לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

סגירה


אני יודעת שזה עצוב והיו לנו ממשקצת פוסטים אז אני סוגרת אתתתתתתתםםםםםם           יכולים לקחת  הכל

אני מממש עצובה אבל יש ליבלוג חדש תראו עוד חצי שעה אתהקישור

נכתב על ידי Sandra$ , 28/1/2009 16:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט 3


היום לא הלכתי לבית ספר וללונדון עיצובים אני עשיתי קרדיט אבל חצי מהפוסט נמחק לי!

אמממ.... היום יהיה רק עזרים לא הלכתי היום לבית ספר איזה כיף ביימתי כאב בטן3> אממ... קרדיטים בסוף!

 














































אממממממ קרדיטים:
אז זהו נכון שאמרתי שיהיו רק שטויות אז זהו שלא... טעות אמממ מפרידים D:

לרקע לבן...

   

  

   

 

 

 

 


 


 


 


 

 





שיט פאק ייצא לי פעמיים אל תתייחסו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

זהווו וקרדיט:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=485710&blogcode=8390338

ביי!

טוסו להגיב

 

נכתב על ידי Sandra$ , 26/1/2009 15:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי בלוג חדשדש


היי בלוג חדשדש קוראים לי סנדרה ואאממממ... אני בחוג שחייה יש לי לעשות עבודה בשורשים אני "חוקרת" את המשפחה שלי מה המורה הזאאת חשה,מה אני לא מכירה את המשפחה שלי בתת זזוננההה בתחת!

 

אני הולכת לפיקאסו וקונה קלסר אבל הדבר היחיד הטוב שיוצא מזה זה שאני קונה צבע עץ אאדום\סגול תכתבו לי בתגובות מה כדאי  שואלים למה?יופי,אז כי ילד מהכתה שלי הביא לי סקטבורד מתנה ולא היה לי אפילו יומוללדת פראיייררררררררררררר 

טטחחחחחחחחח...

אז חבר שלי נפרד ממני אבל אנחנו עדיין מאוהבים,שואלים למה הוא נפרד?כי הוא יותר גדול ממני וחברים שלו צוחקים עליו=[

זונות הכל בגללכם דוחפים עגבניות רקובות לטטטוווווווווככסססססס המכוער שלכם! הנה אתם פחח

אממצ..... אז הנה שטויות העתקתי מהבלוג זה:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=609715&blogcode=10448389

וזהו... בייייי

חח סתם נראה לכם?אז זהו שלאא....

אאמממ תמונות לעיצובים:העתקתי מגוגל

 

50 סנט:[תגדילו בפוטושופ]

נכון חתיך?כןןן ואם לא לכו זדיינו

 

אהבתי...

מצטערת על המיעוט

מפרידים:


 


 


 


 

 

רקעים:

 

  

  

 

    

   
      
    
     
      
קרדיט:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=568545&blogcode=10324362

 

      

      

    

         

  

     

   

 

   

     

   

  

      

   

     

 

 

 

 

סוג שני :

 

 

קרדיט:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=568545&blogcode=10169390

    
  
  
 

קרדיט:http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=611597&blogcode=10390658

וזהו ביייייי

 

 

 

נכתב על ידי Sandra$ , 24/1/2009 16:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Sandra$

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSandra$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sandra$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)