לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

לקראת החג


 

 

 

ריחות של בישולים , מאפים ועוד

 עולים מכל הבתים והדירות .

 התרגשות לקראת החג ההולך וקרב

 לקראת השנה החדשה עם תפילה שבלב .

 

משום מה אני מתחילה את ההכנות לחג

מהמנה האחרונה

 

לפתן פירות

חבושים

תפוחי עץ

שזיפים

עם יין מוסקט

איזה ריח בביתקול

 

החבושים הזכירו לי את הלפתן שאמי ז"ל  היתה מכינה ,

וכיון שזה פרי חדש אני מברכת אתכם בברכה של התחלות חדשות ומוצלחות !

 




 

 

(אגב; אתמול נפל בקבוק יין על הרצפה, התנפץ, למישהו יש רעיון איך לנקות את הכתמים שנוצרו ?)

 

 

 

 

 הכנתי גם מאפינס קלי קלות,

שרבים/רבות ודאי מכירים/מכירות

 

האמת שאת אלה הכנתי בפעם הראשונה

רק בגלל שהיו לי בבית סובין מחיטה

שהוא אחד המרכיבים

ולפני שיפוג התוקף שלהם

חפשתי מתכון שיתאים

 וגם יהיה טעים סבבי

 



 

ואיך אפשר בלי חלה עגולה, המסמלת את מחזור השנה

 ואת השלמות ,

שאת המתכון שלה  אפשר למצוא על גב השקית (של סוגת ) : קמח לחלה.

שִדרגתי בתוספת חתיכות תפוחי עץ חמצמצים מקורמלים .

 

 




                  ושאר המאכלים והבישולים הרי הם יופיעו בספר דברי המתכונים .

 

{עוד אגיע לברך מחר בערב החג }

נכתב על ידי נ*גה , 15/9/2012 23:42   בקטגוריות חגים, ראש השנה, בישולים, צילומים שלי  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה ישראבלוג
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)