לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הסיפורים שנוצרו בין הדמיון למציאות ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

בדמיוני


 

בדמיוני אני רואה אותנו יוצאים מהרכב והולכים בשביל אל הדירה.   אני הולכת בצעדים מהירים ואתה אחריי, מביט בי מאחור.

נכנסים לחדר המדרגות ונעמדים ליד המעלית, בשתיקה.   

אני שמה לב שאתה לא לוחץ על הכפתור להזמין את המעלית אז אני שולחת יד להזמין אותה.  אתה עוצר לי את היד, אני מרימה את המבט אל עינייך.   "תודה שאת מסתכלת עליי סוף סוף" אתה אומר.   ואז מזמין את המעלית.   אני מורידה את הראש במבוכה.

יוצאים מהמעלית ואני הולכת אחריך.   אתה מוציא מפתח ופותח את דלת הדירה.   מזמין אותי עם היד להיכנס.   אני נכנסת ומסתכלת מסביב.   ריח שונה, לא מוכר חודר לאפי.

אתה נועל מאחורינו את הדלת על בריח ומסמן לי לבוא אחריך אל החדר.

אנחנו בחדר השינה המרווח.    אור פנסי הרחוב נכנס בין שלבי תריס וזורק פסים לבנים על הרצפה בדיוק במקום בו אני נעמדת.     שקט מביך, אני שומעת את הנשימות שלי וצמרמורת קלה עוברת בגבי.

"את בסדר?" אתה שואל

"אני קפואה, רועדת, לחוצה, חוץ מזה הכל בסדר" לחשתי.

אתה מתקרב ושם את ידך על כתפיי החשופות ואתה מושך אותי אליך לחיבוק.   הידיים שלי עדיין משולבות אחת בשנייה ואתה עוטף אותי.    אני לא זזה.

אתה משחרר את האחיזה ועם ידיך על כתפיי, מסובב אותי עם הגב אליך ומתחיל לעסות לי בעדינות את הכתפיים לכיוון הצוואר.  "תשתחררי, את באמת תפוסה כולך, זה לא בריא" אני מחייכת ועוצמת את עיניי, מתמכרת לתחושה.

המגע שלך חם ונעים, אני מרגישה איך החום מתפזר לי בכל הגוף ואני מתחילה להשתחרר.   אני מוצאת את עצמי זזה מצד לצד, מתענגת בגלוי מהמגע ואפילו לא נרתעת כשאתה מקרב את שפתיך ונושק לי בצוואר.    אנחנו עומדים ככה דקות ארוכות כשידיך מטיילות על זרועותיי, עולות לכתפיים ואצבעותיך מטיילות בתוך שיערי מה שגורם לי להיאנח בטירוף.

ואז לאט לאט אתה מוריד בליטוף את כתפיות השמלה שלי עד לגובה המרפקים וחושף את פלג גופי העליון.  פורם את תופסני החזיה וגם היא משתחררת מעליי.    אני עומדת עם הגב אליך, השמלה נופלת על האגן והידיים שלך מחליקות על גופי.    אני מזיזה את האגן ונותנת לשמלה ליפול על הרצפה, אני יוצאת ממנה ודוחפת אותה עם הרגל לצד.

אני עומדת בתחתונים, מתקדמת אל עבר החלון ומושכת אותך איתי.   נשענת קדימה ומבליטה את הישבן אליך.   מזיזה אותו מצד לצד על האגן שלך ושולחת יד לאחור לאחוז בך.

אתה מכופף אותי קדימה כמעט בתשעים מעלות ואתה מלטף אותי מלמעלה עד למטה,  רוכן מעליי בזמן שידייך יורדות אל ירכיי ומלטפות גם אותן.   אני נאנחת, מסוחררת, זרמים עולים במעלה ירכיי ואני מרגישה שאני עומדת ליפול מעונג.   

אני שולחת ידיי לאחור, פורמת את החגורה שלך ואתה עוזר לי לשחרר את הג'ינס מעליך.    המכנס נופל ואני דורכת עליו שתוכל למשוך את הרגליים למעלה.    עוד בגד זז הצידה.

אני מסתובבת אליך, מכניסה את כפות הידיים שלי מתחת לחולצת הטריקו שלך ואני מעלה אותה לאט לאט למעלה ומורידה אותה ממך.   מלטפת את גופך בעדינות, מקרבת את שפתיי אל החזה שלך ונושקת בעדינות.

אתה מוליך אותי לאחור, אני מתיישבת על המיטה.  אתה עומד מולי ופותח את ירכיי עם הרגל שלך.   אני מתיישבת זקוף, אתה מלטף את השדיים החשופים שלי ולאט לאט רוכן מטה ומכניס אותם אל פיך, אני זורקת את ראשי לאחור ומבליטה את החזה, אתה מלטף את מותניי ולאט לאט יורד עם הלשון במורד הבטן אל המפשעה ...  

בעדינות דוחף אותי לאחור, אני שוכבת על המיטה ועוצמת את עיניי  ... אתה מעביר את הלשון בעדינות על הקו של התחתון עד שאתה מזיז אותו לבסוף ונושק לי למפשעה.  אני סוגרת את הרגליים מבוישת ואתה נעמד ורוכן מעליי במיטה, מסתכל עליי מלמעלה ושואל "את מפחדת ממני ? את רוצה שנפסיק ?"  באותו רגע אני כורכת את ידיי סביב צווארך ומושכת אותך אליי לנשיקה ארוכה.    השפתיים שלנו זזות בהתאמה מדהימה, אני מרימה רגל אחת וכורכת אותה סביב גופך, מצמידה את ישבנך אליי ...

