| 1/2009
מסע ישראלי על התעודות | מסע ישראלי | המלחמה והעולם | עוד שטויות למיניהן
על התעודות
כשנתבשרתי על דחיית התעודות, הרגשתי שזכיתי בעוד זמן לחיות. איני יודע מתי חלוקתן, וכמו שחפת, זה יכול לקרות עכשיו וכאן. טוב אוליי לא בדיוק עכשיו וכאן, אלא בבית ספר ביום מעונן. למרות שזה יכול לקרות גם ביום בהיר, שלאחריו, אפסיק את הקשרים בנעלי להתיר, לאחריו, לא אכתוב עוד שיר, לאחריו, לא אלך לשום עיר, לאחריו, לא אזכה לעוד משהו שנגמר ב'יר'. אומרים שסוף הוא תמיד התחלה חדשה... אז טועים.
שיר קצר שכתבתי על התעודות שכל כך השקעתי בשבילן(חה חה). ועכשיו.. ניתוח ספרותי!(כן כן אני יודע שחיכיתם לזה למרות שאתם מכחישים ולוחצים על הכפתור הימני של העכבר באיקס האדום למעלה). השיר מהווה מאין פואטיקה מודרנית מתקדמת. השיר מכיל הרמזים שונים ומשונים. השיר מכיל מספר מוטיבים: תעודות - דרך מוטיב התעודות מנסה האמן(כבודי) לומר לנו בעצם עד כמה הוא שונא אותן בעצם, עצם החזרה על המילה "תעודות" מעידה על כך שהאמן כל כך מתעב אותן ומפחד מהן. מוות - מוטיב המוות נקשר למוטיב התעודות מספר פעמים בשיר, האמן(כבודי עוד פעם) מנסה להגיד לנו בדרך נסתרת שהתעודות מציינות את מותו, כשיגיעו הוא יפסיק להתקיים בעולם הזה. האמן(אני מוזכר פה הרבה אני יודע) מביא רשימה של דברים שלא יוכל לעשות לאחר התעודות כדי להמחיש לנו את רעת המוות. בשיר כל שתי שורות מתחרזות חוץ מהשורה האחרונה שהינה שורה יחידה שלא מתחרזת, שורה זו מסמלת את הסוף, זה שאין לה חרוז רק ממחיש לנו זאת יותר.
תיאור זה נכתב בלשון זכר אך הוא פונה אך ורק לנקבה.
מסע ישראלי
אחרי שסיימנו עם החרא הספרותי שאני ממליץ בחום לקרוא(חה חה), נעבור לנושא המשמח שהוא בעצם הגוף של הפוסט הזה - הטיול! המסע הישראלי יערך שישה ימים - באחד בלילה בין ראשון לשני, עד מוצאי שבת. הבאתי לכם כבר כפוסט הראשון את רשימת המקומות שנלך אליהם אז אני לא מביא אותה שוב, אל תהיו עצלנים ותנו לי להיות עצלן! לא אוכל לעדכן שבוע, תנסו לשרוד בלעדי(אני יודע שזה יהיה קשה ובילתי אפשרי לחלוטין, אבל אין ברירה), אבל אחרי זה ביום ראשון(חופש טנהנהנה) אביא לכם פוסט ענק לפנים עם הרבה תמונות שאני אקווה שאצליח לצלם.
לסיום, המסע מאושר על ידי הרשויות המתאימות: משרד החינוך, החברה להגנת הטבע, צה"ל(WTF..?).
המלחמה והעולם
עכשיו לנושא יותר כבד, העולם לא קיבל בצורה יפה את מה שעשינו בעזה, למרות שאנחנו חטפנו שמונה שנים, השבוע היו הפצצות בדרום, שוב. יש עדי ראייה ערביים שאומרים שמי שהיה בבית ספר שהופצץ על ידי צה"ל לא נהרג, אלא נפצע קל מרסיסים, רק מי שהיה לידו נהרג. חמאס משתמש בפצצות שלא התפוצצו כנגדנו, חייליו מפרקים אותן ולומדים כיצד לבנות את אותו הדבר. תושבי הדרום אנו איתכם, מוות לערבים.
עוד שטויות למיניהן
ועכשיו, שטויות נוספות: רציתי לפתוח את השטויות הפעם בבקשה. תממשו את זכות ההצבעה שלכם בבחירות, אבל אל תצביעו לזאת משמאל למעלה(חה חה הנקמה, חושבת לפרסם לנו בבלוג אה ציפי?!).
בתשדיר הבחירות של מר"צ היה משהו מעניין, הם אמרו נגד ליברמן, זה היה משהו כזה: "אין נאמנות, אין אזרחות! אין ציונות, אין אזרחות! אין יהדות, אין אזרחות! ערבים, דרוזים, דרוזים, בדואים, שמאלנים, הומואים, לא פה!", מה שמצחיק היה שבדיוק האחריו היה התשדיר של ליברמן, וזה היה ממש לא פייר, היו לו שני תשדירי בחירות רצוף. הכי אהבתי את תשדיר הבחירות של העבודה שלא נגמר, הוא חולק לחלקים: חלק ראשון - הצגת תמונות של ביבי וציפי מסתכלים לכל מיני כיוונים ומחטטים באף(סתם זה לא היה אבל יש שמועות שזה יהיה בתשדיר הבחירות הבא). חלק שני - לצלם אנשים מהרחוב ולהגיד להם מה להגיד, מה שלא צולם היה האקדח שכוון להם לראש. חלק שלישי - אני לא זוכר.. משהו עם ברק.
