לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

חלום שחלמתי...


 

 

 

 זה היה בשבת

 בארבע אחר הצהריים( יש שיר כזה...)

 התכוונתי ללכת לים

 היה נורא חם

 ולכן הלכתי לנוח בינתיים  .

נרדמתי לעשרים דקות , אולי מחצית השעה

והתעוררתי לפתע עם כאב ראש נורא

התעוררתי מחלום...

שתיתי קפה קר,

רשמתי  מספר פרטים מהחלום,

 כדי שלא אשכח , כי זה מה שקורה עם חלום

 שהוא נגוז ונעלם ...

 והלכתי לי ליָם

 

              ובחלומי...

 

 

   החלום התחיל  בריקודי עם ( אולי בהשפעת הפסטיבל),

 אחרי שיחה עם שניים...

 אבל מייד מצאתי את עצמי הולכת הבייתה ולא מוצאת את הבית .

 בחלום עברתי לדירה חדשה ( לא במציאות)

 אני רואה שיורד שוטר ממונית , ואני שואלת אותו אם הוא יוכל לעזור לי .

 השוטר מחייך ומלטף לי את הגב  שמרוב חום החולצה נדבקת אליו ( לגב- לא לשוטר)

 הוא אולי חביב , אך המגע שלו מרגיז אותי ואני אומרת לו 

 שאני מצפה שיתנהג בהתאם למדים שלו!

[מה שמעניין שלאחר מספר שעות צָפיתי -לא בחלום-בטלוויזיה בסרט

 על שוטרים לשעבר שהפכו לפושעים וחוטפים ( במכסיקו)].

 יום קודם  קראתי בבלוג של בֶּני על טרמפים, מוניות והסכנה של מתחזים,

אולי זה השפיע עלי...

 בכל אופן השוטר נעלם.

 

 ואני מתקשרת בטלפון הנייד למישהי-אשה צעירה .

 אין לי מושג מיהי, אך כפי שהבנתי היא מכרה לי את הדירה או היתה המתווכת.

 היא מגיעה במונית , ומסתבר שיש לה שני ילדים קטנים במונית

ועוד אחד שהיא נושאת על ידיה.

היא מתקשרת למישהו נוסף לברר את המיקום של הדירה.

 כאשר היא שואלת לשם הרחוב , אני אומרת בברור ( את זה אני ממש זוכרת)

 את שם הרחוב בו אני גרה באמת.

 גם בחיפוש שלי לפני כן מסתבר שהגעתי למקום הנכון , אך התבלבלתי בבית עצמו.

[ בפסטיבל חיפשנו מספר אנשים  ואנוכי אולם ספורט מסויים].

 

 לפני שהגענו לבית היא רואה שיח פרחים

 והאשה הצעירה אומרת:

הו, נהדר אפשר לקטף ולשים  בבית ויהיה ריח נפלא ( כמו קטורת)

 אני בטוחה שזה יסמין

 וכשאנחנו מתקרבות אני אומרת לה:

 זה לא יסמין, זה בסה"כ סביון

 והיא ענתה שיש לו גם ריח נפלא.

 

 ואז גם הופיעה אשה נוספת ומשום מה חשבתי על רותי קוטלר (הבלוגרית).

 

 התעוררתי...

 

  

נכתב על ידי נ*גה , 2/8/2010 12:00   בקטגוריות חלום  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,316
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)