לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

ועוד משהו בקשר לעברית


 

 

  בהמשך למספר פוסטים הקשורים לשפה העברית

 1. עברית שפה-קשה

 2. מה מקור הביטוי ?
 3 . המִלים שעשו את העשור

 4.  העברית שלנו -פוסטמס' 4
 5.   עברית שפה מוזרה ?

 

             הנה לפניכם משהו נחמד:

 

  ע"י  שינוי המיקום של המילה  רק 

 

   ניתן לקבל 5 משמעויות שונות:

 

    רק אני לקחתי אותו אתמול לגן. 

   אני רק לקחתי אותו אתמול לגן. 

   אני לקחתי רק אותו אתמול לגן. 

   אני לקחתי אותו רק אתמול לגן.

   אני לקחתי אותו אתמול רק לגן .

 

  וזה הזכיר לי:

 

                חשיבותו של פסיק

 

 שינוי מקום הפסיק משנה לחלוטין את המשמעות של המשפט.

 

   חף מפשע , לא להציאו להורג !

 

   חף מפשע לא,  להוציאו להורג !

 

                 מכירים את זה ?

 

  ועוד אחד:

 

  שפרה, יש שוקולד פרה?

 

  שפרה יש שוקולד, פרה ?

 

  ועפרה חזה הזכורה לטוב בשיר הפיסוק

 

                                      Ofra Haza-Shir Hapisuk (Punctuation Song

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 30/5/2010 13:01   בקטגוריות עברית, שפה  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)