לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

לפני פסח בחוף הים


 

 

ארבע  אחרי הצהריים

 

יצאתי לטיול קצרצר

לכיוון הים עם המצלמה .

זהו כנראה יומם הנפלא של הגולשים

ממש משחקים עם המים, הרוח והגלים.

               

אמש ירד גשם,

הבטיחו מזג אוויר נאה לחג

ובינתיים שאריות החורף כאן .

 

אנשים מטיילים, ילדים  עם סקטים או באופניים

ואפילו תינוק אחד עטוף בשמיכה עד צוואר

מטייל עם אביו באוויר הקר .

 

אשה שנראית מוזרה

עטופה בשמיכת צמר דקה ,

ומכנסי פיג'מה מציצים

אולי יצאה  לשאוף אוויר צח , בעודה מאושפזת בבית  חולים...

 

אני ממשיכה בצעידתי

ובדרך חזרה הרוח סותרת את שערי,

חודרת לעיני ,מבעד למשקפי השמש, ומדמיעה אותן קמעא.

 

פה ושם אני שולפת את המצלמה,

שמחה לראות פרחים  בצידי הדרך

ומנציחה גם אותם.

 

 

  מישהו השאיר עקבותיו בחול ,

  

 ועוד תמונה מהטיילת

 שֶעל שפת היָם

 מקושטת באבנים עגולות

 לי היא מזכירה טעם של גלידות

 

 

 והציפור שעמדה לה על העמוד במנוחה

וכשנִסִיתי לצלמה  נסָה לה במעופה...

 

 אילו ציפורים אשר עפות מעל הים  

  אילו ציפורים היו דוברות כבני אדם ...

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 28/3/2010 19:16   בקטגוריות ים, צילומים שלי, מזג אוויר  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)