לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

פרסומות...


 

 

 

 

בזמן הפרסומות

 אני לא ממשיכה לצפות

 אני קמה לכל מיני עיסוקים

 בין השאר להביא משהו טעים

אינני זוכרת בד"כ את הפרסומת

וזאת של הבנק

משום מה יצא לי פעמיים או שלוש לראות...

 

ובכן, ייתכן באמת שהבנק בא לעזרת האנשים

שלא ימתינו בדד ...

ויקבלו מענה מהיר , ולא יצטרכו להמתין ולהתעצבן ...

 

( אגב ;מעניין מה זהר ארגוב היה אומר על השימוש בשיר שלו...)

 

אבל אותי הפרסמת הרגיזה

 במיוחד בקטע בו האשה זורקת בחמת כעס את המחשב שלה...

 

למה אלימות?

 

אי אפשר פרסומת ללא אלימות ?

 

לאחרונה מספר בלוגרים קבלו הצעה לכתוב פוסט על בעיות תקשורת עם גורמים שונים

ולשלב את הקישור לבנק  מסויים  שמבטיח לקצר תהליכים

  כאמור הקטע עם האשה שמשליכה את המחשב  לא מצא חן בעיני ( גם אם זה לא במציאות ,כך מבינים מהפרסומת)

 כתבתי זאת לאותה אחת שבקשה לפרסם ממני ומשאר הבלוגרים שהסכימו ...

 

בויכוח ( טוב, לא ממש התווכנו) עם קיימן הוא טען  שזו לא אלימות ואני בדעתי שגם אם התעצבנתי על נותני השרות וזה קורה לא פעם

לזרוק את המחשב בחמת זעם זו מעין אלימות .

 גם ילדים צופים בפרסומות והם יבינו שכך צריך לנהוג.

נכון בפרסומות נוטים להגזים ,

אבל כנראה המפרסמים חושבים שרק באמצעות מין או אלימות ישיגו את מטרתם .

 

ואיך אומרים בטלוויזיה :

ונעבור לפרסומות להנאתכם ולשיפוטכם :

    

פרסומת נוסטלגית של עלית

 

 

 

ושאלה: האם זה מה שישכנע אתכם לקנות מי עדן ?

 

 

 

הפרסומת הכי נצפית באירופה

 

 

 

 

 ועוד אחת

 

http://www.youtube.com/watch_popup?v=fER-WhFUzoA- במסך מלא

 

 שווה לצפות בה...

 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 17/12/2011 21:27  
71 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,423
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)