טוב עכשיו אני אראה לכם תמונה זוועתית של מערכת השעות שלנו. נא להצטייד בחובש ובעזרה שניה ושלישית לפני צפייה בתמונות, הבלוג לא יקח אחריות על מה שיקרה למי שיצפה ללא דברים חשובים אלו.
אכן תמונות קשות. מספר הסברים: אני במגמת מחשבים ועל כן, שלא כמו ביוטכנולוגיה, לא לומד כימיה אל תוך הלילה בימים שני ורביעי(חחחחח ביוטכנולוגיה חחחחח). אני גם לא לומד פיזיקה - כי אני עצלן. אני בחמש יחידות מתמטיקה וחמש יחידות מואץ באנגלית(אני מסיים השנה ) - מה שרק מוכיח שלא חייבים להיות חכמים כדי לעשות חמש יחידות באנגלית ומתמטיקה. אני אוהב את יום חמישי(משרד החינוך אסר עלי לפרסם בבלוג מסרים אנטי בית ספריים ועל כן החליף את המילה "אוהב" בקללות והגידופים שכתבתי). ביום שישי יש חופש! ואני שונא חופש!(לעזאזל איתכם משרד החינוך!) חינוך זה שיעור בו מחנכים אותנו, זה בכלל לא דומה לשיעור חברה. אנסין ודינים הם שיעורים(אפשר לחשוב שלא אם נכנסים לכיתה שלנו בשעות האלה, תשאלו אפילו את הג'ינג'י המבוגר, רק תזכירו לי מי זה ומה הוא עושה בכיתה שלנו?). בתפילה מתפללים.
לסיום(אתם שונאים שאני אומר את המילה הזאת אה? כן אני יודע), מוות לערבים.
| |
מיני פוסט מיוחד - בגרות במתמטיקה - חלק ב' המורה למתמטיקה | בגרות במתמטיקה - איך הלך? | עוד לא סיימנו | איחולים
הפוסט הזה הוא בעצם החצי השני של הקודם.
המורה למתמטיקה
טוב... הבגרות במתמטיקה של 005 עברה המורה כפרה עליה שתמות אמן פינקה אותי במגן 73(כפרה עליה: על המגן, שתמות אמן: על זה שהיא לא יודעת ללמד ולבדוק מבחנים).
בגרות במתמטיקה - איך הלך?
חלק ראשון: עשיתי את השאלה הראשונה: אלגברה - הלך לי ממש גרוע... ממש.. ידעתי גם את השאלה השניה: סדרות, אבל הסתכלתי עליה רק עשר דקות אחרונות ולא הייתי בטוח במאה אחוז. חלק שני: עשיתי את השאלה השניה של הגאומטריה(שאלה 4), שהייתה קלילה אני חייב לציין, תירוץ לשאלת בגרות, והשאלה בחשיבה הסתברותית(שאלה 5), שהייתה גם קלה במיוחד, היה רק סעיף אחד שהיה טריקי. הלך ממש ממש ממש ממש ממש טוב, אני מצפה למאה אחוז בסעיפים האלה.
עצה שלי, אל תפחדו אם אתם לא יודעים את הסדרות והגאומטריה במיקוד של אנקורי, כי הם מגזימים ברמות מטורפות לעומת בגרות.
עוד לא סיימנו
כנראה שבגלל הציון הסופי הגרוע הזה(70-80), אני אעשה בגרות קיץ 005 עם החבר'ה של 4 יחידות, באותו יום של 006 שלי. חשוב לציין שעד השנה, הייתי תותח במתמטיקה, אני מטיל את האשמה בציונים שלי על המורה! שתזכה לחיים קצרים ומוות ארוך ומענה אמן.
איחולים
ברצוני לאחל הצלחה לכל הנבחנים שעושים עכשיו את שאלון 001(כאילו שהם צריכים את זה... זה פאקינג צבירה!), ולכל הנבחנים בכללי. שלא תדעו מורה כמו שלי לעולם. ברצוני גם לאחל למורה שתמשיך לפנק במגנים ותלמד הוראה מתישהו..(חשבתי לנקום במורה הזו באיחול נבזי, אבל אז אמרתי לעצמי שזה סתם ילדותי ושתקתי).
עד כאן והרינו להערב, מיד אחרינו - שמוליק והזאב המדבר שלו(מבולבלים? חבל), תודה שצפיתם, נתראה בפוסט הבא
| |
מיני פוסט מיוחד - בגרות במתמטיקה - חלק א' בגרות במתמטיקה - נקווה לטוב
בגלל שיש היום אירוע מהרשימות, חשבתי לפנק אותכם באיזה מיני פוסט קטן... טוב אני דיי מתרגש, למרות שזו לא בגרות ראשונה שלי... אני אפילו לא יודע על כמה אני מוגש.
בקיצור למדתי עם חברים בסקייפ עד 3 וחצי בלילה ועכשיו אני מרגיש שאני יודע את החומר.. כל מה שנותר זה לקוות לטוב ולאחל לי בהצלחה, אז תעשו את זה. לא באמת, תעשו את זה.. גם החזקת אצבעות יכולה לעזור.
ובשביל הסטייל, נסיים בתרגילון קל בגאומטריה.
פתרון
| |
לדף הבא
דפים:
|