לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

12/2008

חברררררררררררר !!


פשוווווווט באאאאלייייייייי חבררררררררררררררררר !

איין דבר שאני יותר רוצה מחחחבר פשווט אייןןן :(

 

הכי כייף בעוולם שיש לך מישהו שאוהב אותך שכל היום מחכה לראות אותך

ששולח לך הודעות באייסי שמתקשר ששומר עלייך שדואג לך ואפילו שרק מסתכל עלייך ומחייך את החיוך המדהים והמתווק שלוו D:

אני מקווה שזה יגיע לי בקרווב בעזרת השםם XD 

 

ואם כבר פוסטט אז מלחמממממממממממה !

אמא'לה אייזה מפחייד הרקאטות הקסאמיים הכווול :X

מקוודם היה בוום שנפל קסאם וזה היה פשווט מפחייד...

גם בשביל זה טוב שיש חבר שיהיה איייתך ברגעיים המפחידים האללה ושיעודד אותך ששום דבר רע לא יכול לקרוות F:

הכיייייייייייייייייייייייייייי כיייייייייייףףף שבעוווווווווווווולםם !!

 

היום יום הולדת לאמא הכי מדהייימה בעולם כולו :)

אמא ? אני אווהבת אותךךךךךך הכי הכי בעוולם 3>

 

 

נכתב על ידי , 31/12/2008 01:11  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני פשוווווווט מאוווושרררררררררררררררת ! ואפ'חחד לא ימנע את זה ממני :X

אני לא יודעת למה אבל אני כל כך שמחחה ...

איך אמרתי בפוסט הקודם ?

שאת אוהבת מישהו כל מיללה שהוא אומר לך זה כבר עוושה לך משהוו והנה זה קוורה ..

אתמול רק התחברתי לאייסי והוא שלח לי הודעה נשממה שללי וכל מי שמסתכל על זה מהצד

אומר אייאייי כולה נשמה שללי אבל ככה זה שאתה אוהב מייישהו D:

 

אני כל כך אווהבת אותו שזה כבר מפחייייד !

אני רוווואה אותו עם מישהי בא לי לפרקק אותתה ....

אני והוא לפעמים מתנהגים כמו ילדים קטנים כאללה חחחחחח

אני מנסה לגרום לו לקנאות והוא מנסה לגרום לי ....... חחחחחחח :D

זה כזה מצחייק אותתי לפעמיים :) חחח ואני שמחחה ....

ילללללללללללללללד יפפפה שלללי ? אני אוווהבת אותךך כל כך והלוואי שיום

אחד אתה תקרא כאן ותבין כמה שאני אווהבת אותךך =)

 

תוללה ? מזללל טוווב נסייכהה שלללי אני כל כך אווווהבת אותךך 3>

נכתב על ידי , 26/12/2008 20:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 כן כן הנה זה חזר ...

מה שכל כך לא רציתי שיחזוור !

אבל אם זה כבר חזר נהנה מזה חחחחח D:

 

אז שווב פעם אני אוהבבת אותו את הילד "הבוגר " הזה שללי כפרעלייו חחחחח :)

אני כל כך אוהבבת אותו ...

אי אפשר פשוט להבין כממה ..

אפ'חד לא יכול להבין שאתה מאווהב גם אם הילד שאתה אוהב רק אומר לך שלום רק קורא לך

רק אאומר את השם שלך רק מסתכל או כל דבר אפילו אם הוא הכי קטטן הלב שלך כבר בשמיים ..

חחח ולפעמים חבברות שלי חושבות שאני חולתת נפפפש ! :D

הקשר הטוב שהיה לנו קצת נהרס ועכשיו אני מחדשת אותו והפעם אני לא עצוובה כי פעם שעברה אני כבר לא ידעתי מה לעשות עם העצב הזה

שבלאהוב אותו כל כך הרבה זמןן ... אני יעשה הכול בשביל לגרום לו לרצות אותי ..

ומה שהכי עצבן אותי שבדיוק ששכחתי ממנו לכמה זמן הוא אהב אותי וגיליתי את זה לפני קצת זמן וזה מבאאאאס :(

אבל לא נורא נגרום לו שוב פעם לרצות אותתי אני מקוווה בעזרת השם ...

הוא כל כך חתייך שאני מתתה שאני רוואה  ..

היום הוא התחיל להגיד לכולם זאתי חברה שללי שאני כל כך אוהב חיים שלי הילדה היפה הזאת ועוד כל מיני דברים..

ולמרות שלבינתיים זה רק מילים זה עדיין עושה לך משהו בלב וזה כייף לשמווע את זה =)

 

 

ואם כבר מדברים ....

חנווכה עוד כמה ימים ..

צריך לצאת למועדון הבעיה הגדוולה היא ??? איייזה ??

האימהות מסכימות למטרווק אבל הוא לא יוצא למטרוק הוא יוצא ל d&d בהתחלה הוא היה אמור לצאת למטרווק וזה בייאס אותי .

ל d&d אמא שלי בחיים לא תסכיים לי בגייל הזה :(

אבל לא נוורא .. לא כל דבר צריך להיות איתו למרות שאני רוצצה ..

גם נראלי שעדייף לי לא להיות איתו כי אם אני יהיה איתו 100 % הוא יתנשק שם עם מאתיים בנות ואני מעדייפה לא לראות את זה !

הקייצר נקווה שנמצא פיתרוון טוב ...

 

 

יווווםם נעייים לכוולם 3>

נכתב על ידי , 18/12/2008 14:56  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)