לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

מקרה שקרה לי היום


 

 

היום התחיל עם כאבי גב ( ממש לא אופייני לי)

נאלצתי לצאת מביתי,

ובמקום לשוב בשעה 4 הבייתה

הגעתי לא רחוק מביתי ליד קופת חולים בשעה 6 !

( קניות וכל מיני סידורים)

ואז היא נגשה אלי

אשה לבושה בטרנינג  ורוד עם כובע צמר מוזר אך מיוחד

ואמרה לי:

אני לא רואה טוב, כבר חושך !

 ועלי להגיע לקופ"ח מקצועית לצילום ריאות  דחוף

 

אולי תוכלי ללוות אותי לשם ?

 

הופתעתי  

היתה לי מוזרה ה'פגישה' הזאת .

אינני מכירה אותה ( הסתבר אח"כ שהיא גרה ברחוב שלא רחוק ממקום מגורי , בודדה, כך אמרה לי-ללא בעל וילדים)

מישהי שעברה לידי הסתכלה במבט תמוה , ושאלה אותי אם אני מכירה אותה אבל לא הציעה את עזרתה.

וכך לאחר שהיא שלבה את זרועה בזרועי

צעדנו כעשרים דקות אולי יותר בהליכה איטית לעבר קופת החולים .

 

היא שאלה כל הזמן : האם נספיק להגיע עד 7 ?

 

 

שאלתי אותה: איך תסתדרי בדרך חזרה

 והיא ענתה: אסתדר

הכנסתי אותה למרפאה

כמובן שאמרו לה : בשעה כזאת באים ?!

 

בשעה 6 קבלה את ההפנייה לצילום ויש חדר לטיפול דחוף באותה קופת חולים אליה הלכנו.

 

דברתי עם הפקידה , הרופא והאחות

הססתי אם להשאר

אך חשתי ממש לא טוב , ולא יכולתי לעמוד או להמתין שם.

ולאחר שהסברתי שוב לפקידה מה מצבה

הלכתי לביתי...

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 18/2/2013 23:01  
הקטע משוייך לנושא החם: מעשה טוב אחד ביום
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)