לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הסיפורים שנוצרו בין הדמיון למציאות ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


 

בית קפה תל אביבי קטן.   ריח של עוגיות שמרים עם חמאה באוויר ומלצרית רעננה שלא מתאימה לאופי המקום מטיילת בין השולחנות הקטנים, סופגת עשן סיגרים והערות סתמיות של הקליינטים הקבועים.

 

אני מתיישבת בשולחן צדדי קטן וצר מלהכיל את המחשב הנייד שלי.    אני פותחת אותו ומסתכלת סביב.    זה הסימן שלי לפגישה איתה.   המלצרית ניגשת ואני מסבירה לה שאני מחכה לחברה.  

 

דקות ארוכות עוברות, אני מתחילה לזוז בחוסר נוחות על הכסא הישן עד שאני רואה אותה פוסעת לעברי, לבושה בחצאית צמודה שמגיעה עד הברך, חולצה דקה בתוך החצאית וחגורה אופנתית.   הולכת רגל בצד רגל כמי שהתאמנה רבות לקראת ההליכה לעברי.

 

היא מתיישבת, מרימה את משקפי השמש שלה ומחייכת חיוך נבוך.   אני מחייכת בחזרה ושואלת "הפוך וכוס מים קרים ?" היא מסמנת לי כן עם הראש מלווה בחיוך.    אני קוראת למלצרית ומזמינה לנו פעמיים קפה וכוס מים קרים.     אני מרימה את משקפי השמש שלי ומסתכלת עליה.    ילדונת צנומה וחייכנית.    "הכל בסדר ? את נראית לי קצת בלחץ" אני שואלת.   "את יודעת, אני לא טורפת את יכולה להיות רגועה". היא צוחקת.  

הקפה מגיע ואנחנו עדיין בשתיקה.    כמה לגימות מהקפה ולגימה ארוכה מכוס המים ואנחנו כבר מצחקקות.   אני מסובבת לה את המסך ומראה לה תמונות של הילדים ואיך שהוא הקרח נשבר.    

 

הטלפון הנייד שלה מונח על השולחן והוא מצפצף כשנכנסת הודעה.   היא מרימה את הטלפון ובודקת ואומרת "זה הוא".     מרימה את הגבות לעברי ואני מצידי "שיחכה, את ממהרת ?".      והיא מצידה עונה לי "לא, אני ממש לא ממהרת, בעלי גם ככה חושב שיצאתי לעבודה יש לי את כל היום עד חמש".

 

"הוא רואה אותנו עכשיו ?" אני שואלת.    "קרוב לוודאי שכן" היא עונה.    אני מחזירה את משקפי השמש ומנסה לסרוק את האזור בעיניי.

 

"לקחתי לנו חדר בבניין שמאחוריך" אמרתי.    "תסמסי לו שיגיע לקומה 2 לחדר 6 זה עם הדלת הכחולה בעוד 20 דקות בדיוק" אמרתי והיא מקלידה בזמן שאני מזמינה חשבון מהמלצרית.   אני עוטפת את המחשב הנייד אל תוך התיק ומיישרת את החולצה המכופתרת.   "בואי אחריי" אני אומרת ואנחנו קמות.

 

אנחנו חוצות את הכביש בזהירות מירבית.   תנועה כבדה של שעות הבוקר הופכת את המקום למסוכן מעט ואני לא רוצה להתחיל לחפש פינת רחוב שקטה יותר על מנת לחצות.    אנחנו נכנסות אל הבניין, אני עולה במדרגות הוותיקות ושולחת עוד מבט אל המרצפות המצויירות.  "ראית כמה שזה אותנטי ויפה ?" אני שואלת.     היא מסתכלת מסביב ומתלהבת.    אנחנו עולות לקומה השניה, אני מוציאה מהתיק מפתח שמחובר לכרטיס ענק ואני פותחת את הדלת הכחולה.

 

שקט.   לא שומעים את הרחוק ההומה.   

