לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008


אניייי פשוווט עצבנניייית !

וזה לא קשור לילד כי עם היללד הכול טוב בליי עיין רעה ...

 

זה קשור להורים שללי .

ננמאאס לי הם מתנהגים אליי כמו לילדה קטנה שלא יודעת כלום מהחיים שללה .

אומרים לי לחזור הביתה ב - 12 ועוד שאני אומרת להם שאני במושב כאילו מה אתם רוצים ממני

אני ילדה גדולה אני יודעת לשמור על עצמי אני לא עושה שטויות והם יודעים את זה אז למה לעשות לי דווקא ..

זה כל כך מעצבן כל החברות שלי והחברים שלי נשארים עד מתי שהם רוצים ורק לי חופרים כל הזמן אם את לא באה עכשיו

את לא נכנסת הביתה ועושים לי תנאים ... מה אתם רוצים מהחיים שללי?

ועוד אחרי זה מתפלאים למה אני משקרת .. כי זה לא באמת נכון אני לא הייתי במושב שלי אני הייתי במושב אחר ואני וחברה שלי חזרנו והלכנו ברגל וההורים כל כך עצבנו אותי כי אם הם לא היו אומרים לי כלום יכולתי יותר ליהנות וגם בלי הפחד

שכל שנייה הם התקשרו ויגלו הכול .. היה לי כייף איתם כי בכל זאת הייתי איתו אבל הם ממש הפריעו

כל דקה הם מתקשרים אלי . ופעם ניסיתי לדבר עם אמא שלי על זה ואמרתי לה אמא לפחות עד 1 תביאי לי

אז היא אומרת לי את תוכלי לצאת עד 1 שתהיי בת 15 שזה שנה הבאה בערך אמרתי לה אמא בגיל 15 מי בכלל ישאל אותך

עד מתי לצאת והיא פשוט שתקה . אמרתי לה אמא דיי כבר כי תאמיני לי שאם אני ירצה אני יחזור בבוקר אבל אני לא יעשה לך דווקא

אז היא אמרה לי רק תנסי לחזור בבוקר ותראי שאת לא תצאי יותר זה כל כך עצבן אותי השיחה הזאת..

 

 

אוףףףףףףףףףףףףףףף ..

נכתב על ידי , 21/11/2008 14:25  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)