לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

מִזמן לא... הנושא החם


 

  ראיתי את הנושא החם , והתחלתי לכתוב מבלי לדעת מה אכתוב והדברים בסדר אקראי לחלוטין...

 

   מזמן לא הייתי ממש שְלווה,

   כל הזמן דואגת...

 

   מזמן לא קראתי ספר ברצף , אני מתחילה ,

   ממשיכה ... מפסיקה....וזה נמשך עד אין סוף...

 

   מזמן לא נסעתי לחו"ל ...

 

   מזמן , אבל ממש מזמן לא התבטלתי בחוף הים , כמו שנהגתי לעשות לפני שנים...

     ( ואינני רוצה לשמוע שזה לא בריא וכו'...)

 

   מזמן לא חִבַּקתי  את אמא שלי ז"ל ( תראו לאן זה הביא אותי, לא תכננתי... )

 

   מזמן לא ישבתי עם שתי בנותי מבלי למהר, לטפל בילדים , סתם כך לשיחת חולין .

 

   מזמן לא רכבתי על האופניים שנמצאים במחסן...

 

   מזמן לא הייתי והאזנתי לקונצרט, השנה גם לא בקרתי בהצגות...

 

   מזמן לא  ישבתי יום שלם ללא המחשב , המיילים , הבלוג והתגובות

 

                                   *יש ודאי עוד דברים, שלא עשיתי מזמן , ואזכר בהם אחר כך...

 

                           

נכתב על ידי נ*גה , 29/5/2010 11:36  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)