חדר לבן שנראה שסוייד לאחרונה.   מיטת קינג סייז באמצע החדר ועליה מגבות רכות ונקיות.     פינת ישיבה קטנה עם שתי כורסאות עתיקות מרופדות בטעם טוב לצד שולחן צד קטן ועגול.    וילונות כבדים בעלי שכבות שמכסים את האור החזק שבוקע מהחלון.     אני מדליקה את המזגן שנראה פתאום לא קשור כלל וכלל לחדר ומחפשת פינה להניח את התיק הגדול שהבאתי.

"אני נכנסת להתקלח, להתרענן.    רוצה להצטרף ?" אני שואלת.   "כנסי, כנסי, אני עוד לא יודעת ..." אמרה במבוכה.

 

עמדתי בחדר ופרמתי את חולצת הכפתורים הלבנה שלי.   פרסתי אותה על גב כסא.  

חלצתי את הסנדלים והחלתי מקלפת מעצמי את הג'ינס.   קיפלתי והנחתי אותו על הכסא.   וכך בתחתון וחזיה נכנסתי אל המקלחת.   

 

עמדתי וכיוונתי את המים עד שמצאתי את הטמפרטורה הנכונה ועמדתי מתחת לטוש.    אחרי כמה דקות ראיתי אותה עומדת בפתח, עירומה לגמרי.   "בואי, המים ממש נעימים, כדאי לך.    רק תביאי את המגבות, שכחתי לקחת ..." היא הסתובבה וחזרה עם המגבות.   הניחה על האסלה הסגורה וצעדה לעברי.  

פיניתי לה מקום ולקחתי את הסבון.   התחלתי לסבן את עצמי בזמן שאני מביטה בה עוצמת עיניים ומרטיבה את פניה וגופה.    שפשפתי את הסבון בכפות ידיי והתחלתי לגעת בה.  ליטפתי ספק מסבנת ספק מלטפת את הגב שלה.    היא הרימה את שערה ונתנה לי לגעת בה.    אחר כך הסתובבה אליי ונתנה לי לסבן את שדיה העגולים.    הנשימות של שתינו החלו להיות כבדות ויכולתי להרגיש את המבט שלה בי למרות שעיניי היו עצומות וכל כולי הייתי מרוכזת בגופה שהתערטל בין ידיי.    

 

עצרתי וכיוונתי אליה את המים, הורדתי את הסבון שמילא את גופה.    היא לקחה את הסבון והחלה לסבן אותי בחזרה.   סיבנה ברכות כאילו פחדה לגעת.   רק כשנאנחתי מהמגע היא הרגישה בנוח לעטוף אותי.    עיסתה לי את הצוואר והשכמות עם כפות ידיה.   ירדה במורד הגב עד לישבן ועיסתה אותו גם.   

נשענתי עם כפות ידיי על קיר המקלחון בזמן שהיא שלחה את כפות ידיה סביב גופי ולפתה את החזה שלי, לשה אותו בעדינות עם הסבון וירדה אל הבטן.

 

תזוזת דלת המקלחת גרמה לנו להרים את הראש.   הוא עמד שם והביט ועל פניו נראה שהוא עמד שם דקות ארוכות.    נבוך ומבולבל.

הרמתי את ידיי וסידרתי את שערי לאחור, שטפתי את הסבון מגופי, הבטחתי בו מבט ארוך והגשתי את ידי כדי שיעביר לי את המגבת.   הוא הביא את שתי המגבות ושתינו יצאנו להתנגב.

"אני רואה שאתן מסתדרות בלעדיי" הוא אמר.

"אל תחמיא לעצמך יותר מידי, זה ברור שנשים יכולות להסתדר לבד" אמרתי בקול קשוח.

שתינו עטפנו את עצמנו במגבת סביב החזה ויצאנו מחדר האמבטיה אל החדר הקפוא.    התיישבנו על המיטה ושילבנו רגליים והוא על הספה.

 

”אז אהבת את מה שראית ?" שאלתי.

