לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I'm back, STRONGER

Avatarכינוי:  A.g.S.i

בת: 32

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

היום יום הולדת (:


סופסוףףףף 18!!!!

כמה חיכיתי לגיל הזה, עכשיו אפשר להתחיל לחיות...

או בעצם, להתחיל להנות מהחיים יותר נכון :P

אני מסתכלת אחורה, וואלה הייתה לי אחלה ילדות, גיל התבגרות עם לא מעט משברים, גירושים של ההורים, נטישה, תחילת דרך חדשה בבית חדש, כל זה מאחוריי...

אני יוצאת לדרך חדשה, עצמאית, בוגרת...

אני וההחלטות שלי, אני והעתיד שלי, אני עם עצמי וכל השאר.

כ"כ חיכיתי ועכשיו כשזה כבר כאן אני יותר חוששת ממה שמחכה לי בעתיד, חוששבת ותוהה אם אצליח להתמודד עם הכל כמו שאני רוצה.

אם אצליח לעשות את הדברים שאני אוהבת ולא את שאני צריכה.

אם אמשיך להיות גאווה לאמא ולשאר המשפחה.

ואם ואם ואם ואם, וזה לא נגמר כ"כ מהר...

יש לי הרבה חששות אבל בהחלט מוכנה, מוכנה "לפרוש כנפיים ולעוףףףף" אומנם רק גדלתי בשנה אבל אין ספק שזאת שנה משמעותית.

והיומולדת הזה הרבה יותר משמעותי מקודמיו, מעצם העובדה שזה גם יום ההולדת בו אני מסיימת את תקופת התיכון ויוצאת לדרך חדשה ומאתגרת.

כל מה שנשאר לי לאחל לעצמי זה א=ה=ב=ה=!!!

אהבה טובה ובריאה כזאת, שתרים אותי למעלה ותעשה אותי מאושרת יותר מכל...

אני מאחלת לעצמי הצלחה, בריאות ואושר...

בעיקר אני מאחלת לעצמי, שאדע לעשות את הבחירות הנכונות ושאם כבר טעיתי שתמיד אצליח לצאת מזה במהירות ובמינימום פגיעה.

אבל הכי חשוב, אני מאחלת לעצמי שתמיד אהיה מוקפת במשפחה המדהימה שלי, שאין כמוהה בכל היקוםם!

שכולנו נשאר בריאים, מאוחדים ומיוחדים (בלי עין הרעעעע טפו טפו טפו...)

אה ו.. מזל טוב D:

 

 

אתמול (או לפי השעה, שלשום) היה לנו כנס כיתתי עם ההורים והמורה המחנכת.

המורה הכינה לנו הפתעה, מאהל בדואי באולם ספורט.

לא תיארנו לעצמנו שזה מה שמחכה לנו, כל הכיתות עשו משהו רגיל כזה בכיתות, קצר וקולע כמו שאומרים.

זה היה ערב באמת מיוחד...

ה"בדואית" היית בעצם אמא של אחד התלמידים בכיתה שבעצם מתסעקת בזה ביומיום, אבל אף אחד מאיתנו לא ידע שהיא אמא שלו.

בסוף ה"הצגה" שלה היא הורידה את הרעלה ופיזרה את השיער ורק אז הציגה את עצמה ואמרה שהיא אמא שלו, הייתי עם דמעות בעיניים.

כל ההצגה הזאת היא דיברה כל הזמן על חברות ואיך בונים חברות ומה זה בעצם חברות, אבל היא העירה את זה בצורה מצחיקה וקלילה כזאת שממש נהננו מכל רגע...

כשהיא אמרה שהיא אמא שלו פתאום הבנתי את הייחודיות שבה, זה היה כ"כ מרגש...

אני לא חושבת שהיה משהו ביניינו שלא התרגש באותם רגעים...

אישה כ"כ מיוחדת, רק אז הבנתי איך זה שהוא ילד כ"כ מקסים וצנוע.

אני לא מכירה אותו יותר מידיי וגם לא מדברת איתו בקושי, אבל תמיד ידעתי שהוא אחלה ילד.. היום אני מבינה מאיפה זה בא.

 

 

אז זהו, הפעם לא חיכיתי הרבה זמן ועידכנתי מהר...

וזה מרגיש דיי טוב האמת, אולי כדאי לי לחזור לימים בהם כתבתי כל יומיים (:

יום ההולדת שלי התחיל ממש טוב, אני מקווה שהוא ימשך ככה גם מחר וגם בשישי בערב ;)

שיהיה לכולם לילה טוב והמשך שבוע מהנה.

אוהבת מלא,

A.g.S.i החוקית!

 

נכתב על ידי A.g.S.i , 28/5/2009 03:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמו פעם...


