לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009


לנסות איתו או לא?

אז ככה , יש יילד שרוצצה אותי והוא חמוווווד רצחחחחחח והוא מצחייייק והכול טוווב אבל אני לא ייודעת אם ללכת עלייו .

אני עדיין אווהבת את א' כמוווובןןןןןן ואני מתה לשכוח ממנו ..

חברות שללי אמרו לי שכדאי לי לנסות ללכת על היילד הזה אבל אני לא ייודעת :0

הווא לא מתאיים לי כ''כ , הואא ערס כמו שאני אווהבת והוא חמוווד ויש לו טעם כמו שלללי והכול אבל אני פשווט מרגייישה שאני לא יצלייח להתאהב בו

ואני לא רוצה שאני והוא סתם נסבוול  ..

כ''כ קששה ללי עם זה ........

אין לללי מוושג מה לעשששות אני כ''כ מבוולבלתתת וכ''כ רוצצה את א'

והנננה כמו שכתבתי בתמוננה של א' : הלוואי שיגיע היום ואני גם אוכלל להראות את הפרצווף שלך ולהתגאות בך ולהגיייד :"זה הבחור שללי!"

 

 

[אבל לפפפי ההתננהגות התייינוקית שלךך זה לללא יהיה בזמן הקרווב .

ומי יוודע אולי עוד כממה זמן אני יישכח ממך וייצחק על איך שאני מרגייישה בגללך בשנים האחרווונות !

ואני ישיים עלייך זייןןן , ואז אתתה תבייין כמממה שהפפפסדת אותתתי..]

נכתב על ידי , 30/5/2009 12:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)