"בוודאי שאהבתי, בשביל זה אני פה – לא ? האמת היא שלא רציתי להפריע לכן אבל עמדתי שם כבר דקות ארוכות בלי לזוז והגוף כבר היה חייב להישען לאחור על הדלת".

"זה בסדר מאמי" היא אמרה וחייכה אליו.    קמה אליו ונישקה אותו ארוכות על שפתיו בזמן שהוא הכניס יד תחת המגבת ותפס את ישבנה.    זו הייתה נשיקה ארוכה ולוהטת.     אם לא הייתי מחככת בגרוני הם עוד היו מתעלסים שם על הכורסא.   

"בובה, את רטובה לגמרי במיצי האהבה שלך" הוא אמר והסתכל עליי בזמן שהכניס את האצבעות הרטובות שלו אל תוך פיו.

היא חזרה לשבת לצידי, המגבת כבר נפלה לה בדרך למיטה ואני פתאום התחרטתי שהסכמתי שהוא יבוא, הרגשתי שיש לי מתחרה על ליבה או יותר נכון על ירכיה.

 

"את מתביישת מהחבר שלי ?" היא שאלה.

"לא, אני ממש לא מתביישת מהחבר שלך" אמרתי.    קמתי ממקומי ונתתי למגבת ליפול.    הסתובבתי אליה וסימנתי לה להיכנס פנימה אל מרכז המיטה.   וככה כשאני עם הגב אליו, עליתי על המיטה על ארבע לעברה כשאני מנדנדת מולו את ישבני.  מתפללת שהוא ידע לשמור על שתיקה ולא להעיר הערות שיפריעו ויוציאו אותי מריכוז.

 

היא נשכבה לאחור, אני רכנתי מעלה כשברך אחת שלי בין רגליה והשנייה בצד.    יד אחת נשענה על המיטה והיד השנייה ליטפה אותה לכל אורך גופה.   מבית השחי אל האגן ובחזרה.   העור שלה הצטמרר למגע והפטמות שלה הזדקרו.    התכופפתי ותפסתי פטמה אחת בין שיניי.   חפנתי את החזה עם היד וריכזתי אותו אל תוך פי.   כשאני מלטפת את הפטמה בלשוני סביב סביב ונושכת אותה בעדינות עם שיניי.    היא נאנחה.

 

היא סגרה את ירכיה על הרגל שלי והאגן שלה זז מצד לצד כשהיא מתחככת בי.   התרוממתי מעליה ועמדתי על ברכיי כשאני מלטפת את גופה מלמעלה עד למטה.   עיניה היו סגורות וזרועותיה פרושות מצד לצד נינוחות.

עיסיתי את רגליה, את אגנה וכשהיא שחררה מעט את רגליה אז גם את פנים הרגל.    היא התערטלה ברוך, נושכת את שפתיה בעונג.

 

עברתי לשבת בין רגליה.   אחזתי את ירכיה וחפנתי אותם ואת הישבן שלה והורדתי את פניי אל מפשעתה.   

ליקקתי בעדינות מסביב.   נוגעת לא נוגעת בפתח הפות.    ואחר כך ריכזתי את הלשון שלי בדגדגן שלה.  

לוחצת עליו ומזיזה אותו מצד לצד בזמן שאני מחדירה בעדינות אצבע אל תוך הנרתיק שלה.  

אני טובעת ברטיבות שלה והתחושה מגרה אותי מאוד.

 

אני ממשיכה ללקק אותה, לשאוב אותה אליי עד שהיא מתיישבת ומרימה אותי אליה,

מתחילה לנשק לי את החזה, חופנת אותו ומוצצת לי את הפטמות בתאווה.   

אני מתיישבת על ברכיי כשרגלה הימנית בתוך משפעתי ואני זזה לאט לאט ומתחככת בה.   

הלשון שלה מלקקת ועולה במורד הצוואר שלי עד שהשפתיים שלנו נפגשות.   

נשיקה רטובה ולוהטת, זעקות עונג יוצאות מפינו עד שאני תופסת את ידיה ואוחזת בשורש כפות הידיים שלה ומרתקת אותה בחזרה למיטה.   

