לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל ידוע מראש אבל נשכח מהלב שלאהוב אותך זה לשלם בכאב.



יום הולדת שמחכינוי: 

בת: 30

ICQ: 320083567 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2009


זה באמתת קרה ?

 

אני מרגייישה ששכחחתתי אותו אני באממת מרגיישה את זה .

אני משתדללת לא לפתח יותר מדי ציפיות ששכחתי אותו כדי שבסוף אני לא ייתאכזב אבל ייש לי הרגשה שככן ..

אני מתתה כבר לאהבהה מתה !

מה לא הייתי עושה עכשיו בשביללה ? : \

כ''כ הרבה אני מחחכה לה אבל כננראה שזה השלב בחיים שללי והוא שלב גדוול שאני צריכה להיות לללבד .

כולם אומרים לי לא לצפות לזה ייותר מדיי כי זה יגייע לללבד ..

אבללל מתתתי זה ייייקרה כבר ?!

 

הייום איייזה בללאגן בבצפפר בייטלו לי ולחברה את היום של השכבה אסור לנו לבווא בתוור עונש על מה שעשיינו וזה כזה זיין..

זייפנוו אישורים ברחנוו לאוטובוס טיפסנו על השער רדף אחרינו הבלש ועווווד ..

קייצצר זייןןן ..

 

ונוסף לכל  אני גם ללא ייכולה ייותתר .

הגוף שללי כבר לא עוממד בזה

כל יום יש לי בעייה חדשה

עכשיו נמתח לי עווד גיד ברגל

הגיד השישי כבר !!

וגם יש לי אתת הבעייה בייד ואת החוור וגם בעיות בגב וברגלייים וכבר נממאס לי

אני כל הזמן בווכה כבר שנממאס לי מהגוףף אאאאאני בסוףף לא ייווכל לרקווד מרוב הבעיות ואני כולה בת 15..

אני צרייכה להפסייק לרקוד לשננה אבל אני לא ייכולה אני פשווט מחוברת למקום שאני רוקדת בו  ייותר מדיי .

ודוגרי אם היתי ייכולה הייתי עווזבת , מצד אחד זה כיף לי אני משתחררת שם אבל מצד שני זה לחוץ לי וכל החיים הוללכייים לי בגלל זה וחבל שאין לי את האמוץץ להגייד אייזה שהו יום זהו אני עווזבת .

הייתי ייכולה להיות בריקודים סלוניים ולטוס לסיבוב  הופעות אבל פרשתי בשבייל הללהקה הזאת

שהרסה ללי את הגוףףף!

ואני הכי ננהנית שם בעוולם ואני כ''כ אווהבת את המדרייך שללי למרות שהוא ננסחףף ולפעמיים גם חונק אותנו מבחינת שחרורים והופעות .

אוףףףףףף :0

לא ייודעת ..

להפסיק לרקוד לשנה או לא????

נכתב על ידי , 15/6/2009 14:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlinoosh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על linoosh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)