חם בחדר,  אני מעבירה את היד על המצח שלך ודוחפת אותך לאחור על המיטה.   רוכנת מעליך ומצמידה את האגן שלי אל אגנך, מזיזה אותו מצד לצד ומתיישבת זקופה כשכפות ידיך מונחות על ירכיי, מלטפות אותן.   אני מרימה את ידיי ומעלה את השיער שלי למעלה, מאווררת את העורף ורוקדת בסיבובים עדינים על גופך.         

"בואי אליי" אתה אומר ואני רוכנת מעליך, אתה מחבק אותי חזק.   הריח שלך בתוך האף שלי משכר אותי ומסחרר.   אתה מוריד את ידיך אל עבר האגן שלי ומצמיד אותי אליך בחוזקה.  אני נאנחת.

אני מלטפת את החזה שלך, מעבירה את הציפורניים בצידי גופך למעלה ולמטה.   אתה תופס לי את הידיים ומוריד אותי ממך, משכיב אותי על המיטה על הבטן, מוריד ממני את התחתון, שומעת גם אותך מתפשט ואתה נשכב עליי, מתחכך עם אברך בין הישבנים שלי.     אתה דוחף את אצבעותיך אל פי ואני מלקקת אותן בעונג.   מזיזה את האגן ומרימה אותו כדי לקלוט את אברך צמוד יותר אליי, אתה זז מעליי ונוגע לא נוגע בפתח הפות שלי.   אני נטרפת.

ככה אנחנו ממשיכים להתענג ברוגע, רוקדים גוף לגוף דקות ארוכות.   "אני רוצה להרגיש אותך" אני אומרת, אני בטירוף.

אתה קם מעליי ונשכב לאחור, אני רוכנת מעליך ותופסת את האבר שלך בכפות ידיי.   מחדירה אותו בעדינות אל פי.    מלקקת אותו לאורכו וסוגרת עליו את השפתיים שלי, מעסה אותו בעדינות.    נכנסת עם רגליי בין רגלייך וכל גופי עולה למעלה ולמטה מעליך כשהאבר בתוך פי.    אני מלטפת את ירכייך בחלקם הפנימי ומלטפת את אשכיך בעדינות.   אני מרגישה את כף היד שלך נוגעת בשיער שלי, נוגע לא נוגע עד שאתה מושך אותי אליך למעלה מחזיק את פניי בשתי ידיך ומנשק אותי בשפתיים, עובר לסנטר ולצוואר, רגע של תשוקה מדהימה עוטף אותנו.

ככה אנחנו מתערטלים גוף בגוף על המיטה הרחבה ושוב אתה מעליי, הפעם בין רגליי, האבר שלך מלטף את שפתיי הפות שלי בעדינות, מצד לצד ... כמעט חודר אבל לא חודר, מלטף את כל האזור, מעביר את הרטיבות מצד לצד, גורם לי להתפתל תחתיך ולהיאנח מרוגשת.   

ואז אתה קם, הולך אל המכנס שלך ושולף משם אריזה מרשרשת, אתה מתקרב בחזרה, פותח את האריזה ומגיש לי את הקונדום ביד.   אני מחזיקה אותו, וביד השנייה מקרבת את האבר שוב אל פי, מרטיבה אותו ואז מלבישה אותו בזריזות.    אתה נותן לי יד ואני נעמדת לידך, אתה מסובב אותי עם הגב אליך ואני מתכופפת אל המיטה, אתה אוחז את האגן שלי ונדחק אל בין רגליי, חודר לתוכי בחדירה מהירה ואני רוטטת מעונג.    אני שולחת למטה יד ומלטפת את האזור, נוגעת בחיבור בינינו, מרגישה את החדירות שלך, מכות קטנות של עונג.

אתה מעביר את הידיים על הישבן שלי ומעביר את האצבעות בין פלחי הישבנים, מלטף בעדינות, מעלה קצת מהרטיבות למעלה וממשיך ללטף .... אני מעלה רגל אחת על המיטה ומורידה את החלק הקדמי של הגוף למטה, אתה נצמד אליי וממשיך לענג אותי, מלטף לי את הגב, מעסה לי את הגב התחתון וממשיך לעסות לי את הנרתיק מבפנים.   כל נגיחה של גופך בגופי גורם לי לזעוק מעונג.

אני מתיישרת לאחור, אתה מחבק אותי ומצמיד אותי אליך כשאתה עדיין בגופי ומלטף לי את השדיים.    אני משתחררת ממך ומסתובבת אליך לנשיקה ארוכה.   אתה תופס לי את הישבנים בחוזקה ונושך את שפתיי.    מסתכלים אחד לשנייה בעיניים בשתיקה ארוכה.

 

אתה משכיב אותי לאחור ומתיישב בין רגליי.   אני שולחת יד ונוגעת בעצמי, כל הירכיים שלי רועדות מעונג, אני מעסה את המקום עד לאורגזמה שמכווצת אותי סביבך, אתה מרים את רגליי למעלה וחודר אליי בחדירות מהירות.     כניסות קצרות ועמוקות.    אני זועקת, אתה מביט ונצמד עד שאתה נעצר.

אני מתיישבת על ברכיי, מורידה את הקונדום מעליך ומכניסה את האבר אל תוך פי.    מעסה אותו בקצב ומלטפת את ישבנך.   אני מרגישה את כף ידך על ראשי, יודעת שהגמירה שלך קרובה, אני ממשיכה בתנועות סדירות עד שאני מרגישה את הנוזל החם בתוך פי ...  שואבת אותך אליי ברוך.

בדמיוני אנחנו נופלים מחובקים על המיטה, מסדרים את הנשימות ביחד, מלטפים ושותקים ארוכות.

נכתב על ידי , 17/4/2009 21:10   בקטגוריות אירוטיקה, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 52

תמונה




10,213

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למארי מהלב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מארי מהלב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)