העיניים שלה בורקות.   כמו חיה מטורפת.    

"את לא זזה עכשיו" אני מצווה והיא מסתכלת עליי קמה לכיוון התיק שלי שהונח על כסא בצד.   אני מוציאה את המחשב ומתחתיו אני מוציאה שקית צבעונית ומביאה אותה למיטה.  

אני מוציאה מהשקית ויברטור ארוך עם שתי קצוות בצורת אבר מין גברי ואני יושבת בין רגליה על ברכיי ומעבירה אותו על המפשעה שלה.   מלמטה למעלה ומלמעלה למטה כשאני מעבירה את הרטיבות מצד לצד עד שבהפתעה גמורה אני מחדירה אותו אליה בתנועה חדה.  

היא נאנחת בזעקות קצרות. "כן, כן ..." אני נשענת מעליה, מזיזה פנימה והחוצה את האבר הגמיש ואני מנסה להגיע עם פניי אל החזה שלה.   היד שלי עובדת ברצף וכל גופה מתפתל.   "חזק" היא מבקשת ואני מתיישבת ומתרכזת כולי בפתח הנרתיק שלה.   מוציאה ומכניסה את האבר הגדול וביד השנייה אני מעסה לה את הדגדגן באותו קצב חדירה.     

היא תופסת את הכרית שמתחת לראשה ועוטפת בה את ראשה.    נשימותיה מתגברות והיא דוחפת את האגן שלה לעברי.     אני מגבירה את הקצב, מרגישה שאני טובעת בתוכה, ריח חריף של תשוקה ממלא את החדר ואני כולי מסוחררת.       עד שהיא מתפרקת בזעקות מטורפות "אל תפסיקי" היא מתחננת ואני ממשיכה.  

אני כמעט לא מרגישה את היד, התנועה אוטומאטית ומהירה.    אני מרגישה איך היא מתכווצת על האבר וכמה שקשה לי להזיז אותו מתוכה.    עד שהיא נרגעת.   

 אני מוציאה ממנה את האבר ומניחה אותו בין רגליה בזמן שאני נשכבת לצידה.   היא מסתובבת אליי, נצמדת לחיבוק ומתחילה ללטף אותי.    

 

הלב של שתינו זועק.    הריח בחדר משכר ושתינו שוכבות שם מסדרות את הנשימה, כמעט שוכחות שיש עוד מישהו בחדר.

נכתב על ידי , 23/10/2009 14:51   בקטגוריות אירוטיקה, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בדמיוני


 

בדמיוני אני רואה אותנו יוצאים מהרכב והולכים בשביל אל הדירה.   אני הולכת בצעדים מהירים ואתה אחריי, מביט בי מאחור.

נכנסים לחדר המדרגות ונעמדים ליד המעלית, בשתיקה.   

אני שמה לב שאתה לא לוחץ על הכפתור להזמין את המעלית אז אני שולחת יד להזמין אותה.  אתה עוצר לי את היד, אני מרימה את המבט אל עינייך.   "תודה שאת מסתכלת עליי סוף סוף" אתה אומר.   ואז מזמין את המעלית.   אני מורידה את הראש במבוכה.

יוצאים מהמעלית ואני הולכת אחריך.   אתה מוציא מפתח ופותח את דלת הדירה.   מזמין אותי עם היד להיכנס.   אני נכנסת ומסתכלת מסביב.   ריח שונה, לא מוכר חודר לאפי.

אתה נועל מאחורינו את הדלת על בריח ומסמן לי לבוא אחריך אל החדר.

אנחנו בחדר השינה המרווח.    אור פנסי הרחוב נכנס בין שלבי תריס וזורק פסים לבנים על הרצפה בדיוק במקום בו אני נעמדת.     שקט מביך, אני שומעת את הנשימות שלי וצמרמורת קלה עוברת בגבי.

"את בסדר?" אתה שואל

"אני קפואה, רועדת, לחוצה, חוץ מזה הכל בסדר" לחשתי.

