לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני והחיים שלי D:


אם אין לכם כוח לקרוא - צאו!

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2009

פוריייםםםם D:


ווואיייי הפורים בבצפר שלי היה פשוט אחד הטוביםםםםםםם!!!1 XD

אחחחח וואי אני מתה על החג הזה D:

בבצפר שלי עשו משו שכל יום כל הבצפר מתחפש לאותו דבר...

ביום שני (שבוע שעבר כן? XD) כולם היו עם תחפושת שיש בה פסים ונקודות XD

ביום שלישי כולם היו פריקיםםם (כןכן, גם הפקאצות!!! O:)

ביום רביעי כולם היו עם פיג'מותתת!!!! וואי אחד הכיפיים :P

וביום חמישי כל הבנים היו בנות וכל הבנות היו בנים XD גיליתי איזה כוסיות הבנים בבצפר שלי O:

וביום ראשון כל כיתה עשתה דוכן של איזה ארץ, והכיתה שלי הייתה אפריקה והיינו צריכים לבוא עם בגדים שחורים בחום הזההה!!

וואי זה היה מבאס XD

ובערב הייתה מסיבהההה

באיזה פאב קרוב לאיפה שאני גרה (:

והיה טו-אובבבב :C

וביום שלישי נסעתי לחרמוןןן

וברביעי עשיתי סקי (:

(שוב XD)

רגע,

חפרתי? O:

טוב זה לא חדש :P

תמונות?

בוודאי! D:

יום פריקים:

יום פיג'מות :P

יום בנים-בנות XD כוסיות :| XD

חחחח קיצר

היה אחד המצחיקיםםםםם

הפורים הכי טוב שהיה לי (:

טוב אז דיי לחפור XD

ביייי 3333>

(נ.ב.- נא לא להעתיק ו/או לפרסם את התמונות) XD

נכתב על ידי , 12/3/2009 11:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*BrEaTh~FoR~mE* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *BrEaTh~FoR~mE* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)