למי ששואל את עצמו למה לא כתבתי עד עכשיו, אין לי כ"כ תשובה.

לא כ"כ בא לי בימים האחרונים והאמת שגם אין משהו מעניין במיוחד לספר...

 

ל"ג בעומר היה נחמד ולא מעבר, בערב, אבל כשחזרנו מצאתי את עצמי במצב הכי נוראי שיכולתי לדמיין לעצמי.

הלכתי עם חברה, ידיד שלי ועוד אחת מהבנות (לא כ"כ חברה שלי) בסביבות 4 בבוקר, חזרנו הביתה מהפארק שעשינו בו על האש.

היינו עם שני כסאת, שולחן קטן מתקפל, ומנגל גדול כזה בידיים.

הגענו לשלב מסויים בדרך שם ראינו שלושה בנים ליד הכביש, אחד יושב על הרצפה ושני חבריו עומדים.

הם דיברו בינייהם עד שלפתע זה שישב על הרצפה התחיל למלמל לנו כזה "סתמו", "סתמי", "סתמו כבר" וכו'...

אני וחברה שלי המשכנו ללכת וצחקנו לעצמנו אבל ידיד שלי החליט שהוא עוצר.

הוא נעצר והסתכל עלייהם, זה שישב נעמד ושלושתם התקרבו אליו בעצבים "מה אתה מסתכל ילד?!" הוא ענה להם "אני עובר פה, מה אתם אומרים לי לסתום?..." ואז, הם פשוט קפצו עליו שלושתם!

הם בעטו בו בראש, בבטן, בגב, בידיים ובכל אזור שהם יכלו, הם שברו עליו את הכסאות ואם הוא לא היה מצליח לקום ולברוח בריצה אני לא חושבת שהוא היה קם בכלל.

תבינו שמדובר ברולה, אותו ידיד שלי הוא בחור דיי חזק ואני לא חושבת שאם היה מדובר במישהו אחר אותו מישהו היה יוצא מזה בלי פגיעה רצינית...

ואני? פשוט עמדתי שם וצרחתי להם שיפסיקו... ואחרי כל צעקה אני הולכת אחורה כשאני מבינה שאולי הצעקות שלי יעצבנו אותם והם יבואו אליי...

בחיים שלי לא צרחתי כמו שצרחתי שם, בחיים שלי לא פחדתי ממשהו כמו שם, בחיים שלי לא נבהלתי כמו באותו לילה מסריח!

רק כשהגענו לבית של חברה שלי לשים אצלה את הציוד ראינו שהוא נפצע בברך. עלינו איתו אליה הביתה ולא כ"כ ידענו מה לעשות איתו, עד שאבא שלה התעורר.

ואז הוא לקח את הדברים לידיים. באותו רגע הבנתי מה קרה בעצם ולא יכלתי לעצור את הבכי.

בכיתי גם בבית, גם במקלחת וגם במיטה כשניסיתי להרדם אבל רצו לי תמונות מזעזעות בראש...

היום כשאני מסתכלת על זה אני יודעת שלמדתי לקח מאותו לילה והיום אני יודעת שלא צריך להתעסק עם כל אחד וגם אין כ"כ מה לחפש ברחוב בשעות האלה...

אני מאמינה שאם שוב אני אקלע לסיטואציה הזאת אני לא אצרח שוב, אלא פשוט אתשקר למישהו שיבוא לעזור לנו, מה שלא הצלחתי לעשות באותו לילה.

אני לא מצליחה להבין מה עבר לאותם ילדים בראש באותו רגע... אתם שלושה והוא אחד, אתם יודעים שהוא לא יכול להתגבר עלייכם ואתם ממשיכים בשלכם?! מה קורה לכם אנשים?! לאן תגיעו עם האלימות הזאת?! מישהו אחר לא היה מצליח לספוג את המכות האלה ובטח שלא היה מצליח לקום ולברוח משם!

והכי "מצחיק" שגם אחרי שהוא כבר ברח מהם הם המשיכו לחפש אותו והתקשרו לחברים שלהם שיבואו לעזור להם, עד עכשיו אני מנסה להבין מה הם ניסו להשיג באותו ערב, כי אם הם היו תופסים אותו אני לא רוצה לחשוב איך זה היה נגמר...

בקיצור, זה היה מזעזע ברמות שאני לא יכולה לתאר ואני מקווה שאני לא אהיה בסיטואציה הזאת שוב אף פעם בחיים.

 

ועכשיו לשמהו אחר לגמרייייי...

כבר כמה ימים שאני חושבת עליו, איך יכול להיות שהוא לא דיבר איתי כ"כ הרבה זמן?!

אני יודעת שהוא בחו"ל וככה זה כשאתה בחו"ל ועוד בטיול מהסוג הזה, אבל בכל זאת...