אתה מתקרב ושם את ידך על כתפיי החשופות ואתה מושך אותי אליך לחיבוק.   הידיים שלי עדיין משולבות אחת בשנייה ואתה עוטף אותי.    אני לא זזה.

אתה משחרר את האחיזה ועם ידיך על כתפיי, מסובב אותי עם הגב אליך ומתחיל לעסות לי בעדינות את הכתפיים לכיוון הצוואר.  "תשתחררי, את באמת תפוסה כולך, זה לא בריא" אני מחייכת ועוצמת את עיניי, מתמכרת לתחושה.

המגע שלך חם ונעים, אני מרגישה איך החום מתפזר לי בכל הגוף ואני מתחילה להשתחרר.   אני מוצאת את עצמי זזה מצד לצד, מתענגת בגלוי מהמגע ואפילו לא נרתעת כשאתה מקרב את שפתיך ונושק לי בצוואר.    אנחנו עומדים ככה דקות ארוכות כשידיך מטיילות על זרועותיי, עולות לכתפיים ואצבעותיך מטיילות בתוך שיערי מה שגורם לי להיאנח בטירוף.

ואז לאט לאט אתה מוריד בליטוף את כתפיות השמלה שלי עד לגובה המרפקים וחושף את פלג גופי העליון.  פורם את תופסני החזיה וגם היא משתחררת מעליי.    אני עומדת עם הגב אליך, השמלה נופלת על האגן והידיים שלך מחליקות על גופי.    אני מזיזה את האגן ונותנת לשמלה ליפול על הרצפה, אני יוצאת ממנה ודוחפת אותה עם הרגל לצד.

אני עומדת בתחתונים, מתקדמת אל עבר החלון ומושכת אותך איתי.   נשענת קדימה ומבליטה את הישבן אליך.   מזיזה אותו מצד לצד על האגן שלך ושולחת יד לאחור לאחוז בך.

אתה מכופף אותי קדימה כמעט בתשעים מעלות ואתה מלטף אותי מלמעלה עד למטה,  רוכן מעליי בזמן שידייך יורדות אל ירכיי ומלטפות גם אותן.   אני נאנחת, מסוחררת, זרמים עולים במעלה ירכיי ואני מרגישה שאני עומדת ליפול מעונג.   

אני שולחת ידיי לאחור, פורמת את החגורה שלך ואתה עוזר לי לשחרר את הג'ינס מעליך.    המכנס נופל ואני דורכת עליו שתוכל למשוך את הרגליים למעלה.    עוד בגד זז הצידה.

אני מסתובבת אליך, מכניסה את כפות הידיים שלי מתחת לחולצת הטריקו שלך ואני מעלה אותה לאט לאט למעלה ומורידה אותה ממך.   מלטפת את גופך בעדינות, מקרבת את שפתיי אל החזה שלך ונושקת בעדינות.

אתה מוליך אותי לאחור, אני מתיישבת על המיטה.  אתה עומד מולי ופותח את ירכיי עם הרגל שלך.   אני מתיישבת זקוף, אתה מלטף את השדיים החשופים שלי ולאט לאט רוכן מטה ומכניס אותם אל פיך, אני זורקת את ראשי לאחור ומבליטה את החזה, אתה מלטף את מותניי ולאט לאט יורד עם הלשון במורד הבטן אל המפשעה ...  

בעדינות דוחף אותי לאחור, אני שוכבת על המיטה ועוצמת את עיניי  ... אתה מעביר את הלשון בעדינות על הקו של התחתון עד שאתה מזיז אותו לבסוף ונושק לי למפשעה.  אני סוגרת את הרגליים מבוישת ואתה נעמד ורוכן מעליי במיטה, מסתכל עליי מלמעלה ושואל "את מפחדת ממני ? את רוצה שנפסיק ?"  באותו רגע אני כורכת את ידיי סביב צווארך ומושכת אותך אליי לנשיקה ארוכה.    השפתיים שלנו זזות בהתאמה מדהימה, אני מרימה רגל אחת וכורכת אותה סביב גופך, מצמידה את ישבנך אליי ...

