לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

שני שירים




 שני שירים שאני אוהבת כעת
......
 

        *כשתבוא תראה /שלומית אהרון

 

 

               * עד  כְּלוֹת /מירי אלוני

    
  1. שלומית אהרון - כשתבוא תיראה - AOL Video

    שלומית אהרון - כשתבוא תיראה Video on AOL Video - שלומית אהרון - כשתבוא תיראה.
    video.aol.com/video-detail/-/3788906900 - 76k
כשתבוא תראה
ביצוע: שלומית אהרון
מילים: אדמית הראל
לחן: ליאור אלבו
כשתבוא בצערך בדומיית שתיקתך
בראש מורכן, כשתבוא תראה
עודני כאן.
כשתבוא בבדידותך, בסער כאבך
עייף ומזוקן, כשתבוא תראה
עודני כאן.

אלטף זיפים שלא עברו בתער
אנשק דמעות שקופות של צער
אחבק את כבדות הזמן
כשתבוא תראה עודני כאן.
אלטף זיפים שלא עברו בתער
אנשק דמעות שקופות של צער
אחבק את כבדות הזמן
כשתבוא תראה.

כשתבוא אלי בסוף
אל השלווה, אל החוף,
כמו הרגל ישן, 
כשתבוא תראה עודני כאן.
כשתבוא לא אשאל מדוע, לא אשאל היכן
כשתבוא אהיה, אהיה כאן.

אלטף זיפים שלא עברו בתער...


 

תוצאות חיפוש

  1. YouTube - לשיר עד כלות - מירי אלוני To sing untill the end miri aloni

    4 דקות 46 שניות - 19 מאי 2008 - 

    דירוג 5.0 מתוך 5.0


    שירה החדש של מירי אלוני.מילים: מירי אלוני לחן: נורית הירש עיבוד: אילן מוכיח.

     
    ם אם לא אשמע אשיר עד כלות
    ביצוע: מירי אלוני
    מילים: מירי אלוני
    לחן: נורית הירש
    היה לי אז חלום
    נשאר רק געגוע
    פרחה יונת שלום
    נותר ליבי פצוע

    גם אהובי הלך
    כמעט עבר שבוע
    קמלו כבר שושני
    אבד להם ניחוח

    הייתה לי אז תקווה
    נותרתי בלי מנוח
    עם בוקר אתעורר
    אך בגופי אין כוח

    עלה נשר מעץ
    נשא אותו הרוח
    פרחו כל גוזלי
    אין ציץ ואין תפוח

    ורק שני מיתרי
    נוגנים בלי הרף
    אותו ניגון ישן
    מזכיר לי את הדרך

    זו דרך התקווה 
    זה החלום של פעם
    ידעתי אל נכון
    כי לחיים יש טעם

    זו דרך התקווה
    זה החלום של פעם
    עד כלות נשמתי
    אשיר לו רק הפעם

    מאיפה זה הכוח
    לחלום עוד לקוות
    בכל כוחי הדל 
    אני אשיר עד כלות

    מאיפה זה הכוח
    לחלום עוד לקוות
    בכל כוחי הדל
    אני אשיר עד כלות

    מאיפה זה הכוח 
    לחלום עוד לקוות
    גם אם לא אשמע
    אני אשיר עד כלות

    מאיפה זה הכוח
    לחלום עוד לקווות
    בכל כוחי הדל 
    אני אשיר עד כלות

    מאיפה זה הכוח 
    לחלום עוד לקוות
    גם אם לא אשמע
    אני אשיר עד כלות
            


    www.youtube.com/watch?v=VYRlUCoJt64
נכתב על ידי נ*גה , 11/3/2009 23:10  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)