אתמול בכלל היה לי קשה, עברתי ליד הים ונזכרתי בו..

בימי שישי שהוא היה אוסף אותי עם הקטנוע אחרי הלימודים שלו והיינו נוסעים לים עד שכבר לא היית שמש ושהשבת הייתה נכנסת...

והיום אני נכנסת לחדר, מעיפה מבט במסך ורואה סופסוף הודעה ממנו.

אני עונה לו ואחרי כמה דקות הוא מתקשר הביתה, התרגשתי כ"כ!!!

כ"כ הרבה זמן לא שמעתי את הקול שלו זה היה כ"כ מוזר לדבר איתו פתאום, ממש לדבר...

דיברנו 20 דקות בערך אולי יותר, הוא סיפר לי מה קורה איתו שם ואמר שהוא מתגעגע.

לא חשבתי שאני אתגעגע אליו ככה, בתקופה האחרונה לפניי שהוא נסע בכלל לא חשבתי שאני אתגעגע...

אבל אני כ"כ מתגעגעת!

למרות שהשיחה הזאת איתו בטלפון בהחלט באה בטוב וזה נתן לי להרגיש קצת יותר קרוב...

שיחזור כבר ונגמור עם הסיפור הזה..

אני יודעת שיש עוד הרבה הרבה זמן עד שהוא יחזור, שעד אז אני כבר אתגייס וצורת החיים שלי תשתנה קצת, שעד אז אולי הוא כבר יכיר מישהי ברצינות ויכנס לאיזה קשר, שעד אז אולי לא נצליח לשמור על קשר בכלל, שעד אז אולי תיהיה לי כבר אהבה והוא בכלל לא יעניין אותי יותר (למרות שאין כ"כ קשר, אני לא מתסכלת עליו בצורה הזאת), ואולי ואולי ואולי... 

אבל עכשיו כל מה שאני רוצה זה שהוא יחזור ושנסע לים לבד ובשקט ושהכל יחזור להיות כמו פעם.

 

אז זהו, סוף שבוע הזה יהיה לי 18 סופסוף, בחמישי הקרוב.

התחלתי לארגן איזו מסיבונת כזאת עם כמה חברים בחוף, עם הרבה אלכוהולללל (כ"כ בא לי להשתכר.. כ"כ הרבה זמן לא שתיתי באמת!)

בינתיים נראה שזה כן הולך לקרות אבל אצלנו אין לדעת.

לפניי כמה זמן לא רציתי לחגוג עם כולם, חשבתי לצאת עם הבנות וזהו, אבל אחרי ל"ג בעומר ניהיה לי פתאום חשק לשתות עם כולם על החוף כמו בימים הטובים שלנו.

יש כמה אנשים שהייתי רוצה שיגיעו מרחוק, אם הם יבואו זה יהיה הכי טוב שאפשר (:

אני כ"כ מקווה שזה יצא לפועל ושיהיה כייף כמו שהיה פעם.

 

החופש הגדול שלי מתקרב, אני לא מתכוונת לחופש הגדול מסוג בית ספר, אלא לחופש שלי האמיתי.

נשארו לי שלושה בגרויות ואני מסיימת, סופסוף מסיימת!

אין יותר בית ספר, אין יותר מבחנים, אין יותר אנשים לא רצויים, אין יותר מורות סתומות ומעצנות, אין יותר התחיבויות ועבודות מסריחות - זהו, שקט!

רק עכשיו אני מתחילה להבין שאני עוברת שלב בחיים, נגמר שלב בית ספר ומתחיל שלב הבגרות האמיתי.

אני יוצאת אל העולם הגדול והפתוח, אני לא יודעת מה מחכה לי שם אבל לו אני מציעה להתכונן טוב טוב לבואי, יש לי הרבה תכנונים לגביו :)

אניי עוד לא מסכמת שומדבר, אני מאמינה שיהיה לי הרבה מה להגיד בבוא הזמן, אבל אני שמחה להרגיש את הסוף קרב ויותר שמחה לקראת הדלת הנהדרת שהולכת להפתח בחיים שלי בקרוב מאוד, שעליה כתוב "עצמאות" עם סמיילי גדול ליד

 

 

אז שיהיה לכם אחלה שבוע אנשים...

אל תורידו את החיוך מהפנים, לעולם!

אוהבת מלא,

A.g.S.i

 

יש לי עוד כ"כ הרבה חלומות להגשים, כ"כ הרבה שאיפות - הדרך ארוכה ואני צועדת בה עם חיוך רחב :)

נכתב על ידי A.g.S.i , 25/5/2009 01:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נו יאללה, נכתוב משהו...