חם בחדר,  אני מעבירה את היד על המצח שלך ודוחפת אותך לאחור על המיטה.   רוכנת מעליך ומצמידה את האגן שלי אל אגנך, מזיזה אותו מצד לצד ומתיישבת זקופה כשכפות ידיך מונחות על ירכיי, מלטפות אותן.   אני מרימה את ידיי ומעלה את השיער שלי למעלה, מאווררת את העורף ורוקדת בסיבובים עדינים על גופך.         

"בואי אליי" אתה אומר ואני רוכנת מעליך, אתה מחבק אותי חזק.   הריח שלך בתוך האף שלי משכר אותי ומסחרר.   אתה מוריד את ידיך אל עבר האגן שלי ומצמיד אותי אליך בחוזקה.  אני נאנחת.

אני מלטפת את החזה שלך, מעבירה את הציפורניים בצידי גופך למעלה ולמטה.   אתה תופס לי את הידיים ומוריד אותי ממך, משכיב אותי על המיטה על הבטן, מוריד ממני את התחתון, שומעת גם אותך מתפשט ואתה נשכב עליי, מתחכך עם אברך בין הישבנים שלי.     אתה דוחף את אצבעותיך אל פי ואני מלקקת אותן בעונג.   מזיזה את האגן ומרימה אותו כדי לקלוט את אברך צמוד יותר אליי, אתה זז מעליי ונוגע לא נוגע בפתח הפות שלי.   אני נטרפת.

ככה אנחנו ממשיכים להתענג ברוגע, רוקדים גוף לגוף דקות ארוכות.   "אני רוצה להרגיש אותך" אני אומרת, אני בטירוף.

אתה קם מעליי ונשכב לאחור, אני רוכנת מעליך ותופסת את האבר שלך בכפות ידיי.   מחדירה אותו בעדינות אל פי.    מלקקת אותו לאורכו וסוגרת עליו את השפתיים שלי, מעסה אותו בעדינות.    נכנסת עם רגליי בין רגלייך וכל גופי עולה למעלה ולמטה מעליך כשהאבר בתוך פי.    אני מלטפת את ירכייך בחלקם הפנימי ומלטפת את אשכיך בעדינות.   אני מרגישה את כף היד שלך נוגעת בשיער שלי, נוגע לא נוגע עד שאתה מושך אותי אליך למעלה מחזיק את פניי בשתי ידיך ומנשק אותי בשפתיים, עובר לסנטר ולצוואר, רגע של תשוקה מדהימה עוטף אותנו.

ככה אנחנו מתערטלים גוף בגוף על המיטה הרחבה ושוב אתה מעליי, הפעם בין רגליי, האבר שלך מלטף את שפתיי הפות שלי בעדינות, מצד לצד ... כמעט חודר אבל לא חודר, מלטף את כל האזור, מעביר את הרטיבות מצד לצד, גורם לי להתפתל תחתיך ולהיאנח מרוגשת.   

ואז אתה קם, הולך אל המכנס שלך ושולף משם אריזה מרשרשת, אתה מתקרב בחזרה, פותח את האריזה ומגיש לי את הקונדום ביד.   אני מחזיקה אותו, וביד השנייה מקרבת את האבר שוב אל פי, מרטיבה אותו ואז מלבישה אותו בזריזות.    אתה נותן לי יד ואני נעמדת לידך, אתה מסובב אותי עם הגב אליך ואני מתכופפת אל המיטה, אתה אוחז את האגן שלי ונדחק אל בין רגליי, חודר לתוכי בחדירה מהירה ואני רוטטת מעונג.    אני שולחת למטה יד ומלטפת את האזור, נוגעת בחיבור בינינו, מרגישה את החדירות שלך, מכות קטנות של עונג.

