לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

יומני היקר


אני כל בוקר מלקטת פרטים קטנים , שמחות קטנות של יום חולין ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2013

יומן מסע לקנדה-טורונטו- נכתב בהמשכים....


 

מוצאי שבת - כמעט יום ראשון

 

23.00  אנחנו ברכבת לשדה התעופה 'בן גוריון'

 

ומטרת הנסיעה לקנדה הרחוקה  לחתונה  במשפחה .

 

חם ואני מתרגשת...נרגשת...

 

שבוע ימים מסדרת בגדים מסביב למזוודה

שמלה שחורה צמודה עם שרוולי תחרה. אל בהלה מאוד עדינה , נעליים תואמות 

וכל זה לחתונה!

 

הידיעות הן שחם בקנדה וגם קר 

 

מה לקחת ? כמה בגדים ? כמה סוגים ?

 

ברגע האחרון הוצאתי מהמזוודה שמלה 

נראית לי מיותרת....

 

הוספתי מעיל גשם ומטריה . הדיווח גשם לעתים קרובות....

ובלילה קריר ,  בעצם קר 14 מעלות !

 

ברכבת עם מחשב נייד - הפוסט הזה

 

 

23.15 - יצאנו לדרך !

שיהיה בהצלחה!

 

 

-

 

 

 לא תאמינו , גם אני לא האמנתי !!!!!!!

הגענו לשדה  התעופה, כרגיל הרבה לפני זמן הטיסה !

כך סברנו....

 

נשאלנו דרך איפה אנו טסים לקנדה?

וענינו : מה זאת אומרת ?

טיסה ישירה!

 

כן, אבל  הטיסה המדוברת כבר יצאה לדרכה

ב- 00.50 !!

 

אז למה  סוכנת הנסיעות  אמרה לי שהטיסה יוצאת ב- 05.00

 

וכמה לא מתאים לי שבודקת , מבררת

והנה טעות גדולה

מרגיזה !

 

הפקיד  בשדה התעופה מסביר לי שכל יום יש טעויות לאנשים מכל הגילאים ושלא אתרגש....

 

מייד שגרתי מייל לקנדה שלא ימתינו לבואנו ....

והודעה לאלה שנשארו בארץ וממתינים לקולנו שהגענו בשלום...

 

ואנחנו לאחר כשעה וכוס קפה

 ותסכול , עגמת נפש  

בדרך חזרה ברכבת

מונית הבייתה עם המזוודות ( הנהג גבה עוד 6 שקלים עבורן, מעניין הקודם לא עשה זאת)

 

הולכים לישון

נדמה לי שהציפורים כבר מצייצות...

 

 מי בכלל יכול להרדם ?!

 

בשדה התעופה קבעו לנו טיסה לעוד יומיים בצהריים

בתקווה שלא נוסיף  דולרים עבור טיסה זאת. 

 

 

 

אז השליתי את עצמי- רוצים תוספת של 6,000 שקלים !!

 

 

-

 

לאחר דין ודברים אצל סוכנת הנסיעות המחיר הנדרש הוא 5,000 שקלים

שגם הוא סכום נכבד! לכל הדעות!

אני מבינה שיש לשלם 'קנס' על אי בואנו לטיסה, שאגב הרטיסים נמכרו מייד 

וחברת 'אל על' לא הפסידה....

הם הוסיפו על הקנס עוד  סכום כסף רב כביכול עבור שדרוג המחלקה ,

שמייד סוכנת הנסיעות אמרה שזה לא נכון!

לבטל לחלוטין את הטיסה לקנדה גם היה עולה לנו סדום כסף רציני!

 

-

אני מתכוונת לבוא בדין ודברים עם חברת 'אל על' למתן את רוע הגזרה!

 

 

 

לאחר טיסה לקנדה

 

שידור חוזר: נסענו במונית עם נהג עצל שלא סייע במזוודות כמו הקודמים לתחנת הרכבת.

יצאנו ביום שני ב-6 בבוקר

הטיסה היעודה בשעה 11 וחצי.

 

טיסה ארוכה מאוד. למעלה מ-13 שעות !!

 שני המקומות שנותרו עבורנו ליד פתח החרום , יש שאוהבים את המקום הזה כי יש מקום למתוח רגליים,

אבל לדעתי קר שם יותר ומיזוג החזק הציק לי במשך כל זמן הטיסה ( למרות 2 השמיכות)

 שתי ארוחות למשך 13 שעות, שאת השנייה מקבלים בסמוך לנחיתה .

מי שרעב יכול לקבל נשנושים אצל הדיילות,שמתרוצצות וחולפות לידך במהירות ,

שלא טרחו להודיע שיש מה לאכול למי שרעב בין הרווח הגדול בין שתי הארוחות.

 

סוף סןף הגענו לטורנטו .

לאחר המתנה ארוכה בביקורת, עקב נחיתה של  חמישה מטוסים באותו הזמן ,

 והמתנה למזוודות, שאחת מהן הגיעה אחרי ציפיה דיי ארוכה  ופעימות לב שלי ,

מאחר ובשובי הבייתה לפני מספר שנים מאנגליה

אבדה לי מזוודה ולא שבה אלי מעולם ! התחלתי לדאוג.

הכל עבר בשלום!

 ובשדה התעופה חיכה לנו אחי עם חיוך על הפנים

  בחוץ היה קריר וגשם ירד לפני כן.

שמנו פעמינו לביתו של אחי .

 שמחנו  לקבלת הפנים ,עייפים (מאוד) , אך מרוצים !!!

 

 

המשך יבוא....

 

(מטבע הדברים אהיה פחות באינטרנט .

לא אוכל להגיב כל הזמן בפוסטים החדשים שלכם, מבטיחה לקרא )

 

היו שלום !

 

 

 

*כבר יום שלישי בצהריים , מזג האוורי קריר/נעים 

    'להתראות' לבינתיים .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי נ*גה , 13/8/2013 21:23   בקטגוריות חו"ל  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  נ*גה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

110,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , שונות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנ*גה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נ*גה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)