לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Being


כינוי:  Scenery of loss

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


6/9/06

אשפוז.

נסחפנו בריקוד שלי איתך.

 

11/1/07

חזרה לחיים שמחוץ לשגעון.

הרצפה מתחילה להסדק.

 

28/8/07

השכבתי אותך לישון בתוך ארון. הסבל קשה מנשוא,

ונמאס נמאס נמאס.

.

.

שגרה, מסגרת, סדר יום מובנה. פעולות מכאניות.

חור שחור.

 

4/1/08

משימת הניקיון הושלמה,

השטח פנוי.האמנם?

 

1/7/08

התעוררות. לומדת ללכת מחדש.

3/8/08

משילה את עורי הישן, הפגום, שלא היה שלי מלכתחילה.

אפשר לנשום.

 

28/8/08

עוזבת את הקן הרעיל, כפי שהבטחתי.

הדלת שננעלת שייכת רק לי,לי,לי.

 

21/9/08

מורידה את התיק, הדחוס באבנים מתפוררות, שכבר הפסיק להסגר מזמן.

.

.

 

 

אמא, מבטיחה לא לאכול את החופש עם הידיים.

 

 

נכתב על ידי Scenery of loss , 4/10/2008 17:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לScenery of loss אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Scenery of loss ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)