אתה מעביר את הידיים על הישבן שלי ומעביר את האצבעות בין פלחי הישבנים, מלטף בעדינות, מעלה קצת מהרטיבות למעלה וממשיך ללטף .... אני מעלה רגל אחת על המיטה ומורידה את החלק הקדמי של הגוף למטה, אתה נצמד אליי וממשיך לענג אותי, מלטף לי את הגב, מעסה לי את הגב התחתון וממשיך לעסות לי את הנרתיק מבפנים.   כל נגיחה של גופך בגופי גורם לי לזעוק מעונג.

אני מתיישרת לאחור, אתה מחבק אותי ומצמיד אותי אליך כשאתה עדיין בגופי ומלטף לי את השדיים.    אני משתחררת ממך ומסתובבת אליך לנשיקה ארוכה.   אתה תופס לי את הישבנים בחוזקה ונושך את שפתיי.    מסתכלים אחד לשנייה בעיניים בשתיקה ארוכה.

 

אתה משכיב אותי לאחור ומתיישב בין רגליי.   אני שולחת יד ונוגעת בעצמי, כל הירכיים שלי רועדות מעונג, אני מעסה את המקום עד לאורגזמה שמכווצת אותי סביבך, אתה מרים את רגליי למעלה וחודר אליי בחדירות מהירות.     כניסות קצרות ועמוקות.    אני זועקת, אתה מביט ונצמד עד שאתה נעצר.

אני מתיישבת על ברכיי, מורידה את הקונדום מעליך ומכניסה את האבר אל תוך פי.    מעסה אותו בקצב ומלטפת את ישבנך.   אני מרגישה את כף ידך על ראשי, יודעת שהגמירה שלך קרובה, אני ממשיכה בתנועות סדירות עד שאני מרגישה את הנוזל החם בתוך פי ...  שואבת אותך אליי ברוך.

בדמיוני אנחנו נופלים מחובקים על המיטה, מסדרים את הנשימות ביחד, מלטפים ושותקים ארוכות.

נכתב על ידי , 17/4/2009 21:10   בקטגוריות אירוטיקה, אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחת משלוש


אחת משלוש - 21/01/2004 10:14:14

 

שכבתי במיטה, סדין לבן כיסה את גופי העירום.

גופי התערטל מהמתיקות של סיבוב הסקס האחרון ...

אחזקתי סיגריה ושאפתי עשן לעומק החזה.

 

אתה הלכת בחדר ודיברת בטלפון,

עקבתי אחריך בעיניים מלאות הערצה.

 

פתאום דפיקה בדלת.

 

שלחת אליי מבט מחוייך וצעדת עירום לדלת.

 

משכתי את הסדין לכיוון הצוואר והתיישרתי במיטה.

 

הדלת נפתחה והוא נכנס פנימה לחדר, העברתם בינכם חיבוק חברי וחיוכי מבוכה.

שניכם עמדתם מולי וחייכתם ספק במבוכה.

 

ידעתי שיש לי שתי אפשרויות:

להישאר באותו מצב ולתת לדברים לקרות מעצמם ואז אולי למצוא את עצמי במצב המביך של דברים שקורים לי ולא בשליטה או לתפוס יוזמה ואז קמתי מהמיטה, צעדתי עירומה לעברכם, התעלמתי ממך ועמדתי בגובה העיניים מולו ושאלתי אותו אם הוא רוצה להרטיב את עצמו במקלחת לפני כן ולמזלי הוא הסכים.    אחזקתי בחולצתו ועזרתי לו להוריד אותה, פתחתי את מכנסיו והפשלתי אותם למטה ... חלצתי את נעליו כל עוד הוא עומד נבוך ולא מוכן והשארתי אותו בתחתונים כשאני מסמנת לו שהדרך למקלחת פנויה.

 

הוא צעד לעבר המקלחת ונשארנו אני ואתה.

 

התקרבתי אליך ונישקתי אותך בתשוקה, אח"כ נפרדתי ממך והפניתי לך את הגב כשאני צועדת למקלחת לראות איך אני יכולה לשבור את הקרח.

