לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009


פוווסט חדש אחריי הרבה זמןן D:

 

פשווט התאכזבתי ממנו ..

אני עדיין לא מאמינה שהוא אמר עליי את זה פשווט להקייא ..

ועכשיו שאני עושה כאיילו לא קרה כלוום ואנחנו מדברים רגייל הווא נהיה פתאום כל כך חמווד כל היום

שולח הודעות קורא לי יושב איתי מדבר איתי והכוול ..

אני ללא ייודעת למה אם הוא אמר עליי את זה מה קרה פתאום שהווא ייושב איתי ומתנהג כאילו כלום לא קרה?

אבל מצד שני יכול להיות שהוא איתי ככה רק בגלל שהוא רוצה להשייג את שלוו

והוא חושב  שהוא ישיג אותו ( בחיים לא ) ושאחרי שהווא ישייג אותו הוא כבר לא יתייחס אליי ויהיה כמו זיין וינתק את הקשר לגמריי ..

ואני ללא מפסייקה לחשווב עלייו לבכות בגללו להסתכל עלייו רק לחכות להודעה או למשהו ממנו פשווט מפגרת זה מה שאנייי :(

ואני לא מצלייחה לשכוח זה הכי מעצבןן !

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף ....

 

נמאאס לי כברר נמאס ללי מהשמועות האלללה נממממאס ..

אז אם שכבתי סתם בספסל זה אומר עליי שאני שרמוטטטה ? כוסאממממממק ..

אני שוונאת שממציאים את השמות האלה שרמוטה בגלל שכולה שכבתי על הספסל כי הייתי עייפה מתה וגם כאב לי הראש..

ואני האחרונה שיהיה שרמווטה באמת שככה.. אני בטוחה שאני יהיה בתולה עד החתוונה יודעעת את זה במאתיים אחוז

ואני גם ייודעת שיהיה לי כבוווד עד השמיים וכל אחד שאומר עכשיו גם אם זה באמת וגם אם לא יצטטער על המיילים שלווו ..

זה כל כך מעצבןן השמועות האלה כאילו מה אנשים חסרי חיים פשוט רואים אותי יושבת על הספסל אומרים : זאתי שרמוטה..

להבייא להם בוווקס . שרמוטטה זה בכלל משהוו אחר שלא יזייינו את המווח ...

 

מטרווק פוריים ? יהיה בנזוונה אני בטווחה ..

כולם עם תחפושות מ22:00 עד 8:00 בבוקר כוולם מוזמניים !

 

הממשך יוום טווב לכוולם 3>

 

4-5.3 פרימיירה וואי אייך באללייי כבר

ממחר כל ייום חזרה עד להופפעות ..

 

נכתב על ידי , 25/2/2009 15:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה מגייע עווד מעט זה מגיייע ..

 

עווד כמה שבועות מגייע יום האהבה

בשנה שעברה בזמן הזה היה ליי חחבר וחגגנו ביום האהבבה בייחד .

השננה אני ללא ייודעת מה לעשות ..

אני ללא ייודעת אייפה יהיה היילד שאני אווהבת והכוול וזה מבאס ..

כי הדבר שהכי באלי זה לחגוג אייתו ולהגייד לו שאני אווהבת אותו

אבל אני יוודעת שהוא לא אווהב אותי ושאם אני יספר לו

סתם זה ייצור מצבים לא נעימים ואז הוא אפיללו לא יווכל לדבר איתי

כמו בפעם הקוודממת ...

ללא יוודעת אם כדאי לי להגייד לו או שללא כדאיי לי . מה עוווושהההה  ?!

 

הייום יוצאים לקשתות (לא בטווח ) והוא יהיה שם הוא זה שאמר לנו לבווא

ואני מתה ללכת ולראות אותו להייות איתו .

אבל אני ללא יוודעת אם נלך בסוף כי תמייד יש את הבעיות האלה עם ההסעות וכל החרטה הזה .

כל כך באללי אותווו אלווהים אלווהים כמה שבאללי אותווו ...

 

:(:(:(:(:(:(

 

נכתב על ידי , 9/2/2009 16:22  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מה אני צרייכה לעשוות כדי לשכווח אותך מה ??

