לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הממתקים אלה ה-ח-י-י-ם

אני לא כל כך יודעת למה פתחתי בלוג חח טוב אני צריכה לכתוב כמה מילים עליי אז ככה: אני מתה על במבה אני אוהבת צ'יפס חולה על בייגלה בקיצר מתה על ממתקים עוד משו > אני אוהבת את החיים אוהבת לבלות וחיה את החיים תיראו את החיים בורוד רק בלי מירה תקועה שם חחחחח


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009

ההתחלה!@#$%^


אז ככה רק הרגע פתחתי ועכשיו אני כותבת בפעם הראשונה!!111

בגלל שרק הרגע פתחתי אז בעצם אני אסכם את השבוע!!111

 

אושרי תתחדשי סופ כל סופ הורידו לך חחח

רבתי עם אחיות שלי זה דיי כייפ ההורים צועקים עליהם... עוד מעט הן יתחננו להשלים!11

קיבלנו תעודות ממוצע >>>>>>> 89 עד 90 יפה לא??!?!?!

שונאת את מירה -> לא זה לא חדש חח

היה ממש יפה במפעל הפיס אסל הסרט ניראה לי חפר מספיק חח

פתחתי בלוג וחיפשתי שנה שם בישבילו...

גיליתי שאוסנת שקרנית!!!11

ראיתי את הראל אחרי שנה שלא ראיתי אותו

ילד בן 7 זרק עליי מקל סוכריה...

החלטתי שנישארתי ילדה קטנה וילדותית חח

סיימתי לעשות מבחן לגילי והוא יצא דיי מגניב... בשבילי חח

נירשמתי לאתר הרישמי של גלעד שליט

הצבעתי מיליון פעמים לישראלללל!!11

עשיתי חוזה עם אבא שלי...

סיימתי את העבודותתת > את כולן

הבנתי שאני חולת ממתקים

עשיתי בחן את עצמך ויצא לי שאני פסיכיתתתת!!!11

כל יום אני חולה יותר על כמעט מלכים

דני סופ כל סופ התחברה אחרי מיליון שנה

גיליתי שלחברה של אבא שלי יש אתר רישמי חח

פתחתי את התיק שלי ומצאתי **** > בואו נגיד שהיה ריח מסריח יותר מהרגיל שאין דבר כזה חח

איבדתי את המחק אבל מצאתי את זה אחרי זה על הריצפה חח > כל כך ברור

הבנתי שהזנחתי את מולי וחיבקתי אותו חצי פעם

הסתכלתי על התמונות בחדר כמו איזו פסיכית

גיליתי שיש להקה שקוראים לה מרמלדההה > בזכות אבא'לה אני מכירה להקה כזאתי

הפסקתי את הפחד שלי מהתמונה ממול למדרגות חח

רק שילשום גיליתי שיש לי עוד 3 חודשים יומולדת

התחננתי לכלב > התשובה כבר ברורה :(

הייתי בשוק שימחקו לי את הבלוג אם לא אעדכן אותו כל 3 שבועות

הרגע הקשבתי למה שאחותי ואחותי השניה מדברות והן דיברו עלייי חחח באמת!!!!1111111

הבנתי כמה אני אוהבת את גיא ואת סימון!!11

ניסיתי לקלוט כמה דרכים לגלות אם כספ מזוייף או לא וכמובן שלא הצלחתי!!!11

טוב נריאה לי שזהווו...

מחר עוד יום חדש עם לימודים ומירה :@:@:@:@:@

ועכשיו מגיע החדשות הטובותתתת של מחר וזה ס-ב-ת-אאאאאא!חחחח

טוב המוח שלי לא עובד יותר בייי

 

 

נכתב על ידי , 24/1/2009 16:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzvida12 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zvida12 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)