 

נכנסתי למקלחת וביקשתי את סליחתו, שאלתי אם אני יכולה להצטרף ואז נכנסתי פנימה ונצמדתי אליו, התכופפתי לקחת את הסבון והתחלתי להעביר אותו על גופו ... לא נותנת לו לגעת בי.   

 

אני שומעת אותך עומד בפתח הדלת ולא מעיז להיכנס.  אני מכירה את הנשימות שלך כשאתה מעשן את הסיגריה בלחץ ...

 

המים נסגרים ואתה חוזר למיטה, אני מגישה לו את המגבת ומביטה בו מתנגב, אני מנגבת את עצמי גם .

 

אני מגישה לו יד ומובילה אותו לעבר המיטה, אני מושיבה אותו בקצה המיטה ומתיישבת עליו, דוחפת אותו לאחור למצב של שכיבה ואתה מרחק נגיעה ממני.    אני מתחילה להעביר את השפתיים על הגוף שלו ומלטפת אותו ליטוף הכרות, אתה מתקרב ונוגע בי בגב, אני מתעלמת ממך קצת אבל לא בכוונה, אני מרימה את גופי מגופו ורוכנת מעליו כשגופי לצד גופו ופונה אליך ...

 

אני אוחזת את אשכיו בידיי ומגישה אותם לתוך פי, הישבן שלי מתנדנד לידך ואתה מתחיל ללקק אותו.

 

אני מתחילה ללקק את האבר שלו, מכניסה אותו לתוך פי ושואבת אותו לתוכי ...

 

אני מרגישה את היד שלך מלטפת אותי לאורך גופי, עוברת לפנים הירך ומחפשת את הרטיבות שלי, אני בוערת מתשוקה.

 

אני שומעת את הנשימות שלך שאני כל כך מכירה ואוהבת ויודעת שלא תוכל לחכות יותר מידי.

 

אני מתרוממת ומתיישבת עליו, לא זזה.   הוא מתיישב ומתחיל ללקק לי את הפטמות ומניח את ידיו על ישבני ...

 

אני משחררת אנחת הנאה והוא מנסה להכניס אותי לקצב כשאני מעליו.

 

אתה קם מהמיטה ומביט בנו, מעביר יד על הכתפיים שלי ונוגע לי בשער, הראש שלי זז לכיוון היד שלך כמו מנסה לתפוס אותו כדי שלא תפסיק לגעת בי.

 

אני פוחדת להביט בך.

 

אתה נעמד מאחורי, מנסה להוריד את הגב שלי לכיוון שלו והוא נשכב אחורה ומשתף פעולה.

 

אתה מרטיב את היד ומרטיב אותי מאחורה, אני מתחילה להתבלבל בקצב והעיניים שלי נעצמות מהפחד.

 

אתה מכופף את הרגליים כשידך אוחזת באברך ומחיל לשפשף אותו על גופי.

 

אני מרגישה אותך מנסה לחדור לתוכי ואז אני מרגישה אותך בפנים.   אני מפסיקה לנשום.

 

אני מרגישה איך הגוף שלי מתפוצץ מתשוקה ומלא כולו בגברים.  התנועות נעשות קצרות יותר והחיכוך נעשה צפוף יותר... אני שומעת אותך נושם בחוזקה ואני יודעת שאתה עומד להתפרק בתוכי ...   אני שומעת עת עצמי בגרון מיובש מוציאה את תשוקתי בצורת שאגות כאב מעורבות עם תשוקה ואני מרגישה אותו מתפרק בתוכי, מצמיד את האגן שלי אליו ומרפה.

 

אתה נשכב על המיטה, אני יורדת ממנו ונשכבת ביניכם.  אתה שולף חפיסת סיגריות מוציא שלוש סיגריות ומכניס אותם לפה, מדליק אותם ושואב את העשן.   מוציא את הסיגריות ומעביר אותם הלאה אלינו.


נכתב על ידי , 17/1/2009 20:55   בקטגוריות אירוטיקה, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 52

תמונה




10,213

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למארי מהלב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מארי מהלב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)