לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

הטבע מלמד את בעלי החיים להכיר את ידידיהם/פוסט לשאלון השבועי


 

אינני עונה לשאלונים, ומשום מה גם אינני קוראת אותם

 היום ראיתי בבלוג של

 אוגניה  את תשובותיה לשאלון ןהחלטתי גם אני לענות.

 

מה החיה האהובה עלייך?
כלבים

האם היית רוצה לגדל אותה בבית?
כן....

האם היו לך פעם חיות מחמד?
היו לי כלבים בילדותי וכן בביתי , הכלבה האחרונה הלכה לאבוד ומאז אינני מגדלת כלב ביתי.
אילו היה לי בית עם גנה לא הייתי מהססת להביא שוב כלב לביתי.

מה תרגישי אם תראי כלב גדול רץ אלייך ברחוב ומקשקש בזנב?
לא יודעת מה ארגיש , אך ודאי שלא פחד .

זה יגעיל אותך אם חתול רחוב יתחכך בך וילקק לך את היד?
לא יגעיל אותי, אך אני משערת שאחר כך ארחוץ את ידי .

מה את חושבת שחיות מעדיפות: להיות חופשיות אבל לדאוג לעצמן או שיש מי שדואג להן אבל הן חיות בבית או בכלוב?
להיות חופשיות זה מן הטבע, יתכן שחיות בית מעדיפות את הבית החם והדאגה המסורה.
פילים , למשל ,אני חושבת שהיו מעדיפים להיות חופשיים בטבע, ולא להופיע בקרקסים וכל מיני מופעים שבהם מאלפים אותם.

אם העולם היה נחרב והיית צריכה לצוד חיות כדי לאכול ולשרוד, היית מסוגלת?
אני לא צמחונית, אך לצוד לא מאמינה שאהיה מסוגלת .

לאיזו חיה את חושבת שהכי כיף?
לא יודעת....
אולי לציפור שיכולה לפרוש כנפיים ולעוף .

אם היית יודעת שבגלגול הבא תהיי חיה אבל את יכולה לבחור איזו - מה היית בוחרת? למה?
בן אדם הוא גם חיה, לא ?
;)

ושאלתה : איזה ספר זכור לך על בעלי חיים: הספר שזכור לי מילדותי הוא:

 לאסי שבה הביתה.

 

לפני כשנתים בנושא החם בפורים כתבתי את הפוסט הזה  מאת "דולי" , על הכלבה שהיתה לנו , ונעלמה.

הכלב שנקשרתי אליו הכי הרבה היה בילדותי, שמת כתוצאה מהרעלה שהעיריה פזרה ):

 

ומספר צילומים של בעלי חיים ממאגר הצילומים שלי , אגב ;חתולים קל יותר לצלם קריצה

 

 

חתול רעב שהרשה לי להתקרב



 

חתול צמא ( לא צולם בבית שלי)



 

כלב ( צילום שאהבתי בגלל צילו של הכלב המופיע בו)



כלב שהמתין לאדונו

 



ובעיבוד לשחור/לבן

 





ועוד חתול ( הם אוהבים להצטלם ? סבבי )


 

ופתאום אני מגלה שיש עוד צילומים כמו הקולאג' הזה

 




כלב וחתול שגרים בכפיפה אחת ( שכבר הופיעו כאן באחד הפוסטים הקודמים)



ויש עוד צילומים  במאגר של בעלי חיים כמו הצבים האלה...

שנפגשו לשיחת חולין...

 

מה המ/צב אחי ?

 



 

 



יש עוד צילומי ציפורים דרורים ועורבים

 שנשאירם לפוסטים הבאים :)

 

ואסיים באמרה של   ג'ורג' אליוט :

 

" חביבה עליי ביותר חברת בעלי החיים, הם אינם שואלים שאלות ואינם מותחים ביקורת" .

 

* האמרה בכותרת הפוסט של שקספיר .

נכתב על ידי נ*גה , 7/7/2012 15:20  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)