לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2011

כשמקבלים כרטיסים למופע....נהדר....


 

 ובכן קבלתי זוג כרטיסים למופע של

 

יהודה פוליקר בקיסריה!

 

 יהודה  פוליקר בחדשות

 

שירים רבים ומוכרים ליהודה פוליקר

 

אהבתי לשמוע את :

 

דברים שרציתי לומר

 מילים: יענקלה רוטבליט

לחן: יהודה פוליקר

 

יש דברים שרציתי לומר
ואינם נענים לי
המילים שבחרתי אינן
הטובות מכולן
עמוקים מן הים הסודות
שאינם מובנים לי
שאולי לא אבין
לא אבין לעולם.

לא בכל הדרכים
שרציתי ללכת הלכתי
בדרכים שהלכתי טעיתי
וודאי לא פעם אחת
ועצבות מהלה כל שמחה
כל שמחה ששמחתי
כמו ביקשתי דבר
דבר שאבד.

חלומות שחלמתי
והם מקיצים בי עדיין
שבריהם בעיני
נשטפים מפני בדימעה
ולילות ייסורים לא ספורים
שהטבעתי ביין
כאובד בדרכי
בדרכי הרעה.

אך בכל הדרכים מעולם
לא אבדה לי דרכינו
וגם אם לפעמים
סערו מסביב הרוחות
ואהבתי אותך והיה לנו טוב
טוב עד גדותינו
והיה לנו רע
ואהבתי אותך לא פחות.

 

 

הזלתי דמעה בשיר שכתב דוד גרוסמן

קצר פה כל כך האביב

 

 

 יש רגע קצר בין אדר לניסן
שהטבע צוהל בכל פה
הוא שופע חיים
שיכור ומבושם -
איך שיופי יכול לרפא!

נסער ומשולהב ומתיז
ניצוצות -
אך עוד רגע ייבּול ויצהיב
כי הנה בשוליו כבר הקיץ ניצת -
קצר פה כל כך האביב.

קצר וחטוף ושובר את הלב
לחשוב שהוא תכף ידעך
מבטו רק נפקח
אך התחיל ללבלב -
רק ניתן לי ותכף נלקח.

אביב עול-ימים וסוער
וסופו-
כבר כתוב בעלי ניצניו,
אבל הוא מסתחרר
כפרפר במעופו,
וכמוהו-נצחי בעיניו.

קצר וחטוף ושובר את הלב
לחשוב שהוא תכף ידעך
מבטו רק נפקח
אך התחיל ללבלב -
רק ניתן לי ותכף נלקח.

ואת ואני היודעים
ונורא הדבר שרק הוא לא -
עד כמה קצרים החיים,
החיים הקצרים שניתנו לו.

נדיב ונסער ומכאיב
קצר פה כל כך
האביב.

 

 

 

 

שרתי ורקדתי בשיר

יום ששי

  מילים : יעקב גלעד

 

השבוע מתחיל מאוחר כרגיל
אין לי כח לקום אין לי חשק לכלום
יום ראשון דיכאון יום שני עצבני
יום שלישי לא ניגמר רביעי מיותר
וביום חמישי מצב רוח חופשי
זה כבר סוף השבוע
ומחר יום שישי

יום שישי את יודעת
יש בעיר מסיבה
נשארים כל הלילה
עד הבוקר הבא
יום שישי את יודעת
והיום במיוחד
אם תירצי כל הלילה
הוא שלנו לבד
.........................................
שמענו גם את השיר שכתב יהונתן גפן

פחות אבל כואב

 

לימים זה נשכח כאיננו
אבל כשהערב אורב
אומר לך כך בינינו
פחות אבל עוד כואב

על מה שנפצע בי, נפצע והגליד
כמעט ואינני חושב
לומדים לחיות עם זה ככה
פחות אבל עוד כואב

וכמובן את שירו המפורסם והמרגש...

  עיניים שלי ( השיר בקישור)

 

מילים ולחן:ס. קוימדזיס

תרגום: יעקב גלעד

  
אל תכעסי, עיניים שלי
קמתי ממך ללכת
ארץ אחרת
עיר שאין בה אותך
שם אתהלך בלי בית.

אל תחכי שנים אין ספור
פעם אשוב על כנף ציפור
יום עוד יבוא
בין כה וכה
סוף לנדודי יביא איתו.

אל תחכי עיניים שלי,
אש בדרכים שורפת,
טעם שפתייך
חום גופך בגופי,
כלום לא יאבד ממני.

 ועוד הרבה שירים מהמופע   שלו  

   לרגל הוצאת  אלבום יווני חדש וחגיגת 25 שנה ל"עיניים שלי",

  מופע מרשים !

המקום היה מלא עד אפס מקום!

 מופע שבו יהודה פוליקר שר ללא לאות כשלוש שעות

המוני אנשים מכל שכבות הגיל שרו והביעו התלהבות  

     וסדר וארגון למופת!

 

 

                      מהמופע הערב...

{במצלמה שלי}

 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 18/9/2011 02:39   בקטגוריות מוזיקה, מופעים, זמרים  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)