לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

אני רוצה תמיד עיניים כדי לראות את יפי העולם,ולהלל את היופי...


 

 

היום יום הולדתו של המשורר נתן זך  המוכר בשיריו וגם בדעותיו....

 

אהבתי את השיר שבחרו היום להציג בעתון

 במסגרת השיר היומי, ולכן בחרתי לציין זאת בבלוגי.

 

 

אני רוצה תמיד עיניים
 
מילים:נתן זך
לחן:אילן גלבוע ושלמה ארצי

 

 אני רוצה תמיד עיניים כדי לראות
את יפי העולם ולהלל את היופי
המופלא הזה שאין בו כל דופי ולהלל
את מי שעשה אותו יפה להלל
ומלא, כל כך מלא, יופי.

ואינני רוצה להיות עיוור ליופי
העולם כל עוד אני חי. אני אוותר
על דברים אחרים אבל לא אומר די
לראות את היופי הזה שבו אני חי
ושבו ידי מהלכות כמו אניות וחושבות
ועושות את יד באומץ ולא פחות
מכך, בסבלנות, סבלנות בלי די.

ולא אחדל מהלל, כן, להלל לא אחדל.
וכשאפול עוד אקום - ולא רק לרגע -
שלא יאמרו
הוא נפל. אלא הוא קם עוד רגע להלל
בעיניים אחרונות
את שלהלל לא יחדל.

 

כתמי צבע  בטבע ( שיצרה השמש עם המצלמה...) 

 

 

 בארבע וחצי  אחר הצהריים



 

 

מוכר וידוע שירו : כי האדם עץ השדה

  שהתפרסם בלחנו ובביצועו של שלום חנוך.

השיר התקבל זה מכבר כמרכיב בסדרי ט"ו בשבט רבים, ובכך הפך למעין פיוט מודרני.
כי האדם עץ השדה - נתן זך - הזמנה לפיוט - מוזמנים להאזין.

 

 

ושימו לב לשיר  הזה :

 

שימו לב לסגול הרועד
 


שימו לב לסגול הרועד
מששו את הרוח, היטב
געו בעץ. הוא ירוק ובצמרת
מוריק עוד יותר והגזע
מאכל מעט אך עודו אוכל בכל פה
את לשד האדמה שאיננה
נראית כאן לעין בעיר.
שימו לב, מששו, געו היטב. כיפלים
לשאוף את האור, להאיר
כל ענן. הוא עובר. והלילה
לא יאחר.


 

נכתב על ידי נ*גה , 13/12/2011 21:36   בקטגוריות משוררים, שירים, צילומים שלי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,422
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)