לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

קקטוס פורח


קקטוס

 

 הקקטוס שלי פורח ,

 והלב שלי שמח

 קִבלתי אותו במתנה,

 אך אתחיל ברשותכם מההתחלה.....

 

 

 לפני זמן מה קניתי שתי חולצות

 זה היה במבצע, קבלתי גם שתי מחרוזות ,

 



  

 את האחת ענדתי

 והשנייה  לא ממש לטעמי

 מעֵין צדף גדול עם גוונים יפים

 אך לי לא מתאים

 

 שמרתי אותו במגרה ...

 

 

באחד החוגים שאני משתתפת 

 אני פוגשת אשה שעונדת תמיד שרשרת

ידעתי שלה הוא יתאים

שמתי אותו בשקית קטנה

 ונתתי לה בשמחה.

 

היא כל כך התרגשה

 שמיד "הדביקה" לי נשיקה

 

 ועוד באותו הרגע היא אותו ענדה

וסִפרה לכולם  בגאווה שקבלה מתנה .

"וואו, במה זכיתי

 איזה יופי

 איך קלעת לטעמי"....

 סִפרתי לה מניין  העדי

 ושתינו היינו מאושרות היא וגם אני .


לאחר זמן מה היא הביאה לי 

 עציצון חמוד, שמחתי מאוד

 הרגישה צורך "להשיב" לי .

בהתחלה הייתי נבוכה

הרי לא התכוונתי לתמורה.

 

 הנחתי אותו בביתי  על אדן החלון הפתוח

 והנה הוא התחיל לפרוח ,

 הוא פורח במלא הדרו

ו"מספר" לכולם את סיפורו  


           

 

 

 

 



 



 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 1/6/2009 21:30  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)