומר לי  

הוא :

טובב אבל בכול זאת לא רצית להיתנשק

אני :

למה מתי ניסית ?

הוא :

ביםם לא רצית

אני :

בטח שרציתי אבל לבד לא מול כולם

הוא : 

מהה אל תשימי על אפחד אבל בכול זאת רק הרגגשה שלי לא יודע מה קרה לי פעם ריאשונה ואחרונהה שמעי  לא בישביל משהו כדאיי לך לישכוח אותי לא ניראה לי שניהיה ביחד בשנה הקרובה אני עם מישהי בקטעע הבנת ?

ואז שאלתי אותו מאיפה הוא יודע שאני אוהבת אותו והוא אמר לי מזה משנה עכשיו כולם אומרים לי את זה מיליון פעם כבר אמרו לי ומה שמעצבן אותי שהוא חושב שאני ילדה קטנה ולמה כי אני לא נותנת לו לחרמן אותי ?

הוא כזה מעפןן ונמאס לי לאהוב אותו נמאס לי !

אז אמרתי לו תגיד אם ההתנהגות שלי הייתה שונה כי אתה אומר שאני ילדה קטנה אז אם הייתי יותר בוגרת בהתנהגות היית רואה אותי בצורה אחרת אז הוא אמר לי כןן נשממה יפפה שלי אבל אל תשכחי אני בקטע עם מישהי.

הוא כזה ילד מסריח ..

ואז הוא שולח לי קיצוור ילדהה יפפה שללי אני מצטטער אםםם פגעתתי בךך אהוובתתי אני הולך לישוןן ליללה טוב נשממה שליי אווהבב אותך .. כוסאימאימאימה שלך רושם לי אוהב אותך אהובתי כמה אפשר להיות שקרן מסריח שלפני דקה אמרת לי שיש לך קטע עם מישהי כממה ??

 

אין אני הכי עצבנית הכי עצובה והכי כועסת בעוולם!

וייש יללד אחחד שאני פשווט חוללה עלייו שהוא הצליחח לעודד אותי קצתת

והוא כזה חמווד אני מאווהבבת ביללד הזה פשווט מתתה עליייייייו 3 >

 

אין האהבהה הזאת הוורססת לי את החיים

 

נכתב על ידי , 23/10/2008 23:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)