לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009


מחחקתי את הפווסט הקוודם !

הוא היה טעוות הבנתי את זה ...

ייש לי חברות מדהיימות ואני אוהבת אותן כל כך יש במיוחד את ה - 5 הטובות שאני הכיי אווהבת מכולן ....

ה5 האלה יודעות שאלה הן מאוהבת בהןן...

 

באללי כבר קייץ שונאת חורףף לקפווא מקווור ..D:

באללי ברייכה , ים , להשתזף , ללכת לסופרלנד ולעשות את הבנג'י בפעם החמישית חחח :)

 

" קיץ ,קיץ,קיץ .

כבר נמאס לי ממעיל ונמאס ממטרייה

היום אני מראה את הטוסיק בבריכה

יש לי בקיני חוטיני בלילה לובשת מיני

אייזה חום אני צריכה חמצן לצבוע לבלונדיני

כל לילה שייכורה כי כל ערב מסייבה

משתוללת ורוקדת כבר כולי מזייעה

תעשה לי פוו אני צרייכה אוויר

נוו בוא לשירותיים נייתן אחד מהיר..

שיואו אייזה כייף הקייץ בא בא בא בא בא בא בא

שיואו אייזה כייף הקיץ בא בא בא בא בא בא בא

שיואו אייזה כייף הקייץ בא בא בא בא בא בא בא

אני כל כך שמחה שהקייץ בא"

 

 

נכתב על ידי , 20/1/2009 01:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





למדתיי על החייייייייים !
 
למדתי שמה שיש לנו ומה שאנחנו מקבבליים זאת מתננה ...
יש אנשיים שאיין להם כלוום וששהם מסתכלים עליינו הם אומרים הלוואי היה לנו כל כך הרבה כמו להם.
אנחנו לא יודעים להעריך כי תמיייד גדלנו בצורה שאנחנו מקבלים את כל מה שאנחנו רוצים או לפחות את הרווב..
ויש אנשים שכל כך משתוקקים לזה..
 

שאמא קונה לנו לדוגמה אייזה ג'יינס ב500 שקל והיא אומרת תגידי תוודה ואומרים אייאי אפשר לחשווב מזה
זה רק בגלל שאנחנו לא יודעים להעריייךךך וצריך להביין את זה.
שיש אנשים שאין להם אפילו כסף לאווכל , ללחם להבייא הבייתה ......
פעם שמעתיי סיפור והוא רייגש אותי ..
"הייתה משפחה שלא היה להם גרווש על התחת ופעם אחת האבא לקח את הילדה וקנה לה קינדר ב - 3 שקל
וכשהם הגיעו הביתה האמא כעסה עליו שהוא קנה לה את זה.."
תחשבוו לאיייזה מצצב אנשים מגיעים שלקנות שוקולד ב -   3 שקלים האמא מתעצבנת אז לנו שקונים זה נראה כאילו זה מוובן מאלייו ..
תמייד תדעו להעריך ולהודות לה' על כל מה שאתם מקבליים זזה חשוווווווב !
 
אני הייתי ככה עד עכשיו ומהרגע ששמעתי את הסייפור פשווט הבנתי שכל כך טעייתי ..
ואני הבנתי עד כמה שזה נכוון !
 
 
אנשיים תדעו להערייך ולפעמיים גם להודות ולא להגייד בסוף אני יוודה להורים
כי יכול להיות שיקרה משהו וכבר לא תהיה לכם את ההזדמנות לעשות את זה ואז תצטערוו 3>
נכתב על ידי , 16/1/2009 02:01  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שננה חדששששששששששה !

שנהה חדשה הגיייעה ונקווה שהיא תהיה יותר טובה מהקודמת ...

 

לבינתיים יש מלחמה פחד :X נקווה לטוב ושלא יקרה לנו כלוום בע''ה ..

לא חגגתי את הסילבסטר כי אני מאמיינה באמונה שאסוור לחגוג סילבסטר כי זה החג של הנאציים

ובגלל זה לא חגגתי וגם בגלל המלחמה אבל לא נווורא גם ככה לא היה כל כך מה לעשות D:

 

יללד ? מה אני צריכה לעשות כדי לשכוח אותך נמאס ללי כבר..

אני אווהבת אותך כל כך הרבה זמן ואני לא מביינה למה אני מכיירה בנים אז דווקא אותך ואתה דווקא הילד

שהכי פחות נראה לי שנהיה ביחד כי הדברים שאתה מחפש אני לא מחפשת ואם אתה רוצה אותם אז תקפוץ לי ...

אני לא ייתן את הגוף שלי בשביל מישהו ואם הוא רוצה את הגוף שללי אז מראה שהוא לא רוצה אותתי רק להשתמש בי

ולזרווק אותי ואז לעבור לאחרת להשתמש בה ולעזווב אבל לא , לי אתה לא תעשה את זה .. סוריייייייי :(

 

הא שכחתתי לספפר ..

הייתי במטרווק היה טווב אחו שלווקיי ..

רקדנו ורקדנו וכאבו לי הרגליים אש

יום למחרת לא יכלתי ללכת היו לי נפוחות הרגליים וכאבים כי הלכתי עם עקבים כמו פגרה..

מה שבטוח מטרווק הבא? נעליים שטוחות חחחח D:

אבל היייה טוב ואני שמחחה שסופסוף הלכנו

כל כך הרבה פעמים תכננו את זה ולא ייצא והנה זה קרה ...

 

" כמה חסר " :

 

 

"מתעורר לי בבוקר פותח ת'עיניים,
מתרגל לבדידות מוזרה שנוצרה בינתיים
שוטף פנים שותה קפה הכל לבד מאז שעזבת..
לכולם הכל רגיל השמש זורחת,
יש בית אישה ילדים
החיים זורמים חיים בנחת, בלי פחד.
רק אני מנסה לאסוף שברים מאז שהלכת..

החברים נותנים קצת כוח,
יש פה חיים נסה לשכוח
ואיך זה פרצוף כמו שלך אינו צוחק.
יש עוד עתיד שווה לפרוח,
וכמו ירח שוב לזרוח
אך כשכולם ישנים אני לשמיים צועק.

כמה חסר לי החיבוק שלך,
כמה חסר לי הליטוף שלך
אני נשבע לך שכל יום אניח זר.
שמך לא חרוט רק על הסלע,
גם בליבי אני שומר לך
אהבה ללא גבולות אני זוכר!

מתעורר לי בלילה מסיוט שחלמתי,
אך מהר אני מבין זאת מציאות שמכה בי
והחלום זה מה שלי קורה כל יום מאז שהלכת.
הלבד הזה קשה ואין בי מנוח,
ובדיוק שאני מנסה לבנות חיים ולשכוח
את מזכירה לי שאת חזקה ממני מאז שעזבת..

החברים נותנים קצת כוח
יש פה חיים נסה לשכוח
ואיך זה פרצוף כמו שלך אינו צוחק
יש עוד עתיד שווה לפרוח
וכמו ירח שוב לזרוח
אך כשכולם ישנים אני לשמיים צועק"
 
שננה טוווובה לכוולם D:

 
נכתב על ידי , 4/1/2009 23:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)