 

כבר נממאס ללי לחפוור בפוסטיים עליו שאני אווהבת אותו ושאני צרייכה לשכוח אותו וכל החחרא הזה ..

אני חושבת מה לעשוות ווואלה ללא מוצאת מנסה למצווא מיישהו אחר ואין פשוט אין אפחד בבצפר הזה כל כך מבעססס :(

 

הייום היה שעתיים כימיייייייייה על הבווקר ומרוב שיעמום פשוווט התחלתי לכתוב עלייו .

אחרי רבע שעה סיימתי אני רוואה יצא לי 4 דפיים ועוד כתבתי בקוושיי

אם הייתי כותבת הכוול זה פשווט לא היה נגממר ..

זה ממש כיףף לכתוווב את המכתבייים האלה כי זה משחרר כזה והיה לי מזה דודה ( דודה= כוח )..

אני באמת חשבתתי על זה ואני חוושבת הרבה מה אני צרייכה לעשוות כדי לשכווח מממממך ?

ויש משהוו לעשוות אני ייודעת למצווא מיישהו אחר אבל זה שרציתי ומצאתי אי אפפשר אייתו כי פעם ההיייה לנוו קטע הווא נגמר

ועכשייו לא נראה לי שיש מצצב שעוד יהיה בינינו משהוו ואם כן אז עוד הרבה זמןן וחוץ מממנו אני ללא רוואה עווד מיישהו אפפשרי

וזהה מבעססססס .. באללי חבר אני מתתה כבר לחבר ..

זה כל כך כייף ורומנטי לראות אנשים מתנשקים ומתחבקים ושיש ביניהם סודות משלהם של חברים וכל היום ביחד

שולחים הודעות יפוות כמו : " אני אווהב אותךך את המללאך שללללללי את העוולם שללי האווצר שללי " ולדבר כל היוום בפפללא זה כזה כייייייייףף !

נוורא חבל שגמאני ללא יכוללה ליייהנות מהכייף הזה :(

 

הייתי עוושה הכול באמת שהכוול בשבייל שהווא ישתננה ושאני והוא נהיה בייחד אני אווהבת אותו כל כך הרבה זמןןן וללא שווכחת

לפעמים אני אפיילו מפחדת שאני ללא ישככח אותו לעווד הרבה הרבה זמןן..

אבל אני משתדלת תמייד להיישאר באופטימיות שאוללי יבווא היום ונהיה בייחד ואם ללא אז שייבווא הייום ויגיע מיישהו ואניי ישכחח מממנו בעזרת השם יגיייע בקרוווב .....

 

כממה חזרוות הולך להייות עכשיו משלומי ואואואוווהההה אניי מזה שמחחה כי יש לי כמה סולואייים

ואני מרווצה..  בחיים שללי לא הייתי כל כך קשוורה לאייזה מקום כמו שאני קשוורה לחווג..

ואני גם רוואה את עצמי שאני הוולכת להיישאר שם לעוד הרבה זמןן כי החווג הזה הווא פשווט הפך להייות

מסתם חווג ריקווד לחללק מהחיים שללי ובחיים לא קרה ללי כזה דברר

אני כל כך קשוורה לחווג הזה ואפ'חד לא יכוול להביין כמה רק אנשיים שבאמת קשוורים לזה כמווניייייי ואני שמחה שאני יוודעת להביא את זה לידי בייטוי

ושכולם שמיים ללב חח D:

 

9.2 תעווודווות מעניין איייך תהיה התעווווווווווודהה שללי נקוווה לטווב בע''ה ...

 

ודבר אחרוווווווווווווווווןן דיייייייייייקר יפפה שלללללללללללללי מחחר יוום הוללדדדת נסייכה שללי אהבתת חייייייי!!

ואואווה תתכונני לקמח וביצים ושמן ומים חחח נעשה ממך עוווגה :)

אני אווהבת אותךך אהוובתתי הייפפפפפפה 333>

 

 

יוומטווב לכוולםםםם =]

נכתב על ידי , 2/2/2009 15:11  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)