לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

3/2009


נמאס לי פשווט נמממאס לי מהכוול ..

 

מהאהבה , מהבצפר , מהחברות , ופשוווט מהכווללל !

היייתתי מתתה לעבווור לאיייזה שננה למקום אחר להכייר אנשים חדשים הכול חדששש ..

 

האהבהההההההההההה :

האהבה הזאאת שללא מפסייקה לשגעע אותתי

אני לללא מביינה למה לי בחיים לא ייכול להייות חבר או אהבההה ושיהיה לי בה טווב ולא שאני יסבוול ממנה וייבכה כלל הייום :(

אולי לא נוועדתי להיות עם חבר בזמן הזה אבל זה כבר כל הזמן ככה נממאס ללי כבר !

אני כ''כ אווהבת אותו וכבר ללא ייודעת מה לעשוות מה מה מה ???????????

איייין זאת הבעייה אין מה לעשווות ! הרי אני ייודעת שהווא לא אחד בשבייל חברה .

וזהה מעצבןן אותי למה אני כ''כ אווהבת אותו ולא מצלייחה לשכווח ? הלוואי שהייתה לכל בנאדם את זכות הבחיירה

והוא היה בווחר במי להתאהב ..

הבעיייה שזה לא ככה ... !

 

הבצפפר :

כל כך משעמםם שם שוום דבר לא קוורה הכול שגררה.

אפפיללו אם ייש מכוות זה כבר לא נוושא שכולם מדברים עלייו וכבר לא עושיים סייפור פשווט משעממים

כל הבנים החתיכים הם יילדים קטנים ומעפפפננייים ואין בנים ואין שוום דבר בבצפר הזין הזה וגם כל המורות והכוול שם חחחחרא !

 

והדבר שהכי קששה ליי אייתו :

החברוות !

כאייללו באמתתת שבחיים לא חחחשבתי שאני יגיע למצצב כזה ..

כבר איין חברה אחת שאני חוושבת שהייא מווושלמת כל כךך .

כל אחת באייזה שהו קטטע ייוצאת מסרייח

אני כבר לא מרגיישה את הקקרבה שפעםם הייתה.

אני מרגיישה שכוולם מתרחקים וכל אחת נהית ייותר מגעיילה מהשניייה ..

כל אחת ייכולה לשחחק אותתה החברה הכי טובה שלך ושנייה אחרי לרכל עלייך מאחוריי הגגב..

כי ככה זה כשאתה בחברה שלל אנשיים צבוועים ואני ללא אוממרת שאני ללא כזאת ..

אוללי גם אני כזאאת אבל ללא לכוולם יש כאללה שאני בחיים לא יהיה אלייהם צבווועה ויררכל אליהם אבל אוללי מתי שהו זה יישתנה..

כי אין ממה לעשות ככה זה כשאתה גדל בסביבה שלל צבווועיים .

ככה אנחנו לומדייים וגדלייים וזה נשאאר ככה וכשאתה רוצה להשתנות כבר מאוחר מדיי !

 

פעם הייתי בטוחחה שיש ללי מאתיים חברות שהם ממש ממש טובות ואני יכוללה לסמווך עליהם וידעתתי שאם אני יצטרך

משהו הם ייעשו אותו בשבילי . עכשיו אני כבר ללא בטווחה בכללל ..

ואני ייודעת שיש תקוופות לכל בנאדם שככה הוא מרגייש עם החחברוות אבל אני כבר ללא ייודעת מה לחשווב ..

מי ייודע אולי עוווד כמה זמן אני ייצחק על התקוופה הזאאתי ....(מקווה שזה יקרה ובקרווווב ! )

 

מאחלת לכוולם חיים יפייים ומאוושרים ...

נכתב על ידי , 30/3/2009 15:53  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בס''ד

 

 

פרימייירה D:

אז כןן עברה הפרימיירה הראשונה (מי שלא יוודע מזה פרימיירה הופעה הכי חשוובה של להקה מקצועית בארץ פעם בשנה )

היא הייתה הכי טווובה בעוולם הייה פשווט מוושלם

הסולו שללי יייצא ממש טווב וכל הרייקודים ובמיוחד הכי היה כיףף המחמאות שקיבלתי מאנשים והכי חשוב משלומי המורה החתייך שלללי !

חבל שהוא בן 20 ממש חבל חיחיחיחחיח :]]

 

הייום פרימייירה שנייה אני מקווה שיהיה טווב ושאני אצליייח שווב בסולו עם הבןן זווג עדן החמווד כפפרעלייו 3>

תאחלוו לי בהצלחההההה !!!!

 

המשךך יום נעיים :)

נכתב על ידי , 5/3/2009 14:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)