לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

חורחה ל. בורחס ותובנות לחיים


 

 

 מספר פעמים קבלתי במייל ( ואני משערת שעוד רבים קבלו )

 את דבריו המרגשים של 

חורחה לואיס בורחס סופר משורר ארגנטינאי

 

                    גוגל הקדישו לו את היום לרגל 

                             112 שנים להולדתו. 

                       

ולהלן דבריו :

 

לו יכולתי לחיות את החיים שלי מחדש

הייתי עושה בפעם הבאה יותר טעויות

לא הייתי מנסה להיות כ"כ מושלם

הייתי חי בפחות שליטה

הייתי יותר טיפש ממה שהייתי

בעצם הייתי לוקח מעט מאד דברים ברצינות.

 

הייתי לוקח סיכונים

הייתי נוסע יותר

הייתי מתבונן ביותר שקיעות

הייתי מטפס על יותר הרים

הייתי שוחה ביותר נחלים הייתי נוסע למקומות שאף פעם לא הייתי

הייתי אוכל יותר גלידות ופחות מרק.

היו לי יותר בעיות אמיתיות

ופחות בעיות דמיוניות.

 

אני הייתי אחד מהאנשים האלה

שחיו בצורה הגיונית ומועילה

כל דקה מחייהם

כמובן שהיו לי רגעים של אושר

אבל לו יכולתי לחזור לאחר

הייתי מנסה שיהיו לי רק רגעים טובים

ובמקרה שאתם לא יודעים

החיים הם בסך הכל אוסף של רגעים קטנים

אל תפספסו את זה כאן ועכשיו

אני הייתי אחד מאלה

שאף פעם לא הלך לשום מקום בלי מד חום

כרית מים חמים

מטריה ומצנח

לו יכולתי לחזור לאחור

הייתי נוסע עם פחות משקל.

 

לו יכולתי לחיות את חיי עוד פעם

הייתי מתחיל ללכת יחף מתחילת האביב

והייתי ממשיך ללכת יחף עד סוף הסתיו

הייתי עושה סיבובים בקרוסלות

הייתי מתבונן ביותר זריחות

הייתי משחק עם יותר ילדים

אם עוד היו לי כל חיי לפני

 

אבל אני בן .... 85

ואני הולך למות!

 

ועוד אמר:

.  ביצעתי את הגדול שבפשעים האפשריים: לא הייתי מאושר."

 

  • "אדם מאוהב כאשר הוא חש כי הזולת הוא מיוחד."
  •  



     
    נכתב על ידי נ*גה , 24/8/2011 22:15   בקטגוריות פילוסופית חיים  
    28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



    Avatarכינוי:  נ*גה

    מין: נקבה

    תמונה



    פרטים נוספים:  אודות הבלוג

    110,419
    הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
    © הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
    האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
    כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)