כ"כ הרבה זמן אני חושבת לכתוב ופשוט לא בא לי, מה גם ששום דבר מעניין באמת לא קורה...

בכל זאת יש לי כמה דברים לומר, אולי הם לא חשובים במיוחד אבל פתאום בא לי סתם "לדבר".

 

אז ערב יום העצמאות היה מעפן בהחלט, בסוף הלכתי לחברה והכנו פסטה באמצע הלילה (זה היה השיא של הערב.. נשמע טוב נכון?! )

הבנתי מהחברות שלי שהן מאוד נהנו ואפילו הכירו אנשים חדשים, אבל זה לא מעניין אותנו, נכון? נכון.

למחרת עשינו על האש כללללל המשפחה ביחד, כמו כל שנה, היה סבבה אני יודעת..

אבל עזבו אותכם מיום העצמאות, זה עבר.

ל"ג בעומר מתקרב והוא נראה הרבה יותר טוב...

כמו שנה שעברה אני ועוד חברה מארגנות את הערב, רק שהפעם זה קצת שונה.

אנחנו הרבה אבל מפולגים בשלוש קבוצות, אז בחרנו להתארגן שלושת הקבוצות בנפרד (אני יודעת שזה נשמע דבילי אבל אין לי כוח להסביר יותר מידיי) ופשוט לשבת כולם ביחד.

הבעיה היא שהקבוצות קטנות עכשיו אז זה צורך יותר כסף ונכנסתי לאיזושהי בעיה שאם אני לא אמצא לה פתרון מהר היא תחריף עוד יותר (ואוו זה נשמע גרוע..)

אני מקווה שנספיק לסדר הכל עד ערב ל"ג בעומר, אחרת זה לא יגמר טוב כ"כ...


 

ועכשיו לנושא אחר...

סופסוף למדתי הכל בעבודה ועכשיו אני נהנת שם כמו שלא נהנתי באף מקום אחר.

אני יודעת להכין כמעט הכל ומסתדרת מצויין, האנשים ממש ממש נחמדים ואני אשכרה נהנת :)

זה לא קרה עוד בעבודות קודמות שלי, אני כ"כ מקווה שאני אחזיק שם מעמד עד הגיוס, אני ממש צריכה את זה...

אני מרגישה שאני עושה משהו עם עצמי, שאני מועילה, שאני סופסוף לא יושבת ומשתעממת או מעבירה את הזמן בשינה חסרת תועלת.

ובנוסף לכל זה זה מכניס לי כסף - מה שמכניס לי אוויר סופסוף...


 

עוד מעט יש לי יומולדת, 18.

אם היו שואלים אותי לפניי שנתיים הייתי אומרת "ביום הולדת 18 שלי אני הולכת להתפרעעע, לעשות משהו גדול ומיוחד..." בלה בלה בלה...

היום אם תשאלו אותי אני אומר לכם "ביום הולדת שלי? וואלה אין לי מושג מה אני הולכת לעשות.. כולה יום הולדת 18, לא היסטרי..." והאמת שזה קצת מרגיז אותי שאני כ"כ אדישה.

זה 18, זה יום הולדת חשובה כזאת ו"צריך" לחגוג אותה כמו שצריך אבל משום מה לא עולה לי שום רעיון מעניין...

חשבתי לנסוע עם הבנות לסופ"ש באיזה חוף כזה עם אוהלים, אין מצב.

חשבתי ללכת עם חברות טובות ליום כזה בספא, אין מצב.

חשבתי לעשות על האש עם כולם, לא יקרה וגם לא בא לי.

הדבר האחרון שנשאר לי זה פשוט לצאת לאיזו מסיבה טובה או משהו בסגנון וזה כבר דיי מאוס ומיצינו את זה כ"כ...

אז נראה לי שאני אסתפק במסיבה עם המשפחה כמו שעושים לכל מי שמגיע ל18 אצלנו ומקסימום נצא לאינשהו או משהו כזה.

 

טוב אני מרגישה קצת משעממת, אבל הזהרתי לפניי שזה לא הולך להיות מעניין...

אז שיהיה אחלה סופ"ש ולילה טוב (:

אוהבת,

A.g.S.i

 



שיגיע כבר הקיץץץ, כ"כ בא לי ים.

מה שמזכיר לי אותו, אוףף אני כ"כ מתגעגעת אליו.

לא האמנתי שאני אתגעגע אליו ככה, אבל זה ככה!

כל פעם שאני אהיה בים אני אחשוב עליו..

לפניי שבועיים הייתי בים עם בן דוד שלי וחשבתי עליו כל הזמן, איתו היה הרבה יותר כייף.

שיחזור כבר!

נכתב על ידי A.g.S.i , 7/5/2009 01:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA.g.S.i אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A.g.S.i ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)