לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008


 

הכוול נהרס ...

הילד אמר לי שהוא כבר לא מרגיש את מה שהוא הרגייש וזה פשווט נגממר :(

באיזשהו שיעור שאין לי מושג איייזה פשוט היה באלי לכתוב את הכול עלייו אז כתבתי !

המכתב יצא ממש דרמטי :

 

אני אוהבת אותך ואתה בחיים לא תדע כמה !

זה כל כך חסר לי ופוגע בי שאתה לא איתי .

אני כל היום עצובה בגללך ובגלל מה שאמרת לי

למרות שזה לא היה בכוונה זה עדיין פוגע .

אני כבר לא יודעת מה לעשות עם זה ,

בהתחלה אמרת לי שאתה אוהב אותי

וכבר הייתה לי תחושה שאנחנו נהיה ביחד .

היינו נפגשים ויושבים לבד , מתנשקים , מתחבקים , מדברים ,

צוחקים ואלה פשוט הרגעים הכי כיפיים שיכולים להיות !

אתה כל הזמן היית אומר לי שאתה אוהב אותי ושאתה מתגעגע אליי

וכבר מת לפגוש אותי והיתי כל כך שמחה.

החיים שלי היו כל כך יפים עד שבאת עם היציאה הזאת

שפשוט הרסה אותי ושברה אותתי ... :[

"לין , אני צריך לדבר איתך,

חשבתי על זה כבר כמה ימים ,

ו... אני לא מרגיש את מה שהרגשתי בהתחלה ואני מצטער .

אני רוצה שנהיה ידידים טובים כמו שהיינו ואני לא רוצה שזה יהרווס .. "

באותו הרגע פשוט התפרקתי והתפרצתי בבכי , זה היה כל כך פוגע ,

אני פשוט התחלתי למלא את החדר מרוב בכי כי

אני כבר הייתי בטוחה שאנחנו נהיה ביחד וזה לא קרה ...!

אני כל כך מתגעגעת אלייך ורוצה אותך ואת הנשיקות

והשפתיים שלך ואתה פשוט לא יודע כמה ..

אני מאווד מקווה שאתה תחשוב אחרת

 ושתראה שוב שאתה אוהב אותי ורוצה אותי .

למה תמיד כל הדברים הטובים חייבים להיהרס

 ולהיגמר בצורה רעה ? למממממממממה ?

אווווווווווווף ! זה ממש מעצבן אותי X:

ואני מקווה שאתה תבין את זה ותחזור אליי מהר כי אני לא יכולה בלעדייך ..

אני יודעת שבחיים אתה לא תקרא את המכתב הזה אבל אם כן אז תדע ש :

יללללללללללד ? אני אוהבבבבבבבת אותךךךךךךךךךךך !!!!"

 

זה כל כך מעצבן אותי שכל הדברים הטובים שקורים לי בסוף נהרסים ..

ואני לא מבינה למה .. מה עשיתי שזה מגיע לי ??????

כבר מרוב שחשבתי שהחיים שלי כל כך יפים ומאושרים התחלתי לכתוב את זה בכל מקום

ובסוף ראיתי שאין דבר כזה משהו טוב...

" לכל משהו טוב יש סוף" .. וכנראה שהגיע הסוף..

אבל למה זה היה כל כך מהר ?

בקושי שבועיים היינו " ביחד " ( אם בכלל אפשר לקרוא לזה ביחחד ? )

 

אווווווווווווווףףףףףף !

 

נכתב על ידי , 26/11/2008 22:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)